עדכון לאחר הליקוי חמה

יום ראשון, 14 באפריל, 2024

עדכון מצב

כוחות האור מסירים את הרשת האטלנטית האפלה על פי התוכנית. לאחר פינוי רשתות האילומינטי וה-IBC (הציווליזציה האילומינטית הפורשת) האפריקאיות, יש הקלה מוחשית באפריקה:

https://thecradle.co/articles/the-sahels-axis-of-resistance

עכשיו יותר בטוח לשחרר עוד מידע. בדצמבר 2023 הצליחה הרשת האטלנטית האפלה לפתוח פורטלים אפלים בין מערכת השמש הזאת לבין יקומים אחרים, בדומה למה שקרה ב-1996, אך במידה פחותה בהרבה. הם עשו זאת על ידי פיצוץ פצצות גרעיניות פיזיות ואתריות בחגורת קויפר.

השערים האפלים הללו אפשרו זרימה של ישויות זוחלים רבות מיקומים אחרים אל מערכת השמש, אשר הוסרו מיד ברגע שנכנסו למערכת השמש עצמה:

https://www.livescience.com/62558-parallel-universe-aliens-survive-dark-energy.html

השערים האפלים שאפשרו כניסה של ישויות זוחלים נסגרו לחלוטין על ידי כוחות האור ב-3 באפריל , ומכאן ואילך, כניסה של כל ישויות אפלות למערכת השמש מכל מקום פשוט אינה אפשרית יותר. השערים האפלים היחידים שעדיין פעילים בין מערכת השמש שלנו לבין יקומים אחרים מאפשרים מידה מסוימת של זרימה של אנומליה תת-קוונטית לתוך מערכת השמש. גם פורטלים האלו ייסגרו בקרוב.


כל המבצע הזה היה טעות אסטרטגית גדולה של כוחות החושך, שכן לאחר שכוחות האור מצליחים לסגור פורטלים אפלים, הם יכולים לפתוח פורטלי אור באותם מקומות במקום זאת, וזה משפר באופן דרסטי את התקשורת בין מערכת השמש הזו לכוחות האור מהיקומים האחרים. תגבורת כוחות אור רבים כבר מגיעה מיקומים אחרים והם ממקמים את עצמם עכשיו בספינות האם שלהם בהליופוזה.

רבים מאותם ישויות אור הביאו טכנולוגיות מתקדמות חדשות העוסקות בה'אורב', וחורי תולעת היפר-ממדיים חדשים ומהירים יותר, המאפשרים נסיעה מהירה ונוחה יותר בין היקומים.

ב-3 באפריל , תוקנו מספיק חריגות שאור אמיתי עוגן סוף כל סוף במישור הפיזי בסדונה למשך כ-20 דקות, לאחר עשורים רבים. בדיוק באותו רגע, ברק פגע בפסל החירות בניו יורק, סימן ברור מאוד לניצחון האור:


https://petapixel.com/2024/04/04/photographer-captures-statue-of-liberty-getting-zapped-by-lightning/

https://nypost.com/2024/04/04/us-news/crazy-photos-show-boat-sinking-lightning-striking-statue-of-liberty-during-wild-ny-storm/

שתי הסדנאות בסדונה וברוצ'סטר היו מוצלחות, ותוכלו לקרוא את הסיכומים כאן.

סדנה בסדונה מ4 באפריל, 2024:
באנגלית

בעברית

סדנה ברוצ'סטר מ8 באפריל, 2024
באנגלית

בעברית

בקירבת רוצ'סטר, הליקוי נראה לרגע דרך שבירה של עננים כדי שאוכל לצלם את התמונה הזאת.


היו כ-20,000 אנשים מארצות הברית שהשתתפו במדיטציה ההמונית ברגע הליקוי ב-8 באפריל . למרות שהמסה הקריטית לא הושגה, למדיטציה עדיין הייתה השפעה מועילה וארצות הברית נסחפת לעבר ציר זמן חיובי יותר:

https://amgreatness.com/2024/03/20/our-perilous-magnificent-perilous-future/

למרות כל ההתקדמות הגדולה, אנחנו עדיין לא שם. המצב במזרח התיכון הסלים שוב. כוחות האור מבקשים מכמה שיותר אנשים להשתתף כל 4 שעות במדיטציה לשלום בין איראן לישראל:

https://www.welovemassmeditation.com/2024/04/urgent-meditation-for-peace-between-iran-and-israel-every-4-hours.html

בעברית.


וגם כן, נדרש מתנדב למשימה מסוימת מסוימת בקולומביה, רצוי בוגוטה. אם אתה גר שם וברצונך לשתף פעולה, אנא צור קשר עם cobraresistance@gmail.com


לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות