עדכון מצב כימרה

יום חמישי, 15 בספטמבר, 2022

כוחות האור עשו פריצות דרך משמעותיות בניקוי קבוצת כימרה. הם פינו את כל הבורות התת-קרקעיים עם נוכחות כימרה מלבד בור הכימרה הראשי מתחת לבסיס הצבאי אורים בישראל. 12 חברי הפיקוד הצבאי הראשי של הכימרה (החברים האחרונים שנותרו בתת-הפלג אוריון של הכימרה) החיים בבור זה שולטים ברשת של השבבים הביולוגים אוכלוסיית פני השטח והשתלים באמצעות מחשב-על קוונטי פיזי/אתרי.

כוחות האור החלו בפעולות טיהור מהשבבים הביולוגים והשתלים של אוכלוסיית פני השטח במלוא המהירות, תוך יישום טכנולוגיות תותח קוונטי מתקדמות של Mjolnir. פעולה זו תארך זמן מה, אך תהיה בעלת השפעה מועילה מאוד על ביטול התכנות של אוכלוסיית פני השטח, ועם סיומו צפויה התעוררות רוחנית מסיבית של אוכלוסיית פני השטח.

טכנולוגיות Mjolnir משמשות גם כדי לנקות מקרו חורים שחורים מהשדות האור של הגופים האתריים, האסטרליים, הנפשיים והסיבתיים של האנושות על פני השטח. מיקרו חורים שחורים אלו נכפו לתוך שדות האור האנושיים עם טכנולוגיות אפלות אקזוטיות במהלך אירועי ניתוקי טראומה, והם אחד המרכיבים העיקריים של המטריצה ​​האפלה ב-25,000 השנים האחרונות. החורים השחורים המיקרוניים האלה, יחד עם החורים השחורים הגדולים יותר בשתלים, מעוותים זמן מרחב לא פיזי סביב בני אדם על פני השטח, בהתאמה למדד Kerr:

ה-'אורב' (שהוזכר בעדכון הקודם) מורעב פשוט על ידי ריקון המאגר של האנומליה התת-קוונטית הלא-מופגנת, מה שנעשה שוב עם טכנולוגיית Mjolnir מתקדמת שמעוררת אנומליה תת-קוונטית בלתי-מופגנת להתבטא כתנודות קוונטיות, אשר לאחר מכן מתנקות בקלות.

אחד הקוראים של הבלוג הזה הסביר בתיאור מדוייק למדי על ה'אורב':

"הישות הזו היא עצם הליבה, עצם התנודות האקראיות שאנו מכנים האנומליה (הדואליות) היא הייתה קיימת מאז שהאנומליה הייתה קיימת זה מקור הכוח האמיתי של כוחות האופל. כאשר הם משלבים תודעה אנרגיות חיים (מקור) שנקטפו מהסוללות שלהם ומשלבים אותה עם התנודות האקראיות של ישות זו, האנומליה מתבטאת במציאות שלנו דיכוי ההשפעה של ליבת האנומליה במישור הפיזי, הפלזמה, האתרי, האסטרלי והנפשי יצמצם באופן דרסטי את כמות האנומליה החדשה שנוצרת מהסבל והטראומה של הנשמות בהסגר זה. זה גם יכול להשפיע בצורה דרסטית על היעילות של טכנולוגיית התותח הקוונטי של Mjolnir בטיהור האנומליה סביב פני כדור הארץ. הישות התת-קוונטית היא לעתים קרובות מודל לתיאור של ראש הרוע בסיפורים שונים. אבל לקרוא לזה ה-רוע הראשוני הוא לא ממש מדויק. זה הפוטנציאל שהביא לידי ביטוי את הרוע העיקרי במחזור הקוסמי הזה"

הבסיסים התת קרקעיים היחידים שנותרו הם כ300 בסיסים ששייכים לאילומינטי של פני השטח.
חלק מהבסיסים מכילים בני ערובה פליאדים. 
 
יש עדיין חברי כימרה חזקים בגופי שיבוטים אנושיים, השייכים לתת-פלג אנדרומדה, שחדרו למערכת על פני כדור הארץ, והמבנה שלהם נראה בערך כך:

May be an image of the Western Wall and text
והם מתוארים בצורה מדוייקת מאד כאן:

לקבאל יש תוכנית להרוס את הציוולזציה מעל פני השטח ולחסל את אספקת המזון, ואז להסתתר בבסיסים התת קרקעיים ולחכות להבזק הסולארי ואז להגיח החוצה ולאכלס את כדור הארץ מחדש. אך התוכנית שלהם לא תצליח.
הם מנסים להנדס מלחמה עולמית חדשה על ידי ניצול אנרגיית פיצול האימפריה הרומית שקרה בשנת 395 לאחר מותו של הקיסר תאודסיוס שהרס את מסתורי האלה ואכף את הדת הנוצרית בכוח על כולם.בתור הדת הראשית היחידה המקובלת:
 No photo description available.

משפחות האצולה השחורות רוצות למחוץ את ציר מערב \ארה"ב\האיחוד האירופאי\אוסטרליה שהמקור בחלק המערבי של האימפריה הרומית ונמצא בניהול ישיר של רושטילד. אנשים במערב הפכו עצמאיים מדי ושמחים מדי לטעמם.

https://www.zerohedge.com/personal-finance/it-appears-money-can-buy-happiness-after-all

https://www.theguardian.com/world/2022/aug/24/macron-warns-of-end-of-abundance-as-france-faces-difficult-winter

הם מקדמים סדר עולמי חדש בשליטה סינית ואת רוסיה כאנדרדוג הסיני העיקרי (בהתאמה תרבותית לחלק המזרחי של האימפריה הרומית)



עם מחקרים מדעיים עדכניים המאשרים התלקחויות סולאריות המתרחשות כל כמה אלפי שנים, וזה קורה כעת:

החוצנים נמצאים ממש מעבר לפינה ומדברים על זה קצת בתקשורת הרשמית כמו הודאה של הפנטגון על עב"מים.

למרות שהתרבות השטח הנוכחית שלנו מזוייפת ומטופשת.

אור זורח מבעד לסדקים במטריקס. 
 
גם אתם יכולים לסייע לאור הזה על ידי טיהור פני השטח של הפלנטה באמצעות מדיטציית הלהבה הסגולה.
בעברית


לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות