ניתוק קשרים מזיקים- מדיטצית הדמיית ספרה 8

ניתוק קשרים מזיקים - מדיטצית הדמיית ספרה 8


כולנו רוצים להשתחרר מדברים או מאנשים שמכבידים עלינו—בין אם מדובר בהורים, אקסים, אחים, הרגלים רעים, היקשרות לא בריאה לכסף, התמכרות לכוח, או דפוסי חשיבה שמגבילים אותנו.

אחד הפתרונות להתמודדות עם בעיות של היקשרות לא בריאה הוא מדיטציית הדמיית הספרה שמונה. פיליס קריסטל פיתחה סדרת צעדים המסייעים לניתוק הקשרים הללו. בעזרת הטכניקות האלה, תוכל להשתחרר מדפוסי חשיבה והתנהגויות ישנים, לשחרר את האני הנמוך והאגו, ולצעוד קדימה לעבר תודעה גבוהה יותר, שמאפשרת לראות את העולם מנקודת מבט רחבה יותר.


לפי פיליס קריסטל, "צורת הספרה 8 היא סמל המאפשר לאדם להגן על המרחב האישי שלו, תוך הימנעות מפלישה למרחב של אחרים. רצוי לבצע את התרגול מול אדם אחד בלבד בכל פעם, כדי למנוע בלבול בתגובות הנפרדות שלך כלפי אנשים שונים." ניתן גם להשתמש במעגל זה כדי למקם את השתלים, הפחדים, החסימות, והדפוסים השליליים שלך ולשחרר אותם.

השלבים לתרגול צורת הספרה 8:

1.דמיינו שאתם עומדים או יושבים בתוך מעגל של אור זהוב שמקיף את כפות רגליכם. הרדיוס של המעגל הוא כגודל הזרוע המושטת שלכם, עם האצבעות פתוחות.

2. דמיינו מעגל נוסף של אור זהוב לפניכם, באותו גודל כמו המעגל שסביבכם. שני המעגלים נוגעים זה בזה אך אינם חופפים.

3. ההחל מהמקום שבו שני המעגלים נוגעים, דמיינו זרם של אור כחול ניאון זורם סביב המעגל הקדמי בכיוון השעון עד שהוא סוגר מעגל שלם.


4. תנו לאור להמשיך לזרום סביב המעגל שלכם, החל מהצד השמאלי, דרך הגב, הצד הימני, ולבסוף חוזר לנקודת המפגש עם המעגל הקדמי, כך שנוצרת צורת ספרה 8.

5. המשיכו לדמיין את צורת הספרה 8 של אור כחול ניאון במשך כשתי דקות בכל בוקר וערב כהכנה לניתוק קשרים לא בריאים. ניתן גם להשתמש בתרגול זה במהלך היום, בכל פעם שאתם חשים צורך לשחרר שליטה או להתגונן מהשפעה חיצונית

חשוב מאוד לוודא שהדימויים הללו יציבים וברורים על הקרקע. אם נראה שאחד מהם מרחף, פנו לאני העליון שלכם ובקשו הדרכה כיצד לעגן אותם בצורה בטוחה לפני שתמשיכו בתרגיל.

אם אתם מתרגלים את צורת הספרה שמונה כהכנה לניתוק קשרים עם מישהו שפגע בכם עמוקות, ייתכן שתתקלו בקושי לשמור עליו בתוך המעגל שלו. במקרה כזה, השתמשו בדמיון שלכם כדי למצוא דרכים להחזיק אותו בתוך המעגל ולוודא שהתרגיל נשאר ממוקד ומוגן.


 

צריך לתרגל את ההדמיה כל יום במשך כמה דקות, הכי טוב בבוקר ובלילה לפני שאתה הולך לישון או בכל פעם שאתה מרגיש צורך במשך שבועיים, אז אתה מוכן לשבור את הקשרים שלך לפי הספר. אם אתה מנתק קשרים עם קבוצה, אין צורך בהכנה בגלל הכוח של האנרגיה הקולקטיבית של הקבוצה.

ניתוק הקשרים אינו אומר יציאה ממערכת היחסים עצמה. לדוגמה, ניתוק קשר עם ההורים שלך לא אומר שתפסיק לתקשר איתם. מדובר בתהליך מודע שבו אתה מזהה את הקשרים הלא בריאים ומשחרר אותם, כדי לאפשר למערכת היחסים להתפתח לכיוון בריא יותר. חיתוך הקשרים הללו מאפשר לך להשיג חופש רגשי ואישי.

אני משתמש בקרן האור הכחולה המבריקה של המלאך המלאך מיכאל, חותך את הקשרים ומנתק את שני העיגולים, ואני חושב שיועיל גם לבקש את פטישו של ת'ור -Mjolnir להכות בקשרים האלה.

אם מישהו מתעניין בכל השיטה בספרים שלה, חפש באינטרנט - פיליס קריסטל - חותך את הקשרים שמזיקים לך, חותך עוד קשרים כובלים וכאן דף האינטרנט הרשמי שלה -
 

תגובות

רשומות פופולריות