עדכון מצב

 

  יום שלישי, 10 באוקטובר, 2023
עדכון מצב

כפי שנאמר לפני מספר חודשים, הדברים מואצים מהר מאוד מאז סוף ספטמבר.

ראשית, שבבים פיזיים נוקו וכל מה שנותר באותם מקומות בגוף הוא מעגל מת ולא פעיל של השבבים הביולוגים. שאריות השבבים הביולוגים האלו הם גם נקודות חלשות שדרכן ה-'אורב' יכול להפגין תנודות קוונטיות מעוותות ופלזמה חריגה הנוצרת מחוסר מרחב תת-קוונטי.

האורב נובע גם אנומליה מחוסר מרחב תת-קוונטי דרך תנודות קוונטיות והן מעוותות את המהות היסודית סביב פני הכוכב במישור הפלזמה, האתרי, האסטרלי והמנטלי. לאחר מכן, האורב יכול לכוון ולתפעל את המהות היסודית הזו כדי להשפיע על האנושות על פני השטח עם הגדלת או הקטנה של כמות התנודות הקוונטיות במקומות שונים במהות היסוד הזו.

מידע נוסף פורסם על ה-אורב. האורב הוא למעשה קונגלומרט של כל הישויות שהוקרנו לתוך המרחב התת-קוונטי עם טכנולוגיות חזקות ביותר בכל המחזורים הקוסמיים הקודמים. ההשלכה הראשונה כזו התרחשה בתחילת הזמן במחזור הקוסמי הראשון כאשר הבורא הראשוני מודע לכך שקיים משהו מוזר כמו אנומליה ראשונית. ואז הבורא החליט להקרין חלק מעצמו לתוך אותה אנומליה כדי להבין ולפתור אותה, והחלק המוקרן הזה נלכד באנומליה תת-קוונטית והפך ל-אורב הראשון, הקדמון, עם אורבים נוספים שילכו בעקבותיו במחזורים קוסמיים הבאים:

http://www.thenewearth.org/returnoflight.html

למעשה כתוצאה מכך, חלק מהבורא הראשוני פנה נגד עצמו וכך נולדה הדואליות. האנומליה הראשונית עם האורב הייתה כל כך חזקה שהיא חטפה את האנטהקרנה כל הדרך מהמישור הפיזי ועד למימד הגבוה ביותר עד רמה מסוימת, ואפילו ישויות נעלות חסרו תובנה לגבי מה באמת קורה ביקום החריג. דרך מחזורים קוסמיים, הבורא למד על אנומליה ופתר חלקים ממנה עד שלאחרונה הגיע הזמן להשלמת הדואליות דרך פתח ה-11:11:


בקרוב מאוד ייפתח פתח חזק עוד יותר שיוביל להסרה סופית של החושך מהיקום, וגם לשחרור סופי של הפלנטה הזו. כל המידע על הפתח הזה חייב להיות מוסתר לעת עתה, מלבד הרמז הזה:

החל מספטמבר, הפתח העתידי הזה כבר שולח לולאות הפוכות בזמן דרך המרחב-זמן של מינקובסקי, וזו הסיבה שהאירועים והמצבים התחילו להאיץ.

ראשית, כוחות החושך חצו קו אדום מסוים ובתגובה לכך, תנועת ההתנגדות החלה לפעול. מה שהם עושים חייב לצערי להישאר מסווג לעת עתה, אבל אני מקווה שאוכל לחשוף את זה בקרוב.

הרשו לי רק לומר שהכוחות החושך עם הפעולות הקולקטיביות שלהם הפרו מסה קריטית של עקרונות האמנה הגלקטית, ומבחינה חוקית לכוחות האור יש אור ירוק להתערב על פני כדור הארץ, ללא קשר לחוקים המקומיים שהאנושות לא מכבדת בכל מקרה. .

השלב הראשון של תהליך התערבות פני השטח הזה היה הסרה של כל אנשי כוח האור עם יותר מדי טראומת מלחמה או פחד כדי לתרום באופן משמעותי לתהליך השחרור. נגמר הזמן של דיונים אינסופיים של המועצה הגלקטית. כל אותן ישויות הפגועות ומפוחדים נלקחו למקומות מחוץ למערכת השמש הזו, שם הם יקבלו ריפוי נחוץ ומאוחר יותר הם עשויים להצטרף שוב לכוחות השחרור אם יהיו מסוגלים או מוכנים לעשות זאת. כ-80% מכלל גזעי הכוכבים הוצאו ממערכת השמש, יחד עם כ-40% מתנועת ההתנגדות, אבל הישויות הנותרות חשים הרבה פחות פחד ומוכנים לפעול.

סנט ג'רמן קיבל פיקוד על כל פעולות התת קרקעיות והשטח, וכל כוחות האור הכוללים ולא רק, אלא כולל תנועת ההתנגדות, הפליאדים, סיריאן, אנדרומדים, ארקטורים והצי נמצאים כעת בפיקודו לגבי פעולות פלנטריות. אשתר קיבל פיקוד על כל פעולות המרחב הקרוב והחלל.

סנט ג'רמן נתן פקודה לכוחות האור להתחיל מיד בפעולה, וב-5 באוקטובר תנועת ההתנגדות פינתה את הרוב המכריע של מקומות התעללות בילדים במרתפים מתחת לטירות האצולה השחורה, והצילה ילדים רבים.

האצולה השחורה ראתה בכך מעשה של חדירה לרכוש הפרטי שלהם ולראשונה בקיומם הם חששו לחייהם.

כתגובה, משפחת פלביצ'יני נתנה פקודה להפעיל את Doom33, או מה שעדיין נותר ממנו, מאחר ש-Doom33 הצטמצם מאוד בכוחו בעשור האחרון באמצעות פעולות תנועת ההתנגדות.

הרשו לי לרענן את זכרונכם לגבי Doom33 מאחד מהמאמרים הקודמים שלי:

לארקונים הפיזים והלא פיזים היתה תוכנית עם שם קוד DOOM33 כדי למנוע את המעצרים ההמוניים מלהתרחש.
לפי התוכנית הזאת, כאשר המעצרים ההמוניים יתחילו, הארקונים הלא פיזיים יתנו אות דרך טקסים ריטואלים לארקונים הפיזיים העליונים של אבירי מלטה, ובין הבונים החופשיים בדרגה 33. האנשים האלו אז יתנו הוראות דרך הקשרים שלהם בצבא ובסוכנות האלף בית כדי ליצור כל כך הרבה חורבן וכאוס ככל האפשר. זה הולך עם נבואות מלחמת הארמגדון והאחרית הימים אשר כובדו מאד אצל הארקונים הפיזיים. הם יעשו כל דבר כדי לראות שהנבואות האלו מתממשות.

אתם לא צריכים לפחד מהתוכניות האלו, כי לכוחות האור יש תוכניות מפורטות  למנוע מרוב התרחישים האלו מלהתרחש.

לפי מקורות, את המלחמה הנוכחית בישראל תכנן האדם הזה, עם קשרים גם בחוגים פוליטיים גבוהים בישראל וגם עם קשרים גבוהים בחמאס, ועם מדינת ישראל שמאפשרת ביודעין את התרחשות חדירת חמאס:

https://www.israelhayom.com/2018/03/19/italian-imam-heads-to-jerusalem-for-anti-semitism-conference/

https://www.israelnationalnews.com/news/195414

המטרה של האצולה השחורה היא להרחיב את הסכסוך הישראלי ככל האפשר מתוך תקווה ליצור מלחמת עולם שלישית בהתאם לנבואות ארמגדון.

ויקיפדיה באנגלית

https://www.jw.org/en/bible-teachings/questions/battle-of-armageddon/

כוחות האור עושים ככל שניתן כדי להגביל את הסכסוך ולמנוע את התפשטותו מעבר לגבולות ישראל. לכן ישנה חשיבות עליונה שכמה שיותר אנשים ימשיכו לעשות מדיטציה לשלום בישראל כל 4 שעות:

באנגלית

בעברית

ההתנגדות השתמשה בקונפליקט הזה ככיסוי כדי סוף סוף להיות מסוגל להתחיל כמה פעולות שטח. כעת הם מסירים באופן פעיל כלי נשק סקלרים ומכוונים אנרגיה מעל פני השטח.

ב-7 באוקטובר החל חמאס בפלישה לשטח ישראל, והם תקפו מבקרים רבים ליד קיבוץ אורים.

באמצעות הכאוס של אותו קרב ככיסוי, אנשי תנועת ההתנגדות הצליחו להשבית חלקית כמה מערכות סקלריות ומודיעין בבסיס הצבאי אורים, במרחק של קילומטרים ספורים בלבד.

בסיס אורים מסומן באיקס אדום במפה הזאת:

  

פעולות השטח של תנועת ההתנגדות לנטרול כלי נשק סקלרים ומכוונים באנרגיה, אשר מטרידים יותר מדי עובדי אור, יימשכו. אתה יכול לתמוך בפעולותיהם באופן אנרגטי תוך כדי במדיטציה הזאת אם אתה מרגיש הדרכה להשתתף במדיטציה.

באנגלית 

 

ב-2 באוקטובר, מישהו עם גישה למודיעין ברמה גבוהה מאוד והבנה מתקדמת של פעולות מאחורי הקלעים, התחיל לפרסם הודעות מקודדות באתר שעון החוב האמריקאי.

ההודעה ב-2 באוקטובר מצטטת את מתי 21:12.

ההודעה ב-8 באוקטובר מצטטת את ההתגלות.

 

לניצחון האור!


תגובות

רשומות פופולריות