סיכומים מסדנת ניו אטלנטיס ברוצ'סטר ב8 באפריל, 2024

13 באפריל, 2024

סיכומים מסדנת ניו אטלנטיס ברוצ'סטר ב8 באפריל, 2024

כתב ויתור : זוהי גרסה מוקלדת של ההערות בכתב יד שהכותב רשם במהלך כנס אטלנטיס החדשה ברוצ'סטר, ניו יורק. המחבר אינו טוען שהדיוק של הערות אלה נכונות ב-100%. נא להשתמש בשיפוט הפנימי שלך ובחשיבה ביקורתית. ייתכן שחלק מהתמונות והגרפים לא יהיו זהים לאלו שנראו בכנס. התוכן של ההערות אינו התאמה מדויקת למה שקוברה דיבר. תתכן שמיעה לא נכונה, שגיאות כתב יד או השמטות בתהליך. לא יתקבלו שאלות בנוגע לתוכן המסמך הזה.

הערת המחבר: אנו מגייסים כספים כדי להטמין אבני סינטמני גלקטי בלוס אנג'לס! אם תרצה לתרום, לבקר  בדף FundRazr  עבור הפרויקט הזה. תודה!


ברוכים הבאים לסדנת רוצ'סטר. תוודאו שכולכם חתומים על אי חשיפה ושהטלפונים הסלולריים שלכם כבויים. אתם חופשיים לרשום הערות בכתב יד אך לא לשתף את ההערות עם מי שלא פתוח לקבל מידע כזה.

מכיוון שכולנו באנו מסביבות אנרגטיות שונות, עלינו ליישר את שדות האנרגיה שלנו עם מדיטציה קצרה.


נשמו אור לבן לתוך הגוף הפיזי שלכם לנשוף החוצה את כל הרעלים.

לאחר מכן, נשמו פנימה אור לבן והקרינו אור לבן כלפי חוץ לכל הכיוונים כאשר אתם נושפים החוצה. תעשו את זה מהגוף הפיזי. 

לחזור על השלבים האלו עבור הגוף הפלזמה, האתרי, האסטרלי (רגשי), הנפשי. לבסוף, לחזור על השלבים להאלו עבור מכלול הווייתכם. 

כעת אנו מבינים שאני ישות של אור. אנו מאשרים עובדה זו על ידי שירת המנטרה הקדושה 'אוֹם' שלוש פעמים ביחד. 

בקבוצה הזאת, כולנו ישויות של אור ומחוברים יחד כישות של אור. אנחנו ישות של אור. אנו מאשרים את העובדה הזאת על ידי שירת המנטרה הקדושה 'אוֹם' שלוש פעמים ביחד. 

אנו מחוברים לישויות אור אחרות בכל מקום. אנו מאשרים את העובדה הזאת על ידי אמירת המילה הקדושה אוֹם (מזמרים אוֹם 3 פעמים).

עכשיו אנחנו מוכנים להתחיל את הסדנה.


ליקוי חמה זה הוא צומת בקווי החלל והזמן.

רוצ'סטר נבחרה לסדנה הזאת מכיוון שהיא יושבת בצומת של:

  1. נתיב הכולל של ליקוי החמה המלא, ו

  2. קו המשווה האטלנטי הישן/קו המשווה של האלה


הליקוי יפעיל את האנרגיה של אטלנטיס החדשה ממש כאן ועכשיו היום.


הליקוי החלקי יתחיל ב-14:00 ויסתיים ב-16:40. סך הכל יהיה בשעה 15:20 ויימשך כ-3.5 דקות. הליקוי המלא הוא הרגע החשוב ביותר. זו תהיה חוויה מאוד אינטנסיבית ותוכלו לקבל מימושים רוחניים חזקים במהלכה במיוחד אם אתם נמצאים באזור הליקוי המלא.


עשינו מדיטציה כדי לדמיין שמיים בהירים עבור רוצ'סטר ברגע הליקוי המלא. עצמנו עיניים ונשמנו אור לבן בוהק. ואז כולנו דמיינו להבה סגולה ענקית (קוטר של מאות קילומטרים) מסתובבת נגד כיוון השעון מתאדה לחלוטין/מסירה את כל העננים מעל רוצ'סטר ברגע השלם. עשינו את זה בערך 10 דקות, ואז לאט לאט פקחנו את העיניים.

קוברה אמר שרגע הליקוי המלא היא רגע ההחלטה והיא כאשר הפורטל פתוח.


שאלה: הייתה רעידת אדמה בניו ג'רזי לפני מספר ימים (ב-5 באפריל בסביבות 10:30 בבוקר). על מה זה היה? קוברה: משהו התבהר כתוצאה מרעידת אדמה זו.


קוברה אמר שקרניים פותחות את הערוץ המרכזי שלך. על ידי תרגול קרני אור דרגה 1 אתה יכול להשתמש באנרגיה זו בחייך, ועל ידי תרגול קרני אור דרגה 2 אתה יכול לרפא אחרים.


הייתה שאלה לגבי המשמעות של מערבולת רוצ'סטר. קוברה ענה שרוצ'סטר ממוקמת על קו המשווה של האלה הישן (קו המשווה האטלנטי הישן). לרוצ'סטר יש פוטנציאל עצום להביא אנרגיית האלה לכדור הארץ. אנשים יכולים להתחיל לעשות כאן עבודת אנרגיה.


שאלה לגבי אזור 51 שנקרא "ארץ החלומות". קוברה ענה ש-Dreamland הוא שם קוד לבסיסים תת-קרקעיים בחלק הדרום-מערבי של ארה"ב.


הייתה שאלה נוספת לגבי רעידת האדמה בניו יורק ב-5 באפריל, האם זה קשור לתנועת הלוחות הטקטוניים. קוברה ענה ששדה האנרגיה באזור ניו יורק היה צפוף למדי.


שאלה לגבי רייקי. קוברה ענה שרייקי היא שיטה יפנית עתיקה. התוצאה הסופית של קרני אור בשיטה של קוברה ושיטת רייקי דומות. אולם הגישה שונה. חניכת קרני אור של קוברה ניתנו לו על ידי מטטרון. מאוחר יותר, קוברה ענה שיוגה היא גם צורה נוספת של עבודת אנרגיה.


קוברה אמר שהפליאדים הורו לו לבנות תאי טכיון. טכיונים הם חלקיקים תת-אטומיים שנעים מהר יותר מהאור. הם החומר הראשון שנוצר לאחר בריאת היקום. לכוחות האופל יש מסך חוסם המקיף את כדור הארץ. המסך הזה קיים ביונוספירה והוא סופג טכיונים ומונע מהם להגיע אל פני כדור הארץ. אנרגיית טכיון נחוצה להרמוניה ואיזון. אנשים חופשיים לקנות מוצרים טכיוניים מקוברה במהלך ההפסקה.


אטלנטיס החדשה שאנו מבקשים ליצור כאן בארצות הברית יהיה השלב השלישי של אטלנטיס. אטלנטיס הראשונה הייתה במערכת כוכבי הפליאדות. זה היה הניסיון הראשון לבנות ציוויליזציה הרמונית של אור. זה היה מאוד יפה אבל למרבה הצער היא התפוצצה כשהפליאדים ניסו להעביר אותה מהמישור האתרי למישור הפיזי. אטלנטיס השנייה הייתה אי באוקיינוס ​​האטלנטי. נבנתה שם ציוויליזציה עוצמתית והרמונית. כוחות החושך חדרו לאטלנטיס השנייה בשלביה המאוחרים יותר. זה הוביל למצב ההסגר שאנחנו נמצאים בו כרגע. היו ניסויים עם כוחות טבעיים וניסויים עם שתלים. זה הוביל לחוסר איזון, מה שגרם לכל האי לשקוע.


אטלנטיס השלישית תהיה לידה מחדש של הציוויליזציה החיובית של האור שהתקיימה במהלך אטלנטיס השנייה. אטלנטיס השלישית היא פרויקט של סן ג'רמן. סן ג'רמן עבד על הפרויקט הזה במשך תקופות חיים רבות. לדוגמה, בהתגלמותו כפרנסיס בייקון, הוא כתב ספר בשם "אטלנטיס החדשה". ספר זה הכיל את החזון שלו לשחזור אטלנטיס, אך כמובן הותאם למושגים של האנשים של אותה תקופה. בגלגול המפורסם ביותר שלו כקומפט דה סן ג'רמן (רוזן סן ג'רמן), הוא היה פעיל בגישור בין צרפת לארצות הברית יחדיו. הוא מילא תפקיד מרכזי ביצירת ארצות הברית. הוא התכוון שארצות הברית תהיה מקום שבו אנשים היו חופשיים לצמוח ולחקור את הרוחניות שלהם כדי שיוכלו בסופו של דבר לבנות ציוויליזציה חדשה של אור. לסן ג'רמן היו חברים רבים ואנשים רבים תמכו בו. אנשים רבים מילאו אחר הוראותיו בלשכות הבונים החופשיים במאה ה-18. הלשכות הבונים החופשיים במאה ה-18 לא היו כמו הלשכות של הבונים החופשיים של היום, הם היו הרבה יותר מהאור. הייתה תקשורת רבה בין האנשים בצרפת ובארה"ב הודות ללשכות הבונים החופשיים. זה קשור לתנועה לעצמאות ארה"ב מהבריטים, שבה תמכו הצרפתים. החוקה של ארה"ב נוצרה גם על ידי אנשי הלשכות הבונים החופשיים.

במאה ה-20 הייתה הצלחה חלקית בארה"ב בכל הנוגע לצמיחה הרוחנית של אנשים. היו הרבה התעוררות בארה"ב. ארה"ב הייתה יכולה להיות נקודת הטריגר של אטלנטיס החדשה במחצית הראשונה של המאה ה-20 או בשנות השמונים והתשעים עם תנועת העידן החדש. כוחות האור הכינו את המערבולת בדרום מערב ארה"ב. ואז בינואר 1996 הייתה פלישת הארקונים. כוחות החושך השמידו את המערבולת האלה. זה עצר בפתאומיות את תהליך ההתעוררות/ההתעלות של האנושות. מאז לא היה אור אמיתי על פני הפלנטה. פרויקט ניו אטלנטיס היה צריך להשהות במשך 3 העשורים האחרונים. ב-3 העשורים האחרונים היה קרב אינטנסיבי בין אור לחושך, ואנחנו נמצאים כעת בשלבים האחרונים של הקרב הזה. היו פריצות דרך משמעותיות בשבוע שעבר. בשעות אחר הצהריים של ה-3 באפריל, הצליחו כוחות האור לעגן את אור במישור הפיזי בסדונה לראשונה בשני העשורים האחרונים. זה היה הישג עצום. (*הקהל מחאו כפיים*). בדיוק באותו זמן, נראה שפסל החירות נפגע על ידי ברק בדיוק בלפיד שלו. זה היה בגלל פריקת פלזמה, וזה הפעילה את האבטיפוס של ניצחון האור.

רעידת האדמה בניו יורק/ניו ג'רזי ב-5 באפריל הייתה תחילתו של תהליך טיהור אינטנסיבי מאוד. זה פינה את כל מה שצריך לפנות בניו יורק/ניו ג'רזי לפני הליקוי.

ליקוי החמה יהיה נקודת ההפעלה של אטלנטיס החדשה. אנחנו הולכים ללחוץ שוב על כפתור ההפעלה בפרויקט ניו אטלנטיס. התוכנית המקורית של ניו אטלנטיס תופעל מחדש היום (כלומר ב-8 באפריל).


קוברה אמר שאלו שחשבו שחוו התעוררות לא באמת חוו התעוררות אמיתית עדיין. אנשים כאלה רק נעשו מודעים במידה מסוימת, אבל התעוררות אמיתית יכולה להתרחש רק כאשר אור אמיתי נוכח. התעוררות אמיתית הולכת להיות אפשרית שוב, וכוחות האור יסייעו לכל מי שרוצה להיות חלק מזה. 

הציוויליזציה החדשה של האור תבוא לידי ביטוי לאחר האירוע.

לאטלנטיס העתיקה/אטלנטיס השנייה (שהייתה קיימת באוקיינוס ​​האטלנטי) היו מקדשי מרפא רבים. זו הייתה ציוויליזציה שבה טכנולוגיה וטבע התקיימו יחד בהרמוניה. כל האנשים עקבו אחר ההדרכה הפנימית שלהם. לא היה עימות, לא תחרות, לא ניצול. עכשיו אנחנו צריכים לבנות את הגרסה הזו של אטלנטיס בתוך המוח שלנו לפני שהיא יכולה להתבטא בעולם החיצוני.


עשינו תרגיל לקחת עט ונייר ולכתוב חיבור עם הכותרת "אטלנטיס החדשה". כל אדם התבקש לכתוב חיבור של עמוד אחד לפחות. ניתנו לנו בערך 10 דקות לעשות זאת.


כמה אנשים שיתפו את מה שכתבו. דוגמאות כללו:

  • באטלנטיס החדשה שלי יש רצון חופשי, הרמוניה ואהבה לכל הטבע.

  • אין סבל, כולם עובדים כדי לעזור לאחרים, אין פגיעה ביצורים חיים, אין רעלים/רעלים במזון. כולנו בני אדם בעלי כוח מלא ואנחנו חיים בהרמוניה עם השמש.

  • כוחות החושך נעלמו. אנשים מודעים לחלוטין למי הם. יש אנרגיית האלה בכל גבר ואישה וגם אנרגיה מינית. אין מבנים מעוותים. יש ארכיטקטורה יפה בכל מקום. אנשים מודעים לכל חייהם הקודמים. אין מחלות.

  • באטלנטיס החדשה שלי יש טכנולוגיה מתקדמת והיא חלק מחיי היומיום שלנו. גם נשמות תאומות ולהבות תאומות נמצאות בכל מקום. מותר לאנשים להתקיים במישור הפיזי כל עוד הם רוצים. אין אמצעי לחושך להתקיים שוב.

  • אטלנטיס החדשה שלי יפהפיה. היא ירוקה ופורחת. יש ריקוד ומוזיקה בכל מקום ויש מלאכים וארכיטקטורה עם סדר ויופי וייעוד גבוה. יש שפע לכולם. לאנשים יש את החוכמה ליצור את מה שמטרתם הגבוהה ביותר. אין בתי ספר שמרוקנים את הנפש, אין ממשלה/תקנות. יש אוהבים ואוהבים ואוהבים בכל מקום. יש שמש זהובה וקשת בענן.

  • באטלנטיס החדשה שלי יש קריסטלים בכל מקום. אין צפיפות. יש מקום לכולם ותזונה בשפע לכולם. אנשים לא מפחדים מאחרים. יש אהבה ללא תנאי מהמקור וכולם מרגישים בטוחים ואהובים. יש שלום בכל מקום. אנשים חופשיים לגדול ולהתפתח. יש טלפתיה ואנשים מודעים לתהליך הביטוי. אנשים קיימים במצב של אחדות ואחווה. יש בריאות הרבה יותר טובה ולכן אנשים חיים הרבה יותר זמן. לכל אחד יש זיכרונות מהחיים הקודמים שלו. יש הרבה חוכמה וחסד, וכולם רגועים אחד עם השני. כולם אהובים. המנהיגים תומכים בנו. יש הרבה יצירתיות וחופש להיות יצירתי. יש מגע עם אנשים מכוכבי לכת אחרים וכולנו חלק מהקהילה הגלקטית.

  • באטלנטיס החדשה שלי הטכנולוגיה והטבע מתקיימים בהרמוניה. האנרגיה שלווה ואנשים אוהבים להיות בחום. יש ישויות מוארות. הילודים מראים לנו שהאור כאן. האוכלוסייה מצליחה לא להתרבות יותר מדי. יש מספיק מקום. הסביבות העירוניות הצפופות מוחלפות במערכות אקולוגיות תוססות. חיות הטרף אינן ניזונות ממזון אלים. אנשים מרגישים אחד עם הסביבה. יש הרבה אנרגיה נשית אלוהית ואנרגיית האלה טהורה לנצח. יש אנרגיה נקייה. קיימות רמות שונות של תודעה. יש שדות עבותים. מכניקת החיים מובנת, ואנשים חיים חיים בריאים ומתים מוות בריא.


מדיטציה לאטלנטיס החדשה


קוברה הדריך אותנו לעשות מדיטציה כדי להרגיש את האנרגיה של אטלנטיס החדשה כאן ועכשיו. תוכלו להיכנס למצב מדיטטיבי ולקרוא לעצמך הגבוה ולסן ג'רמן. תדמיינו שאתם באטלנטיס החדשה. חשבו על היום הרגיל שלכם בניו אטלנטיס בפרטי פרטים. לחשוב על מה שאתה עושה מיד אחרי שאתה מתעורר עד מה שאתה עושה עד סוף היום. לראות ולהרגיש כל פרט באותו היום. עשה זאת במשך כמה דקות. אז תשמור את החזון הזה בך, הוא יישאר מעוגן בך. ולפקוח את העיניים כשמוכנים.

עשינו את המדיטציה הזאת ואז כמה אנשים שיתפו את החוויות שלהם-

  • אדם אחד אמר שהמוח שלהם לא מוכן. הם לא מרגישים מספיק בטחון להביא כזה יום לידי ביטוי. הרגיש כמו קונפליקט.

  • מישהו אמר שהם היו בהוואי בבית יפהפה. הכל היה בהרמוניה. הם היו בטבע. ואז הם היו ביער רדווד בחוף המערבי של ארה"ב. אחר כך הם עברו שיגור לאירופה שם פגשו אנשים וניהלו שיחה רוחנית. אחר כך הם יצאו לעולם אחר שבו הם חשו תחושה עמוקה של שלווה. הם הרגישו שם נורמליים ושלווים. ואז הם חזרו לכדור הארץ.

  • אדם נוסף שחה עם דולפינים במקווי מים במרכזים עירוניים. הם ניהלו דיון אם להתגלם כאדם או כבעל חיים. הם הרגישו שיש להם מערכות יחסים תומכות, והם מביאים בני אדם חדשים לקיום.


קוברה אמר שאנו יכולים להשתמש במדיטציה זו באופן קבוע. זה יעגן את האנרגיה של אטלנטיס החדשה בגופכם הפיזי, האתרי, הפלזמה, הרגשי והנפשי שלכם. על ידי ביצוע מדיטציה זו למשך מספר דקות נביא את האנרגיה של אטלנטיס החדשה לכאן ועכשיו.


שאלות ותשובות

שאלה: מה מצב ההסגר? קוברה ענה שזה עדיין אותו דבר.


שאלה לגבי השערת הרצף. ישנם שני סוגים של אינסוף: אינסופיות הניתנות לספירה ואינסוף אינסופיות. יש גם אינסוף אמצעי, שאי אפשר להוכיח או להפריך את קיומו. קוברה אמר שאולי יש פגם כלשהו בהבנה הנוכחית, ותינתן הוכחה בשלב מסוים.


המחבר שאל שאלת המשך לגבי ההסגר. בפיניקס, המחבר ראה 14 כוכבים נעים לאט למעלה ולמטה ומצד לצד באותה מהירות וכיוון. המחבר בטוח שאלו לא היו כוכבים אלא חלליות. אז המחבר שאל- איך אפשר לומר שמצב ההסגר זהה? קוברה ענה שאולי משהו לא אותו הדבר לגבי ההסגר.


שאלה לגבי שיטפונות בסוף המאה ה-19 שהובילו להרס טרטריה. קוברה ענה שרוב המידע על טרטריה שקרי. למדענים הרוסים יש ציר זמן היסטורי שונה. 


שאלה לגבי 5 השביטים שנקבעו במהלך ליקוי החמה המלא. קוברה ענה שכוכבי השביט האלו לא יעברו..


שאלה לגבי מגע ראשון פיזי. קוברה אמר שאנחנו מתקרבים הרבה יותר למגע פיזי. 


שאלה על החיים לפני 1996. האדם אמר שהם לא זוכרים שהחיים לפני 1996 היו מדהימים ותוהים אם דעתו השתנתה. קוברה ענה שזה תלוי בנתיב החיים של אדם אם החיים לפני 1996 היו מדהימים עבורו או לא. הוא גם אמר שאנשים שכחו איך היו החיים אז.


שאלה לגבי מי יהיו גזעי הכוכבים שיהיו חלק מאטלנטיס החדשה. קוברה ענה שיהיו סיריאנים, פליאדים, אלדבראנים, אנדרומדנים.


שאלה מאיפה קוברה מקבל את המידע שלו. קוברה אמר שלא ניתן לענות על זה.


שאלה לגבי קוברה שאומר כי ליקוי החמה והבחירות בארה"ב היו שני האירועים החשובים ביותר השנה. קוברה ענה שמה שחשוב לגבי הבחירות הוא לא להתערב ביריבות (בין האנשים במפלגות השונות). עלינו להתמקד רק בעיגון האור. מה שאמור לקרות בבחירות יקרה.


שאלה הקשורה לקבלת מידע נוסף על סן ג'רמן. קוברה אמר שסן ג'רמן היא ישות של אור שהתגלמה על כדור הארץ פעמים רבות. הגלגול המפורסם ביותר שלו היה במאה ה-18 בצרפת שם היה חלק מהאצולה הצרפתית. הוא עבד באינטנסיביות כדי להביא עידן חדש לכוכב זה. 


שאלה לגבי פ דידי. פשטו עליו, והוא בחדשות עקב סחר בבני אדם והקרבת ילדים. קוברה ענה שתעשיית המוזיקה רק מתחילה להיחשף, זה רק ההתחלה.


שאלה לגבי היכן נמצאים קווי חשמל של הדרקון, מחוץ ליפן. קוברה ענה שהם בסין, יפן, תאילנד.


שאלה לגבי איך להתחבר לדראקו החיוביים. קוברה ענה שלא כל אלה של דראקו שליליים, במיוחד אלה של דראקו ממערכת הכוכבים של טובאן. קוברה אמר שאבן הירקן היא האבן שניתן להשתמש בה כדי להתחבר עם אנרגיית הדרקון.


שאלה על תורת הקבוצות וקול אלוהים. 196,883 הוא המימד הקטן ביותר של מרחב אוקלידי שיש לו את הקבוצה הפשוטה הספורדית הגדולה ביותר (קבוצת המפלצות) כתת-קבוצה של הסימטריות שלו. מתמטיקאים רואים בו יפה מאוד בגלל הסימטריות שלו. שאלה לגבי המלצה להתחבר לאובייקט זה. קוברה ענה בצחוק "אם אתה יכול לדמיין את זה".


שאלה לגבי בהייה ישירה בשמש. קוברה אמר לא לבהות בשמש במשך פרקי זמן ארוכים. יש תנועה שנקראת Sungazing at sunset. זה מומלץ מכיוון שקרני ה-UV של השמש פחות חזקות בזמן השקיעה (והזריחה). אמרו לא לבהות בשמש אפילו עם משקפי ליקוי חמה יותר מ-4 דקות בכל פעם. 


שאלה לגבי ריפל להיות חלק מהמערכת הפיננסית הקוונטית החדשה. קוברה אמר כי ריפל לא יהיה חלק מהמערכת הפיננסית החדשה. תנועת ההתנגדות לא מתכוונת להשתמש בה כי היא נפגעה. לא ידוע על מטבע קריפטוגרפי שיהיה חלק מהמערכת הפיננסית הקוונטית החדשה. קוברה אמר שאפשר לאסוף ביטקוין אם תרצו.


שאלה לגבי זהב, קוברה אמר שכן, אפשר לאסוף זהב.


שאלה על אנשים שהוזכרו על ידי דולורס קאנון. קוברה אמר שיש מעט מאוד אנשים כאלה, הם נדירים מאוד


שאלה לגבי אנטארקטיקה. קוברה ענה שיש שם חורבות מגזעים עתיקים. אנטארקטיקה לא תמיד הייתה מכוסה בקרח. בעבר היא היתה הרבה יותר קטנה. מתחת לקרח הזה יש הרבה גילויים אמיתים. המון מידע ישוחרר כשיגיע הזמן. ישנם חפצים חוצנים מתרבויות קודמות.


שאלה לגבי המראה של אלדברנים. קוברה אמר שהם דמויי אדם. הם מעט גדולים יותר מבני אדם על פני השטח. הם קצת יותר חזקים ויש להם תכונות קצת יותר גבריות.


שאלה על קונפוציוס. קוברה ענה שהוא מאסטר נעלה ושהוא מעורב בעיקר ביבשת סין.


סוף שאלות ותשובות


חשוב בשלב זה להחזיר את הזיכרון של אטלנטיס. אז אנחנו הולכים לשיר ביחד כמה מנטרות שהן מתקופת אטלנטיס.

טוּ לַאי אַיי אַייי




התבקשנו ליצור מעגלים קטנים (לפחות 3 אנשים במעגל). לאחר שיצרנו את המעגלים הללו, התבקשנו להרים את הידיים עד לגובה הכתפיים בערך. הידיים של כל האנשים צריכות להיות כמעט נוגעות, כלומר המעגל צריך להיות הדוק. ואז שרנו יחד את המנטרה הזו במשך כמה דקות בקול רם. אחר כך אנשים התבקשו לחלוק את חוויותיהם.

  • מישהי הרגישה שקולה מתבהר יותר ויותר. הם הרגישו שכל מה שיצרנו בחדר זורם דרכה. זה פינה את השאריות שלה.

  • אדם אחד ציין כמה מהר התאחדה האנרגיה בחדר

  • אדם אחר הרגיש כאילו הידיים שלו כבדות, וברגע האחרון של שירת המנטרה הם הרגישו רוח חמה מאוד נושבת דרכם

  • אדם אחד לא יכל להפסיק לרעוד.

  • אדם אחד הרגיש הרבה אנרגיית האלה. הם הרגישו שהם מחזיקים משהו בידם עד סוף קריאת המנטרה

  • אדם אחד הרגיש שכולנו שוזרים יחד כמו פרח חיים

  • המחבר באופן אישי הרגיש שהוא מתחבר מחדש עם אנרגיה שאבדה מזמן. הוא ואחרים במעגל שלו התחילו לבכות תוך כדי שירת המנטרה


קוברה אמר שהמנטרה הזאת בת 200,000 שנה. זוהי המנטרה של אטלנטיס הישנה. השם של אטלנטיס הישנה היה 'טוּלַאנט לַפַאלַן' וטוּ לַאי זה קיצור השם. על ידי שירת המנטרה הזו ביחד בקבוצות נוכל להגביר את האנרגיה שלה בצורה מגוונת. קוברה המליץ ​​לנו לתרגל את המנטרה הזו בהפסקות הקצרות ובהפסקת הצהריים.


אחר כך הייתה לנו הפסקה קצרה. לאחר הפסקה זו התבקשנו לעצום עיניים ולנשום אור לבן בוהק ולנשוף אור לבן בוהק. ואז יכולנו לאט לאט לפקוח את עינינו.


שאלה לגבי קווי חשמל של הדרקון בצפון ודרום אמריקה. קוברה ענה שאלו קווי לֵיי עתיקים מאוד שנוצרו עוד לפני קווי לֵיי של הדרקון. קוברה אמר שעדיין לא הגיע הזמן להפעיל אותם. ההפעלה שלהם תהיה חזקה במיוחד. ניתן להפעיל אותם על ידי שתילת אבני סינטמני גלקטי או סינטמני רגילות בקרבתם.


שאלה לגבי שימוש במולדבים באטלנטיס. קוברה אמר שאבנים מולדוויות קשורות לפליאדים. אטלנטיס הייתה חברה פליאדית מאוד. נמצאו אבנים מולדוויות קטנות בנות יותר מ-25,000 שנים בחפירות כמו נוגה מווילנדורף. זכוכית מדברית מולדבית ולוב שימשה גם במזבחות במקדשי האלה. קוברה אמר כי ילידים אמריקאים השתמשו גם באבני כוכבים לייצור ראשי חנית וחפצי כוח אחרים. חבר קהל העלה את הנושא על 'מולדבים לבנים' שצבעם ברור לחלוטין. קוברה אמר לשלוח דוגמאות שלהם.


קוברה ענה שב-3 באפריל האור ירד למישור הפיזי דרך כל שכבות ההסגר. מכת הברק על פסל החירות הייתה חלק מאותו תהליך.


קוברה אמר שאנחנו מפעילים את אטלנטיס החדשה עכשיו. שום דבר לא יכול לשבש את זה יותר.


קוברה ענה שהדרך הטובה ביותר להתחבר לפסל החירות היא להטמין שם אבן סינטאמני גלקטית (הערת המחבר: זה כבר נעשה).


המחבר שאל את קוברה אם זה יהיה סוף החושך לנצח, ברגע שהאירוע יקרה. קוברה ענה שזה אכן יהיה סוף החושך לנצח בכל מקום. היו מחיאות כפיים בקהל.


מישהו שאל שאלה לגבי מה עלינו לעשות ברגע ליקוי החמה. קוברה אמר להשתמש בהדרכה הפנימית שלך. הוא גם אמר שתתקיים מדיטציה המונית בשעה 14:18 שנוכל לעשות אם נרגיש שנכון לנו.


קוברה אמר שתהיה הפסקת צהריים עד 16:30 כדי שנוכל לעבוד עם האנרגיות של הליקוי. 


מישהו שאל מה הם צריכים לעשות אם הם המציאו מכשיר אנרגיה חופשית. קוברה אמר שממציאי מכשירים כאלה עדיין לא בטוחים לחלוטין, מניסיונו האישי. אם יש לך אב טיפוס עובד של מכשיר אנרגיה חופשית, אתה יכול לפנות לקוברה בכתובת cobraresistance@gmail.com .


קוברה ענה שהמלחמה בין אור לחושך עדיין לא הסתיימה, אבל אנחנו בשלב האחרון שלה. לאחר האירוע, האנרגיה האפלה תתמוסס לחלוטין ותעבור התמרה לאור.


קוברה ענתה להשתמש אך ורק בהדרכה הפנימית שלך בכל הנוגע לנטילת תוספי מזון כגון אורמוס וזהב אטומי.


ברגע הליקוי המלא אנו יכולים לצפות לראות את קורונה של השמש, כמו גם התלקחויות שמש. זה יהיה כמעט כמו לילה. האנרגיה תהיה עוצמתית ביותר, כל כך עוצמתית שאולי 'אנחנו עוד לא מוכנים' אליה. רק טוב יכול להגיע מהליקוי הזה. הייתה כמות עצומה של דיסאינפורמציה, למשל שאומרים ש-כמטריילס ירוססו עלינו במהלך הליקוי. דיסאינפורמציה אחרת כללה אמירת דברים כמו שאנשים צריכים להיכנס מתחת לשולחן במהלך הליקוי ולא לצאת החוצה. קוברה אמר שכל מי שמסתכל על השמש במהלך הליקוי לא צריך להסתכל עליה ישירות, אלא להשתמש במשקפי שמש. רגע הליקוי המלא יהיה רגע חיובי מאוד אנרגטית. ברגע זה נוכל לקבל החלטות ענקיות בחיים. אנחנו יכולים להתחיל מחזורי ביטוי ויצירתיות חדשים. אנחנו יכולים להתחיל מחזור כדי להפגין את אטלנטיס החדשה.


לאחר מכן קוברה נתן לנו מנטרה שאנו יכולים לדקלם על מנת לאחד חלקים שונים בעצמנו ולרפא את הילד הפנימי שלנו. המנטרה נשמעה כך-


טרִי-יַה צ'וֹ רַה קוֹ פַא רוֹ

דיקלמנו את המנטרה הזאת בקול רם במשך כמה דקות. ואז אנשים שיתפו את החוויות שלהם-


  • אדם אחד הרגיש שזה מאוד מקרקע

  • אדם אחר הרגיש כמו תינוק שפותח את איבריו. קוברה אמר שמנטרה זו יכולה לפתוח את צ'אקרת הלב ולהפעיל את הילד הפנימי


ואז קוברה נתנה לנו מנטרה שניתן להשתמש בה כדי להפעיל את האנרגיה של המקור-


יוֹ דַה 

הַא יוֹ הַא

וּוֹ-אַי יַא

הַא יוֹ הַא

דיקלמנו את המנטרה הזאת בקול רם במשך כמה דקות.


קוברה אמר שבשעה 15:20 (כלומר ברגע הליקוי המלא) עלינו לקבל החלטה עבור חיינו ועבור כדור הארץ. זה היה סוף הסדנה.


סרטון ביוטיוב עם שירי המנטרות:



תגובות

רשומות פופולריות