מדיטציית להבה סגולה

מדיטציית להבה סגולה
17/9/2022 05:02:00 אחר הצהריים

הלהבה הסגולה היא אנרגיה רוחנית בלתי נראית. זה מחייה וממריץ את גופנו ומשנה אנרגיה שלילית לאנרגיה חיובית. על ידי שינוי מחשבות ורגשות שליליים, הלהבה הסגולה מספקת פלטפורמה לריפוי.


כוח ההתמרה הוא תכונה ספציפית של הלהבה הסגולה, שכאשר היא מופעלת לפעולה, משנה את כל מה שהיא נוגעת בה למצב גבוה וטהור יותר.

מדיטציית להבה סגולה נוצרה במטרה לטהר כל אנרגיות סתירות, כך שדברים יכולים להיות בהרמוניה כדי לעזור להשיג את ציר הזמן החיובי ביותר להתעלות עבור כדור הארץ.

כאשר כוחות האור מנקים את פני השטח של הפלנטה במלוא המהירות, כבר יש אור זורח מבעד לסדקים במטריקס. אתה יכול לעזור לאור הזה על ידי טיהור פני השטח של הפלנטה עם מדיטציית הלהבה הסגולה:

עדכון מצב כימרה בעברית
עדכון מצב כימרה באנגלית
  

אפשר לעשות את המדיטציה זו בכל זמן שתרצו.

 https://apanache.files.wordpress.com/2012/02/violet-flame-earth.jpeg

קישור להדרכה קולית באנגלית למדיטציה הזאת.


הוראות (משך המדיטציה המומלץ הוא 15 דקות):

1. השתמש בטכניקה משלך כדי להביא אותך למצב תודעה נינוח.

2. כעת, קראו ללהבה הסגולה מהמקור העיקרי שלה, לטהר את שדה האנרגיה שלכם מכל אנרגיות מפריעות. לאחר מכן לבקש מהלהבה הסגולה ליצור מעגל חזק של הגנה סביבך תוך כדי מדיטציה. לשמור על המעגל ההגנה הזה פעיל לאורך שארית היום שלך.

3. ציינו את כוונתכם להשתמש במדיטציה זו ככלי לטיהור כל אנרגיות לא טובות, כדי לסייע בהשגת ציר הזמן החיובי ביותר להתעלות עבור כדור הארץ.

4. דמיינו עמוד של אור סגול הבוקע מהשמש המרכזית הקוסמית, ואז מופץ לשמשות המרכזיות של כל הגלקסיות ביקום הזה. לאחר מכן דמיינו את האור הזה שנכנס דרך השמש המרכזית הגלקטית, ואז עובר דרך הגלקסיה שלנו, ואז נכנס למערכת השמש שלנו ועובר דרך כל ישויות האור בתוך מערכת השמש שלנו ואז דרך כל הישויות על כדור הארץ וגם דרך הגוף שלכם למרכז כדור הארץ.

5. כעת דמיינו להבה סגולה המקיפה את כל הפלנטה, מטהרת את המערבולות ושדות האנרגיה במישורים הפיזיים, הפלזמים, האתריים, האסטרליים, הנפשיים והסיבתיים.

 
6. דמיינו שכל האנושות מקבלת השראה ומודרכת כאשר לכל אחד יש קשר משלו עם הנשמה והמקור שלו באיזון מושלם של ההיבטים הזכריים והנקביים הפנימיים שלהם.

7. דמיינו את מהלך האירועים על פני כדור הארץ עובר לציר הזמן הכי חיובי שאפשר, מתרחק מכל המגיפות, הרחק מכל המלחמות, הרחק מכל שליטה גלובלית. דמיינו את האור הסגול מטהר את כל אי השוויון, מוחק את כל העוני ומביא שפע לכל האנושות. דמיינו מחזור קוסמי גדול חדש של עידן הדלי שמתחיל, ומביא אור טהור, אהבה ואושר לכל הישויות על פני כדור הארץ.

8. לבסוף, תקרקע את האנרגיה שלך למרכז כדור הארץ, למען האיזון וההגנה האישיים שלך. זה יוצר עוגן או מעגל שיכולים להיות כל הזמן ערוץ עבור הלהבה הסגולה לעבור גם לאחר המדיטציה.

תוכלו גם להשתמש ב- Violet Flame בתרגול המדיטציה היומי שלך. (באנגלית)



לניצחון האור!

 

תגובות

רשומות פופולריות