יולי 2024 סדנת התעלות באסיה מאת: קוברה


עליית הדרקונים

סיכומי סדנה מאת IGAG

 

הסרת אחריות

 זה תמליל של סדנת התעלות מאת קוברה ביולי 2024. הסדנה התקיימה בטאיפיי ובקואלה לומפור. אנא תקראו בשיקול דעת והבנה שטעויות שמיעה, שגיאות תמלול והשמטות הן שכיחות ושהוא אינו מדויק ב-100%. למידע מפורט יותר, אנא תעיינו בהערות מתומללות מכנסי קוברה קודמים בפריז, טאיפיי ופיניקס סיטי.   

 

נפילת האורב

 

היקום הראשון נולד כאשר המקור הקרין חלק מעצמו לתוך אקראיות. המקור עשה את זה כי הוא רצה להבין מהי בדיוק אקראיות. בו בזמן גם נוצר האורב. האורב הוא טפיל קוסמי.

 

כעת היקום כולו עובר תהליך ניקוי רעלים כדי לחסל את הטפיל הזה. היקום והרב-יקום שלנו מנקים את הטפיל הזה. זהו תהליך חיטוי בקנה מידה עצום, ועולם פני השטח של כדור הארץ הוא המוקד לניקוי הזיהום. עבודת טיהור אינטנסיבית מאוד מתבצעת בכדור הארץ.

 

לפני מספר שבועות החל תהליך הניתוק מהאורב ותהליך ניקוי טפילים מעל פני השטח.

 

כוחות האור והמקור יתירו את ההסתבכות הקוונטית בין אוכלוסיית פני השטח והאורב. הם גם יחסלו אנומליות תת-קוונטיות בבני אדם.

 

הגוף, הנפש והרוח האנושית שלנו שזורים כעת בחריגות תת-קוונטיות. כוחות האור עוזרים לנו לנקות את החריגות התת-קוונטיות הללו מכל הווייתנו

 

פעולות הסליקה הללו חשפו דברים שליליים יותר כאשר אנומליות תת-קוונטיות מתנקות, יש אנשים שמתנהגים בצורה מוזרה. דברים שלא נראו בעבר יתחילו להתגלות בהדרגה.

 

אנו נחווה את תהליך החיטוי במהלך 1-2 החודשים הבאים. זה יהיה שלב הניסוי שבו כוחות האור יצפו בתגובות האנושות לתהליך הטיהור הזה. מכיוון שזו הפעם הראשונה שמבצע כזה נערך מאז בריאת היקום, זוהי עבודת הטיהור הגדולה ביותר בתולדות היקום.

 

כוחות האור מתאימים כעת את התדר של הרשת הפלנטרית של האור במישור האתרי, המישור האסטרלי והמישור המנטלי.

 

כחלק מפרויקט ניו אטלנטיס, גזעי כוכבים רבים משתמשים בטקטיטים כדי להסיר את האורב. לדוגמה, הקולומביניט הוא מטאוריט ממערכת סיריוס סטאר. לאחר הגעת הקולומביאנית לכדור הארץ, כוחות האור השתמשו בו כדי ליצור חור תולעת בין-ממדי המחבר בין מערכת כוכב סיריוס לכדור הארץ. חורי תולעת בין-ממדיים אלה יכולים להשפיע על כדור הארץ ברמה התת-קוונטית, שכוחות האור יכולים להשתמש בהם כדי להסיר את האורב.

 

כשאתה עושה מדיטציה בזמן שאתה מחזיק מטאוריטים בין-כוכביים, הם יכולים לעזור לכוחות האור להסיר את האורב.

 

גם אבני סינטאמני וגם אבני קולומביה הגיעו ממערכת סיריוס. אבני סינטמאני גלקטיות מגיעות ממקום קרוב מאוד לשמש המרכזית הגלקטית, כך שהן יכולות להביא את האנרגיה של השמש המרכזית הגלקטית.

 

חלק מפרויקט ניו אטלנטיס הוא לטמון אבני סינטאמני גלקטיות לאורך קו המשווה הישן של אטלנטיס. מטרת העבודה הזו היא לייצב את הרשת הפלנטרית של האור ובכך את מעטפת כדור הארץ, כך שכאשר יתרחש היפוך קוטבי, עולם פני השטח יעבור את השינויים הקרובים בהרמוניה חלקה ככל האפשר.

 

האורב ייעלם מהרב-יקום. אנחנו צריכים לחסל את הטפיל הקוסמי הזה כדי לעצור את כל הסבל והחושך. ישות טפילית זו חיה בעולם התת-קוונטי. העולם התת-קוונטי נמצא מעבר לרצף המרחב-זמן הרגיל, ושום שיטה מרמת המרחב-זמן הרגילה לא יכולה לגעת בעולם התת-קוונטי. מנקודת המבט של מכניקת הקוונטים, איננו יכולים לגעת כלל באורב. עם זאת, יש פתרון, שהוא להתחבר למקור. כאשר אנו מתחברים למקור, הוא יכול להתערב בעולם השטח שלנו ובעולם התת-קוונטי, ובכך לחסל את האורב. תהליך חיסול ה-אורב נקרא סובלימציה.

 

זוהי הדמיית מחשב של תנודות קוונטיות. תנודה קוונטית היא האינטראקציה בין ה-אורב לרצף המרחב-זמן. תנודות אלו מתרחשות בקנה מידה קטן מאוד, באורך פלאנק. האורב יכול להשפיע על כל החומר שנוצר באמצעות תנודות קוונטיות. זה יכול להשפיע על האינטראקציות ברמה הקוונטית ועל זרימת הפלזמה. זה יכול גם להשפיע על זרימת האנרגיה הרגשית והמחשבתית. באמצעות שיטה זו היא יכולה לתקוף את מי שמסוכן לה.

תנודות קוונטיות יכולות להיחשב כעור האורב. לאורב יש כמות מסוימת של עתודות אנרגיה, אך עתודות אלו מוגבלות. הוא אוגר את הרזרבות שלו בעולם התת-קוונטי. כאשר האורב  מקיים אינטראקציה עם רצף המרחב-זמן הרגיל, הוא מאבד חלק מהאנרגיה שלו, בדומה לסוללה מתרוקנת. כשהאורב מקיים אינטראקציה עם היקום האמיתי, המקור מתחיל לפרק אותו, ואז חלק קטן מהאורב נעלם אל האין. תהליך חיסול האורב נקרא סובלימציה.

 

 

האנרגיה של המחזור הקוסמי הבא היא עוצמתית מאוד ויכולה לפורר לחלוטין את האורב, ובכך לחסל את כל הבעיות הקשורות.

 

אמרלדים מכילים עקבות כרום ונדיום. כוחות האור משתמשים כיום בכרום שבאמרלדים כדי לנקות חריגות קוונטיות.

 

2025 פורטל דינמיקה

 

 

משהו מיוחד קורה בתוך הקבוצה המקומית. האירועים המתרחשים ביקום כעת חשובים מאוד למצב על פני כדור הארץ, במיוחד האינטראקציות בין שביל החלב שלנו לגלקסיית אנדרומדה

 

שביל החלב שלנו וגלקסיית אנדרומדה הם זוג נשמות תאומות בתוך הקבוצה המקומית. שביל החלב שלנו מייצג את ההיבט הנשי של הנשמה התאומה הזו, בעוד שגלקסיית אנדרומדה מייצגת את ההיבט הגברי. שביל החלב שלנו מעגן את האנרגיה הנשית האלוהית, בעוד שגלקסיית אנדרומדה מעגנת את האנרגיה הגברית האלוהית.

 

יש עוד גלקסיות קטנות יותר המקיפות את שביל החלב שלנו וגלקסיית אנדרומדה ביחד, הן יוצרות מנדלה של כוכבים עם שתים עשרה קצוות שתשנה את כל החושך ביקום.

 

כוחות האור משתמשים בשיטות מיוחדות מאוד כדי להפעיל את השמש המרכזית הגלקטית שלנו ואת השמש המרכזית הגלקטית של גלקסיית אנדרומדה השמש המרכזית הגלקטית שלנו הפכה פעילה לפני כמה עשורים, אבל היא עדיין לא הגיעה למצבה הפעיל ביותר.

 

מטרת הפעלת השמש המרכזית הגלקטית שלנו היא לעורר את אנרגיית האלה, לאפשר לגל האהבה הגלקטי להתפשט ברחבי הגלקסיה שלנו. השמש המרכזית של גלקסיית אנדרומדה תקבל הנחיות מהמקור להפעיל את האנרגיה שלה. השמש המרכזית הגלקטית של גלקסיית אנדרומדה מקרינה אנרגיה גברית אלוהית, במיוחד האנרגיה של הגיבור האלוהי. תהליך זה החל לפני מספר שבועות

 

זו הסיבה שאני מקיים סדנאות בטאיפיי ובמלזיה. סדנאות אלו נועדו להפעיל מחדש כמה קווי דרקון עתיקים מאוד על פני כדור הארץ. מה-11 ביולי ועד לירח המלא הזה (הערה: זה ב-21 ביולי, CST), אנחנו צריכים להפעיל את אנרגיית הדרקון בחלון זמן הזה של 10 הימים.

הגלקסיות במנדלת הכוכבים בעלת שתים עשרה הקודקודים שולחות אנרגיות אור בתדר גבוה מאוד לשביל החלב שלנו ולגלקסיית אנדרומדה אנרגיות בתדר גבוה אלו יפעילו את השמשות המרכזיות הגלקטיות של שתי הגלקסיות לשלוח אורות בתדר גבוה מאוד למערכת השמש שלנו. האנרגיות בתדר גבוה מאוד יפעילו את קווי הדרקון על פני השטח.

 

לאחר הפעלת קווי דרקון על פני השטח, יהיו שינויים משמעותיים ברשת האור על פני השטח. הפעלת קווי הדרקון על פני השטח תעזור להתאים את האנרגיה של מבנה מעטפת כדור הארץ. זהו חלק אחד מההכנות שלנו להיפוך הקוטב. כאשר זה יתרחש בפועל, התהליך כולו יהיה חלק יותר.

 

"עשרת הימים האלה יהיו מאוד אינטנסיביים. 10 ימים אלו יקבעו את ציר הזמן למחצית השנייה של השנה עד נובמבר. מה שנעשה במהלך 10 הימים הללו לפחות יכריע את כיוון האירועים בארבעת החודשים הבאים.

 

בנוסף לשביל החלב ולגלקסיית אנדרומדה, יש עוד גלקסיה בקבוצה המקומית שלנו - גלקסיית המשולש (טריאנגולום). גלקסיית המשולש היא המשגיחת מטעם המקור. היא אחראית לניטור ולוויסות האנרגיות הנפלטות על ידי שביל החלב וגלקסיית אנדרומדה הטריאנגולציה שנוצרת על ידי שביל החלב, גלקסיית אנדרומדה וגלקסיית המשולש יכולה לנקות את החושך מהיקום כולו.

 

פלוטו שהה במזל דלי עד ה-1 בספטמבר השנה. פלוטו במזל דלי מסמל שנסיר את האורב ונעבור עוד טרנספורמציות אנרגטיות.

ב-1 בספטמבר, פלוטו יחזור לזמן קצר בחזרה למזל גדי. הקבאל מתכנן לערוך טקס אפל מרושע ב1 בספטמבר, בדיוק כפי שהחלה מלחמת העולם השנייה ב-1 בספטמבר 1939.

 

הם רוצים להשתמש בקו הזמן של מלחמת העולם השנייה כדי להפעיל את מלחמת העולם השלישית. ב-1 בספטמבר הזה ימלאו 85 שנה לפרוץ מלחמת העולם השנייה. אמנם נוכל להימנע מהתפרצות של מלחמת עולם שלישית, אבל זה ידרוש מאמץ קולקטיבי. ה-1 בספטמבר עד ה-9 בספטמבר השנה היא התקופה שבה הקבאל יעשה כל שביכולתם על מנת לעורר את מלחמת העולם השלישית. אנו יכולים להימנע מזה, אך זה ידרוש מאמץ קולקטיבי. במהלך הזמן הזה, אנו מקווים שכולם יוכלו לארגן ולהצטרף למדיטציות שלום המוניות כמה שיותר פעמים.

 

החל מהיום (13 ביולי), עלינו לבחור ציר זמן חיובי יותר. ב1 בספטמבר פלוטו יתחיל בנסיגה לזמן קצר למזל גדי עד ה-19 בנובמבר.יהיו עוד גילויים על שלטון הצללים במהלך הנסיגה האחרונה של פלוטו, כוחות האור יחסלו באופן אינסטנטיבי את ההסתבכות הקוונטיות בין אוכלוסיית פני השטח והאורב.

 

התקופה מה-1 בספטמבר עד ה-19 בנובמבר מתאימה לעבודה פנימית. אנשים צריכים להתחיל להתחבר לאני הגבוה שלהם ולהרפות מהעבר. תקופה זו אינה אידיאלית לפעילויות חיצוניות גדולות אך מתאימה יותר לניקוי פנימי ושיפור עצמי.

 

השבועיים הראשונים של נובמבר יהיו תקופה קריטית. כוחות החושך ינסו לגרום להרס רב ככל האפשר במהלך השבועיים הללו.

שבועיים אלו עולים בקנה אחד עם הבחירות לנשיאות ארה"ב. כוחות האור כבר סידרו תוכניות להתמודדות עם הקבאל. התוצאה ארוכת הטווח של צעדים אלה תהיה תבוסת הקבאל.

 

במהלך תקופה זו, כוחות החושך יעשו טעות אסטרטגית חמורה ביותר.  טעות זו תגרום להם לקרוס.  זהו תהליך קשה מאוד. כוחות החושך לא יובסו מיד, אלא יאבדו הכל בהדרגה

 

כוחות החושך ייפלו בהכרח למלכודת שהטמינו כוחות האור. המורכבות של מלכודת זו היא מעבר להבנתם. אפשר להשוות זאת למשחק שח במימד החמישי. למרות שהתהליך לא יהיה קל, התוצאה הסופית תהיה ניצחון האור.

לאחר ה-19 בנובמבר, פלוטו יחזור למזל דלי ויישאר שם 20 שנה. ברגע שפלוטו ייכנס במלואו לדלי, הוא יביא אנרגיית שחרור לכדור הארץ. נהיה עדים להופעתן של טכנולוגיות חדשות ומגע הראשון עם גזעים מחוץ לכדור הארץ, שיאפשר לכדור הארץ להצטרף לקהילה הגלקטית.

 

עליית הדרקונים

 

אנרגיית הדרקון היא ארכיטיפ עתיק שמקורו במספר גזעי דרקונים חיוביים עתיקים. אנרגיית הדרקון המקורית הגיעה מגלקסיית אנדרומדה.

 

גזעי הדרקונים הללו התפתחו בגלקסיות שונות בהדרכתם של מספר גזעי כוכבים מתקדמים. גזעי דרקונים חיוביים מגנים על האנושות ושומרים על הרשת הגלקטית של האור. הם גם מגנים על כל שביל החלב ומונעים פלישות של החושך ממערכת השמש שלנו.

 

 

גזעי דרקונים חיוביים מתפתחים בשתי מערכות כוכבים. הראשון הוא אנטרס, כוכב ענק אדום. יש לו כוכב כחול שכן, אנטרס B. אנטרס הוא מקורם של הדרקונים האדומים והכחולים.

 

דרקונים אדומים מכוונים יותר פיזית. הם אחראים לשמירה על העולם הפיזי. דרקונים כחולים אחראים על המימד הרוחני. הם מגנים על ידע רוחני אותנטי.

 

מלבד אנטרס יש גם את אלדבראן. הישויות מאלדבראן מאמנים כמה דרקונים ללכת בעקבות האור ולהגן על מגזר זה של הגלקסיה.

 

לאלדבראן היה תפקיד מכריע בהקמת שושלת טאנג בסין. קבוצות דרקונים סודיות רבות נוסדו במהלך שושלת טאנג. ת'ובאן (אלפא דרקוניס) השאיר עקבות חשובים רבים בסין. גזע הדרקונים הת'ובאן הגיע לסין במהלך שושלת האן.

 

בנוסף, לכמה דרקונים מקבוצת הכוכבים אורסה מייג'ור יש קשרים עמוקים עם סין. דרקונים רבים מקורם בגלקסיית אורסה מייג'ור. דרקונים אלו יפעילו אנרגיית דרקון הן בעולם פני השטח והן בעולם התת קרקעי.

 

הפעלת אנרגיית הדרקון פירושה לעורר אנרגיה גברית אלוהית חיובית. נכנסנו למעגל חיובי בשנת 2012, במטרה להניע את האנרגיה הנשית האלוהית. תהליך ההפעלה של 12 שנים זה היה הכרחי כדי להתאים את הטרנספורמציה שלאחר מכן. כעת אנו זקוקים לאנרגיה גברית אלוהית כדי להשיג פריצות דרך נוספות ולבצע פעולות פיזיות.

 

אנרגיית הדרקון מייצגת את האבטיפוס של הגיבור האלוהי. זוהי האנרגיה של הגברי האלוהי, פריצת הדרך והאירוע. זוהי האנרגיה של נקיטת פעולות קונקרטיות בעולם הפיזי.

זו האנרגיה של מיולניר (פטישו של ת'ור). זוהי האנרגיה של גיבורים שעולים לפעולה. זה יכול גם להפעיל אנרגיית קונדליני אנושית.

 

קבוצות דרקונים סודיות רבות משתמשות בחלון הזמן שבין היום ל-22 ביולי כדי להפעיל אנרגיית דרקון על פני השטח. הם מפעילים אנרגיית דרקון בטייוואן, סין, אינדונזיה, הפיליפינים ומדינות אסיה אחרות. כוחות החושך ניסו כל שביכולתם כדי לעצור את האירועים הללו. הם כמעט הצליחו, אבל בסופו של דבר נכשלו. הפעלת אנרגיית הדרקון החלה ב-11 ביולי והצליחה מאוד עד כה. עבודה זו תימשך מספר שבועות.

 

מערכת פיננסית חדשה

 

היבט של הפעלת אנרגיית הדרקון הוא ליזום מערכת פיננסית חדשה. המערכת הפיננסית הנוכחית שנוצרה על ידי כוחות החושך תקרוס בעתיד. כאשר הם מנסים לעשות דיגיטציה של הכל, הם ירסקו תחילה את מערכת הבנקאות העולמית. משהו דומה קרה באפריל האחרון כשבנקים רבים פשטו רגל. זה היה מבחן של הקבאל. הם יגרמו לבנקים רבים לקרוס. נכון לעכשיו, בנקים רבים נמצאים במצב פיננסי גרוע, כך שגל של סגירות בנקים עלול להתפשט ברחבי העולם.

 

כוחות החושך מתמודדים עם בעיה חדשה. אם הבנקים נסגרים, ייתכן שאנשים לא יוכלו לקנות שום דבר במשך יומיים או שלושה. שום מזון לא אומר רעב. אם אנשים רעבים לתקופות ארוכות, הם יעשו דברים מטורפים. כשאנשים רעבים, לא יהיה אכפת להם מהפורום הכלכלי העולמי או קיימות סביבתית. כוחות החושך אינם יכולים לשלוט בכל אדם רעב. ברגע שהמערכת הפיננסית הישנה תקרוס, הדרקונים יציגו מערכת פיננסית חדשה. המערכת הפיננסית החדשה הזו נמצאת בהכנה כבר עשרות שנים ומתרחבת ללא הרף.

 

אבן הפינה של המערכת הפיננסית החדשה היא הזהב של יאמשיטה. במהלך מלחמת העולם השנייה, כאשר יפן פלשה לסין, הצבא הקיסרי היפני בזזו כמות משמעותית של זהב מסין, מלזיה ודרום מזרח אסיה. כל המקומות שבהם שכן אנשי הדרקון נבזזו על ידי הצבא הקיסרי היפני. את מבצע הביזה הזה הוביל הגנרל טומויוקי יאמשיטה. הגנרל יאמשיטה פעל בהוראתו הישירה של הקיסר הירוהיטו, שנשלט על ידי פלג מרושע של הדרקון הירוק מטיבט. הדרקון הירוק והמרושע הזה שלט גם בהיטלר.

 

הם התכוונו להעביר את כל הזהב ליפן. לאחר תקרית פרל הארבור, הצבא הקיסרי היפני העבירו את כל הזהב, היהלומים והאוצרות השונים שנבזזו לפיליפינים. הם השתמשו בעבודות כפייה כדי לבנות בונקרים תת-קרקעיים ולאחר מכן החביאו את הזהב בבונקרים הללו. לאחר השלמת הבונקרים, רצחו את כל הפועלים. רק הגנרל ימשיטה ידע את מיקומם של הבונקרים הללו.

 

הנהג של גנרל יאמשיטה שמר על מפת האוצר. כשהאמריקאים תפסו את הנהג, הם לקחו את מפת האוצר. לאחר כיבוש הפיליפינים, העביר צבא ארה"ב את הזהב לארצות הברית ולשווייץ. ממשלת ארה"ב הכניסה את הזהב הזה למערכת המסחר, ויצרה כמות עצומה של כסף. צבא ארה"ב השתמש בהון זה כדי לבנות רשת בסיס תת קרקעית בארצות הברית ובעולם כולו. רשת זו הושלמה בשנת 1996.

 

צבא ארה"ב חתם על הסכם עם הדרקוניים השלילים, המאפשר להם להשתמש בבסיסים התת קרקעיים הללו במהלך פלישת הארקונית. לחלק מהבסיסים התת-קרקעיים הללו היו מתקני שיבוט, והדרקונים השתמשו בשיבוטים כדי לחדור לחברת השטח.

 

בשנת 2012, תנועת ההתנגדות פלשה לפדרל ריזרב ולבנקים אחרים כדי לתבוע את הזהב הזה. הזהב הזה הועבר מאז למקום תת קרקעי בטוח.

 

מאז 2012, לא היה זהב פיזי שמגבה את מערכת הבנקאות של הקבאל. המערכת הפיננסית העולמית הנוכחית מתקיימת כולה על ידי אמון אנושי. אין זהב אלא רק מוטות טונגסטן מצופים זהב בתוך פורט נוקס. אנשים עדיין יכולים להשתמש במזומן בחנויות כי עדיין קיים אמון בין אנשים.

 

תנועת ההתנגדות משתמשת גם בזהב שנגבה בשנת 2012 כדי לבנות מערכת פיננסית חדשה. הזהב הזה מאוחסן במקומות תת קרקעיים מאובטחים. חלק קטן מזהב יאמאשיטה נותר חבוי בבונקרים בפיליפינים.

 

צופן שלמה

 

המערכת הפיננסית החדשה והחיובית הומצאה על ידי שלמה המלך לפני 2,500 שנה. שלמה המלך היה קשור לדרקונים הירוקים החיוביים באזור ערב. באותה תקופה, האיסלאם לא היה קיים, והיו מסדרים סופיים באזור הערבי. המסדרים הסופיים הנחו את שלמה המלך כיצד לבנות מערכת פיננסית חדשה וחיובית.

 

לשלמה המלך היה קשר עם מלכת שבא מאתיופיה. באתיופיה היה מרבץ אמרלד גדול המכונה מכרות שאקיסו. אבני הברקת האתיופיות הללו הועברו לחצר מלכת שבא. למלך שלמה ולמלכת שבא היה הסכם סחר.

 

הברקת האתיופית מהווה את הליבה של המערכת הפיננסית החדשה והן גם מרכזיות באוצר המלך שלמה. המערכת הפיננסית החדשה תהיה נתמכת על ידי זהב, בעוד שהידע הנסתר והברקת האתיופית ישמשו את הבסיס שלה.

 

שלמה המלך השתייך לאצולה גלקטית עתיקה מאוד, משפחת אנוטרה. משפחה זו היא שומרי הגביע הקדוש והעבירה חלק מקודי הגביע הקדוש לשלמה המלך.

 

שלמה המלך הקים נתיב סחר בין דרום מזרח אסיה לאתיופיה. הוא גם הקים נתיב סחר באזורים ערביים, דרום מזרח אסיה וסין. כמה קבוצות דרקונים שמרו על נתיב הסחר הזה.

 

ישות חיובית מחוץ לכדור הארץ התגלמה פעם באצולה השחורה. מטרתו של אדם זה הייתה לנטרל את המערכת הפיננסית השלילית.

 

כוחות החושך משתמשים בנישואי קרובים כדי להבטיח שהם תמיד יוכלו לשמור על עושרם בשליטתם. במאה ה-20, האילומינטי ניסו לרכז את השליטה במערכת הפיננסית העולמית באמצעות נישואי תערובת בקרב משפחות קו דם. לאחר עשרות שנים של נישואי תערובת, האילומינטי יצרו נציג בעל קווי הדם של כל משפחות האילומינטי. אדם זה נקרא M1, שיכול לשלוט במערכת הפיננסית העולמית. נשיא הפיליפינים לשעבר פרדיננד מרקוס היה פעם M1.

 

לאצולה הלבנה יש גם תוכניות לנישואי קרובים, במיוחד לנישואי תערובת עם משפחות דרקונים. המטרה שלהם היא לסתור את המערכת הפיננסית של כוחות החושך.

 

משפחות דרקונים חיוביות חיות על פני השטח, בעוד שחלקן חיות מתחת לאדמה. הם שומרי המערכת הפיננסית החדשה. הם המציאו מערכת מורכבת מאוד של קודים ופרוטוקול כניסה כדי להגן על המערכת הזו.

 

בנוסף לאפוטרופוסים הפיזיים, ישנם שומרים בעולם האנרגיה. השומרים האלה במישורי אנרגיה עדיין מתחבאים מאחורי הקלעים כדי להימנע מזיהוי על ידי רשתות אתריות אפלות. הם יודעים את הקודים לפתוח את הכספות בבונקרים הפיליפינים האלה.

 

יש מספיק שפע ועושר בעולם כדי להתחלק בין כל האנושות. הבעיה האמיתית היא כיצד לחלק את העושר הזה לאנושות תוך מניעת יירוטו על ידי הקבאל.

 

ההיערכות האנרגטית למערכת הפיננסית החדשה מחולקת לשני שלבים. השלב הראשון היה הפעלת טריגר הכסף בשנת 2019. מטבעות הכסף שאנשים צברו באותו יום יכולים לעגן את האנרגיה של המערכת הפיננסית החדשה. כשיגיע הזמן, יהיה קל יותר להפיץ עושר נסתר לאנשים ברחבי העולם.

 

השלב השני כולל הפצת ברקת, מכיוון שהן חלק מרכזי במערכת הפיננסית החדשה. חלוקת אמרלדים תעגן עוד אנרגיות של שלמה המלך. היבט אחד של הפעלת אנרגיית הדרקון במהלך 11 הימים הללו הוא להאיץ את היצירה של מערכת פיננסית חדשה.

 

לכוחות האור יש תוכנית להשתמש בזהב יאמאשיטה החבוי בפיליפינים ובמקומות אחרים כדי לקנות ביטקוין ולאחר מכן להפיץ את הביטקוינים האלה לעובדי אור ברחבי העולם. עם זאת, אין לנו ידע ותשתית לכך.

 

אם יש טון מטרי אחד של זהב, זה יהיה שווה בערך 70 מיליון דולר. במחיר הביטקוין האחרון של 64,485.99 דולר, 70 מיליון דולר יכולים לקנות כ-1,087 ביטקוין.

 

אנחנו צריכים למצוא דרך להפיץ את הביטקוינים האלה לכל עובדי האור.

 

זו דרך לכולם לעשות הון קטן לפני האיפוס הפיננסי. הכנה זו עדיין בשלביה הראשונים. אני לא יכול להבטיח את הצלחת התוכנית הזו בגלל גורמים רבים. אם יש לך מושג, הם יכולים לשלוח לי מייל.

 

ממשלת ארה"ב השתמשה באג"ח בטחונות כדי להחליף בזהב מתמלוגים אסייתים. מה שנקרא איגרות חוב אלו הן למעשה ניירות חסרי ערך. הסיבה לסכסוכים רבים בין משפחת הדרקון לעולם המערבי היא בגלל שמדינות המערב לקחו הרבה זהב מהדרקונים והם אפילו לא מתכוונים להחזיר אותו. משפחת הדרקון הייתה סבלנית במשא ומתן עם המערב, אך עם הפעלת אנרגיית הדרקון, המצב משתנה.

 

אלו השולטים בבונקרים תת-קרקעיים אינם מבינים את המצב מעבר לכדור הארץ. יש להם הרבה זהב ויהלומים, שאינם נדירים ביקום.

 

חגורת האסטרואידים מלאה בכמויות אדירות של זהב. אסטרואיד בודד יכול להכיל עשרות אלפי טונות של זהב ומיליארדי טונות של פלטינה. בחלק מהאסטרואידים יש מיליוני טונות של זהב. בחגורת האסטרואידים בין צדק למאדים יש אינספור כמויות של זהב ויהלומים. למען האמת, הם אינם בעלי ערך. זהב הוא מתכת יקרה על פני השטח אך נפוץ ביקום. בכוכבי לכת מסוימים, אנשים יכולים להשתמש בזהב כדי לבנות חדרים שלמים. זהב מסמל עושר חומרי ורוחני כאחד מכיוון שהוא יכול להביא את האנרגיה של השמש.

 

ברקת, לעומת זאת, נדירות יחסית ביקום. קשה למצוא ברקת באיכות גבוהה בכוכבי לכת אחרים בשל התנאים הגיאולוגיים המיוחדים ואלמנטים נדירים כמו כרום ונדיום הדרושים ליצירת אמרלדים.

 

אמרלדים נדירים פי כמה מזהב או יהלומים. הם הכלי האמיתי לשימור ערך בכלכלה הגלקטית. זו הסיבה שהגזעים הגלקטיים נתנו אבני אמרלד לשלמה המלך.

 

לאחר שכדור הארץ יהפוך לחבר בכלכלה הגלקטית, יהיו שלושה כלים לשימור ערך: הראשון הוא אבן אמרלד, השני הוא אמנויות נדירות, והשלישי הוא שמן זרעי דלעת אורגני איכותי.

 

אני משתף את המידע הזה עכשיו כי אנחנו מפעילים אנרגיית דרקון במהלך 11 הימים האלה, יחד עם כמה פעילויות מאחורי הקלעים. אנו שואפים להאיץ את כניסתה של המערכת הפיננסית החדשה באמצעות פעילויות אלו.

 

גן עדן של מערת אמרלד

 

מערת השמים מתייחסת לשערים שהוקמו על ידי קבוצות טאואיסטיות סודיות בסין לפני מאות או אלפי שנים. שערים אלו מובילים לרשת אגרתה.

 

מקדשים טאואיסטים ברחבי סין נבנו לאורך קווי הדרקונים העיקריים. ישנם הרים מפורסמים רבים שיושבים לאורך קווי הדרקונים הללו, כמו הר הואשאן. למקדשים אלה יש מעברים סודיים עבור אנשים להיכנס לרשת אגרתה.

 

כמה מתרגלים טאואיסטים השיגו אלמוות באמצעות אלכימיה פנימית וחיצונית. כשהם נכנסו לרשת אגרתה, הם יצרו ציוויליזציה תת קרקעית. הציוויליזציה הזו שומרת על האור לעולם פני השטח. רשת תת-קרקעית עתיקה זו משתרעת ברחבי העולם.

 

כעת, הם מפעילים את "הדלת הירוקה". דלת ירוקה הוא קוד לגישה לעולם התת קרקעי באגרתה לפני שנוכל להיכנס פיזית, יש לפתוח את הדלת ברמה האנרגטית. מאז חודש מאי הקרוב, חברי רשת אגרתה פותחים את הדלת במישורי האנרגיה. סדנת קולומביה במאי סימנה את תחילתה של עבודה אנרגטית זו. הם משתמשים בשיטות שלהם כדי להתכונן לאירוע.

 

כל אזורי כריית האמרלד ברחבי העולם הם כניסות לרשת אגרתה. לקולומביה יש כניסה אחת כזו, כמו לברזיל, ארצות הברית, אוסטריה, אתיופיה, ניגריה, רוסיה, אוסטרליה, פקיסטן, אפגניסטן וסין.

 

למכרות אמרלד ברחבי העולם יש כניסות לרשתות אגרתה. מאחורי הקלעים, החלו החברים שלהם בסדרה של עבודות אנרגטיות לפתיחת השער מאז מאי הקרוב. פריצת דרך הייתה צפויה ביולי הקרוב, אך היא עדיין לא הצליחה בגלל חוסר אור על פני השטח.

 

גזעי הדרקון פני השטח והאגרתנים מכינים משהו מעניין ביולי הקרוב.

 

כעת מותר לנו להיכנס לרשת אגרתה באמצעות מדיטציה אנרגטית. תוכלו למצוא את המדיטציה הזו של שער אמרלד בסיכומים מהסדנה של קולומביה.

 

חברי רשתות אגרתה יתקשרו עם אוכלוסיית פני השטח באמצעות מדיטציה הזו. הם ישתמשו בטלפתיה כדי ליצור תקשורת עם אנשים ולהעביר מסרים בצורה מדויקת ככל האפשר. אם תצליח, התקשורת הזו תימשך; אחרת, הם יפסיקו.

 

במהלך החלפת אנרגיה זו, הם יציעו ריפוי והדרכה אנרגטית. אם יש לך אבן אמרלד קולומביאני, יהיה לך קל יותר להתחבר לכניסה בקולומביה. רשת אגרתה מתקשרת כעת עם קבוצות דרקונים סודיות בסין.

 

באגרתה, לחלק מהאגמים יש קרקעית מכוסה באבני אמרלד. אנשים יכולים להשתמש באגמים האלה לריפוי.

 

קווי הדרקון ברחבי העולם התארכו לאורך רכסי הרים מרכזיים. ההרים מייצגים את דרקוני כדור הארץ. מתחת להרים האלה יש נהרות תת קרקעיים ואגמים. גופי המים האלה מייצגים את דרקוני המים. במישור האתרי של ההרים הללו, יש דרקוני רוח. לחלק מההרים הללו יש פעילות וולקנית, אז יש דרקוני אש. הדרקונים האגרתנים מאזנים ומייצבים את פעילות הקרום של כדור הארץ.

 

 

זוהי מפה של קווי הדרקון בסין. בפינה הימנית העליונה של המפה הזו, יש קו חשמל דרקון הנקרא קו הדרקון של השגשוג. מקורו מהאי סחלין ברוסיה, עובר דרך יפן, טייוואן, ומשתרע לפיליפינים. הארוך, השמאלי העליון הוא קו הדרקון טיאנסאן. זה מתחבר לתוכנית החלל הסודית של סין. יש גם קו דרקון בטיבט הקשור לידע נסתר. קו הדרקון הטיבטי הזה מקורו בהרי פאמיר. הוא עובר דרך ההימלאיה, טיבט, ומשתרע עד באלי באינדונזיה.

 

לפני אלפי שנים הייתה מלחמה בין קבוצות נסתרות בטיבט. כוחות האור והכוחות החושך נלחמו בחירוף נפש כדי להשתלט על אזור זה. כוחות האור פועלים להשיב לעצמם את קו חשמל של הדרקון הזה.

 

ישויות חיוביות מגלקסיית אנדרומדה בנו בסיסים רבים מתחת לקו הדרקון הטיבטי. כאשר קווים של דרקון פני השטח מופעלים, האנרגיה הגברית האלוהית מגלקסיית אנדרומדה תיכנס לעולם פני השטח דרך קו הדרקון הטיבטי.

 

הפלג השלילי של הדרקון הירוק שלט ביפן ובגרמניה הנאצית במהלך מלחמת העולם השנייה. הם דרקונים שליליים מאנדרומדה או יקומים אחרים. הם שלטו ברוב המנזרים שעל פני השטח והשתמשו בהם כדי לנהל טקסים שליליים.

 

כוחות האור מעגנים כמה שיותר אור לאורך קו הדרקון הזה, ומרפאים את הקונפליקטים מהעבר שנוצרו עליו. התוכנית העתידית שלנו היא לטמון כמה שיותר אבני סינטאמני גלקטיות לאורך קו הדרקון.

בינתיים, נוכל לארגן מדיטציות לריפוי קוי החשמל של הדרקון, עד שהמצב ירגע. במהלך חלון זמן של 11 ימים, רוב קווי הדרקון יופעלו. נכון לעכשיו, קבוצות דרקונים על פני השטח וגם קבוצות מאגרתה תת-קרקעיות מבצעות הפעלת אנרגיה עבור קווים אלה, במטרה להכין את השטח לשחרור הסופי ולהתעוררות אנרגיית הקונדליני של האנושות.

החלק החשוב ביותר בהפעלת קו החשמל של הדרקון הוא האירוע עצמו, שבו צבאות חיוביים וכוחות חיוביים מגזעי כוכבים שונים ישתתפו במעצר ההמוני. קבוצות דרקונים רבות יהיו מעורבות בתהליך זה. כיום ישנן קבוצות דרקונים רבות ברחבי העולם, כולל בצ'יינה טאון בארצות הברית, שם ייתכן שישנה קבוצת דרקונים פעילה. רבות מהן פועלות מאחורי בתי ספר לקונג פו וקבוצות אומנויות לחימה, וטריאדות וחברות הונגמן גם הן חלק מקבוצות הדרקונים הללו. כשהאירוע יתרחש, הם יקבלו את האות לפעולה.

 

שאלות לדיון

 

ש: האם מדיטציית איור-שמונה יכולה לעזור לפתור את ההסתבכות שלנו עם האורב?

 

ת: כן, זה יכול לעזור. מומלץ מאוד לאנשים להשתמש במדיטציה הזאת כדי להתיר את ההסתבכות שלהם עם האורב.

 

ש: מהי זהותו האמיתית של פוסידון, אל הים במיתולוגיה היוונית?

ת: פוסידון הוא הכהן הגדול של אטלנטיס. אטלנטיס היא ציוויליזציה ימית. פוסידון אחראי על תיאום היחסים בין הציוויליזציה האטלנטית והאוקיינוס

 

תגובות

רשומות פופולריות