עדכון המצב וכנס ההתעלות של תאילנד

 יום שישי, 15 בספטמבר, 2023
עדכון המצב וכנס ההתעלות של תאילנד

FOR ASCENSION CONFERENCE IN THAILAND NOVEMBER 11TH-12TH CLICK ON THE PIC:

כוחות האור השיגו לאחרונה ניצחון ענק. הבור האחרון מתחת ל-DARPA נוקה, וכל אנשי הכימרה מהבור הזה ומפני השטח של הפלנטה הוסרו. כך כימרה הובסה לחלוטין, ואיננה עוד.

עם הסרת הכימרה, האבולוציה הקוסמית אל האור אינה בסכנה יותר, וציר הזמן החיובי התייצב לחלוטין. משמעו שהניצחון הסופי של האור ושחרור הפלנטה הזה מובטח לחלוטין, מכיוון שלא נותרו קווי זמן עם עתיד שלילי.

עם הסרת הבור האחרון ומחשב המיינפריים שלו, השבבים הביולוגים לא יכולים לשדר עוד שידורים קוליים וויזואלים לשום מקום, ורשת הבקרה הראשית קרסה. השבבים הביולוגים הם כעת רק פורטלים אלקטרומגנטיים אפלים כשהכוח שלהם פוחת במהירות, והם יוסרו בקרוב מאוד.

רשת הבקרה העיקרית על פני כדור הארץ היא כעת רשת ניטור סקלרית דרך רשתות 4G ו-5G טלפונים סלולריים, ודרך רשתות wifi. רשתות אלה הרבה פחות אמינות, מכיוון שהן יכולות לסרוק פעילות אנושית ברזולוציה שבין 6 ל-15 ס"מ (2 עד 6 אינץ'), בהתאם לרשת שבה נעשה שימוש. זהו כלי הבקרה והמעקב העיקרי שעדיין יש בידי הקבאל.

הגורם העיקרי המעכב כעת את השחרור הפלנטרי הוא כעת ישות האורב (Lurker) עם האנומליה התת-קוונטית שלו. האורב משפיע ישירות על תת-המודע האנושי על ידי ביטוי אנומליה תת-קוונטית לתנודות קוונטיות בנקודות החלשות ביותר של מערכת האנרגיה האנושית. כתמים אלו הם שבבים ביולוגים במישור הפיזי ומשתילים שאריות אנומליות בבמישור האתרי, האסטרלי והמנטלי. התנודות הקוונטיות הללו מקלות אז על חוק מרפי במישור הפיזי, דיכוי במישור האסטרלי ובלבול במישור המנטלי:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murphy%27s_law

האצולה השחורה נמצאת כעת בראש שרשרת המזון על הפלנטה הזו. הם קיבלו סמכות על ידי הכימרה לפני 26,000 שנה לנהל את הניהול והשליטה באוכלוסיית פני השטח. מכיוון שהכימרה נעלמה כעת, הם מתחברים עם האורב בטקסי כשפים השחורים שלהם, ומקבלים ממנו הדרכה. משפחות אצולה שחורות עיקריות כמו אורסיני, קולונה, טורלוניה, תאודולי ומאסימו טוענות למוצאן מהאימפריה הרומית. הבחור הזה הוא המנהיג שלהם:

https://www.instagram.com/p/CQxalAuh73W/

https://ivebo.co.uk/post/9568

https://www.geni.com/people/Domenico-Napoleone-Orsini-22th-Duke-of-Gravina/6000000071720485412

https://www-pointdevue-fr.translate.goog/lifestyle/visites-privees/chez-le-prince-et-la-princesse-orsini-a-rome?_x_tr_sl=fr&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=sc

https://web.archive.org/web/20180417124924/https://ahuwahzeus583992924.wordpress.com/2018/02/04/orsini-and-rosenberg-alchemical-mafia/

 

חברי האצולה השחורה יחד עם הסוכנים הישועים שלהם הם כ-2000 איש.

מתחתיהם נמצאים כ-50,000 דרקונים בגופים אנושיים משובטים שחדרו למערכת השטח מאז 1996 כפוליטיקאים, אנשי עסקים, עורכי דין, רופאים:

https://www.zerohedge.com/political/blackrock-recruiter-claims-senators-can-be-bought-10k-war-good-business-okeefe
 

יש כ-400,000 חברים ברשת אילומינטי שנמצאים שם ברצון, וכ-2 מיליון חברים שנאלצו להיכנס אליה. רשת זו נקראת גם אחוות המוות מכיוון שמישהו צריך להרוג בן אנוש כדי להתחנך אליה.
 

יש לנו כ-100 מיליון פסיכופתים שיכולים להיות מסוכנים למדי בנסיבות מסוימות, כמו הרופאים והאחיות של הקורונה האלו:
 

יש כ-400 מיליון סוציופתים חסרי אמפתיה.

יש בערך 3 מיליארד כבשים צייתנים שאין להם יכולת לחשיבה ביקורתית, ופשוט מצייתים למגמות של החברה.


ולבסוף יש לנו כ-4 מיליארד אנשים שיש להם את היכולת לחשוב בבהירות לפחות במידה מסוימת, והם התקווה לאנושות.

הגורם העיקרי המעכב כעת את שחרור הפלנטה הוא האורב עם אנומליה תת-קוונטית. כוחות האור מסירים כעת כמה שיותר מאנומליה זו כדי להפעיל את האירוע בבטחה. הם גם משחררים בהדרגה, כי אם יותר מדי משתחרר בבת אחת, זה מפעיל תהליך טיהור חזק מדי של האנומליה. זו הסיבה העיקרית לכך שמידע משוחרר בהדרגה.

אתם יכולים לסייע בניקוי האנומליה התת-קוונטית בצורה היעילה ביותר עם הלהבה הסגולה הוראות בעברית:
הוראות באנגלית:

 

 האש הלבנה של AN יכולה גם לסייע.

רשת תאי טכיון היא אחת הרשתות העיקריות המסייעות לכוחות האור לעגן את האור על הפלנטה הזו, להפחית את האנומליה ולהאיץ את התהליך:

כוחות חושך הגיעו לכוכב זה לפני 900,000 שנה וכמעט גרמו להכחדת האנושות:

כעת קרבה התבוסה הסופית שלהם.

התעוררות גדולה מגיעה, ומדענים סוף סוף מתחילים לחפש חיים במרכז הגלקסיה

כוכב הלכת X נמצא על סף גילוי

נולדים רעיונות חדשים כיצד ליישב את מערכת השמש.

אך כל זה ישתנה בקרוב:

החלק הבא של הספר לעיל הוא המעניין ביותר:


זה על אגדה. נאבקתי לאורך כל כתיבת הקטעים הקצרים ביותר והיכן לשים אותו ולבסוף נאלצתי להגיע למקום הזה כדי למצוא מקום טוב יותר עבורו.
זו לא "אגדה". מצאתי את האגדה הזו אינספור פעמים, מה שמעניק לה הילה של אותנטיות. מכיוון שזה הגיע ממקומות רבים נפרדים, אם זה קרה, זה יותר מצירוף מקרים עילאי שזה קרה בכל כך הרבה מקומות ברחבי העולם במקביל. אם זו קונספירציה ליצור כל כך הרבה אגדות סתמיות, היה צריך מאמץ מדהים, מקיף ועצום כדי לנסח את זה בכל העולם, ושאף אחד לא יגלה את ההונאה.
האגדה היא כזו: בתחילת אסון, או אולי רק דקות או שעות לפני ההתחלה, רבבות רכבי חלל יורדים ואוספים את אלה שהם יכולים כדי שיוכלו לשרוד.
האגדות מתארות את ההתמודדות להעלות על הניצולים לעתיד ועל רכבי החלל הרבים הנוחתים בכל מקום. רק ניצולים שלא נלקחו יכלו לתאר זאת.
אם זה קורה לך, היו מוכנים ליכולת שלהם לתקשר איתך
בראש לפני שהם נוחתים. תשובה: והקפידו תמיד לחשוב במדויק את המילים שאתם אומרים, כי הם קולטים את שידור המחשבות שלך. שהיוצר הגדול יהיה אתכם.

כל מה שנעשה יבוטל:

כדי להתכונן לשלבים האחרונים, אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו לכנס ההתעלות בתאילנד בנובמבר:


לניצחון האור!



תגובות

רשומות פופולריות