מדיטצית איור ספרה 8 להתנתקות מהאורב

הדרכה קולית למדיטציה להסרת האורב. תרגום מאת: סיגלית ילר

 
 
מאז הוסרו לחלוטין הרשתות האטלנטיות האפלות, החל תהליך של ניתוק ה-האורב מאוכלוסיית פני השטח. שדה אנרגיה אנושי, פעילויות רגשיות ונפשיות מגיעות מהגופים הלא-פיזיים, כלומר הגוף האתרי, הגוף הרגשי והגוף המנטלי, יחד עם הגוף הפיזי שבו אנו משתמשים כדי להפגין את הכוונות שלנו במישור הפיזי. למרבה הצער, כל הגופים הללו נדבקות על ידי האורב.
 


בעברית:

https://the-liberation-of-planet-earth.blogspot.com/2024/07/the-note-of-rise-of-the-dragons-taipei-workshop-written-by-japanese-lightworker.html
תהליך ההתפרקות הזה צפוי להיות האינטנסיבי ביותר בין אוגוסט לאוקטובר. זה יהיה זמן של עבודה פנימית עמוקה וזמן של חיזוק הקשר הפנימי עם האור. אתם יכולים למצוא מידע נוסף על האורב בפוסטים הבאים:

בעברית:

https://2012portal.blogspot.com/2023/09/situation-update-and-thailand-ascension.html

בעברית:

בעברית:

בעברית:
https://hebrewportal.blogspot.com/2023/12/blog-post.html
במהלך סדנת הפעלת הדרקון בטאיפיי, קוברה הזכיר שטכניקת המדיטציה של ציור הסיפרה שמונה "חותך את הקשרים הקושרים" והיא מומלצת מאוד לאנשים שרוצים להאיץ את תהליך ההתנתקות מהאורב.
https://www.imagerynet.com/ties/ties.html
https://beyondtheveil2017.blogspot.com/2018/02/cutting-ties-bind-figure-eight.html
בעברית:

ציור הספרה שמונה הוא סמל המאפשר לאדם להגן על המרחב או הטריטוריה שלו, הן במישור הפיזי והן במישור הלא-פיזי. ובשימוש בניאון כחול מבריק, לאור יש השפעה של משיכה, של ההגנה, של כל אדם או ישות לתוך המעגל שלו. זהו שלב חשוב בסיוע לשני ישויות להתנתק. האור הכחול ניאון, גם מסייע לשני היצורים מפני פלישה או שליטה של השני. להלן ההוראות:

1. השתמשו בטכניקה משלכםב כדי להביא אתכם למצב של תודעה נינוחה

2. ציינו את כוונתכם להשתמש במדיטציה זו ככלי להאצת תהליך ניתוק הגוף הפיזי, גוף הפלזמה, הגוף האתרי, הגוף האסטרלי, הגוף הרגשי והגוף המנטלי שלכם מהאורב.

3. קראו ללהבה הסגולה מהמקור העיקרי שלה כדי להציב מעגל של הגנה סביבכם במהלך המדיטציה ואחרי המדיטציה. בקשו מהלהבה הסגולה לשנות כל דבר שאינו משרת את האור.
4. דמיינו שאתם יושבים או עומדים במעגל של אור זהוב הנמצא על הקרקע סביב כפות הרגליים שלכם . הרדיוס של מעגל זה הוא ברוחב הזרועות שלכם כאשר האצבעות מושטות קדימה. לאחר מכן, דמיינו עיגול נוסף של אור זהוב הנמצא ישירות מולכם,והוא באותו גודל כמו שלכם ופשוט נוגע בכם, אך לא מקיף אתכם. דמיינו שהאורב נשאר בחוזקה על הקרקע בתוך המעגל הזה.

5. כעת, החל מהנקודה שבה שני העיגולים נוגעים אחד בשני, דמיינו אור כחול ניאון מבריק, שזורם סביב האורב בכיוון השעון. דמיינו את אור הניאון הכחול המבריק הזה זורם על הקרקע משמאל מסביב לימין, עד שכל המעגל מסומן באור כחול מבריק

6. לאחר מכן, מהנקודה שבה שני העיגולים נוגעים אחד בשני, תאפשרו לאור הניאון הכחול הזה להמשיך לזרום על הקרקע בכיוון השעון, מסביב לצד השמאלי של המעגל שלכם ובחזרה למקום בו שני העיגולים נוגעים כדי ליצור צורה של הספרה 8 ,תמשיכו לאפשר לאור הניאון הכחול מבריק לזרום סביב הצורה של הספרה 8 למשך כמה דקות.

7. כשהאור ממשיך לזרום, הרגישו את עצמכם, את האורב ואת האור הכחול המבריק, מעוגנים לקרקע. 8. כעת דמיינו להבה סגולה מבריקה מסנט ז'רמן שחותכת את הקשרים ומנתקת את שני העיגולים, ומנתקת את עצמכם מ האורב. לבסוף, הודו לכל היישויות שסייעו לשחרר אתכם ואת האנושות מהאורב
לניצחון האור!

אתר המדיטציות we love mass meditations




תגובות

רשומות פופולריות