סיכומים מהסדנא בסדונה ב4 באפריל 2024

 סיכומים מסדנת ניו אטלנטיס בסדונה ב-4 באפריל, 2024 


כתב ויתור : זוהי גרסה מוקלדת של ההערות בכתב יד שהכותב רשם במהלך כנס אטלנטיס החדשה בסדונה, אריזונה. המחבר אינו טוען שהדיוק של הערות אלה נכונות ב-100%. נא להשתמש בשיפוט הפנימי שלך ובחשיבה ביקורתית. ייתכן שחלק מהתמונות והגרפים לא יהיו זהים לאלו שנראו בכנס. התוכן של ההערות אינו התאמה מדויקת למה שקוברה דיבר. תתכן שמיעה לא נכונה, שגיאות כתב יד או השמטות בתהליך. לא יתקבלו שאלות בנוגע לתוכן המסמך הזה.

הערת המחבר: אנו מגייסים כספים כדי להטמין אבני סינטמני גלקטי בלוס אנג'לס! אם תרצה לתרום, לבקר  בדף FundRazr  עבור הפרויקט הזה. תודה!

ברוכים הבאים לסדנת סדונה. תוודאו שכולכם חתומים על אי חשיפה ושהטלפונים הסלולריים שלכם כבויים. אתם חופשיים לרשום הערות בכתב יד אך לא לשתף את ההערות עם מי שלא פתוח לקבל מידע כזה.

יש מישהו מסדונה (הרמת ידיים)? נא לבוא ולשבת בשורה הראשונה. והאם יש מישהו מאריזונה (הרמת ידיים)? בסדר, יש הרבה אנשים מאריזונה. סדנה זו רלוונטית במיוחד לאותם אנשים מסדונה ומחלקים אחרים של אריזונה.

מכיוון שכולנו באנו מסביבות אנרגטיות שונות עלינו ליישר את שדות האנרגיה שלנו עם מדיטציה קצרה.

נשמו אור לבן לתוך הגוף הפיזי שלכם לנשוף החוצה את כל הרעלים.

לאחר מכן, נשמו פנימה אור לבן והקרינו אור לבן כלפי חוץ לכל הכיוונים כאשר אתם נושפים החוצה. תעשו את זה מהגוף הפיזי. 

לחזור על השלבים האלו עבור הגוף הפלזמה, האתרי, האסטרלי (רגשי), הנפשי. לבסוף, לחזור על השלבים להאלו עבור מכלול הווייתכם. 

כעת אנו מבינים שאני ישות של אור. אנו מאשרים עובדה זו על ידי שירת המנטרה הקדושה 'אוֹם' שלוש פעמים ביחד. 

בקבוצה הזאת, כולנו ישויות של אור ומחוברים יחד כישות של אור. אנחנו ישות של אור. אנו מאשרים את העובדה הזאת על ידי שירת המנטרה הקדושה 'אוֹם' שלוש פעמים ביחד. 

אנו מחוברים לישויות אור אחרות בכל מקום. אנו מאשרים את העובדה הזאת על ידי אמירת המילה הקדושה אוֹם (מזמרים אוֹם 3 פעמים).


עכשיו אנחנו מוכנים להתחיל את הסדנה.

ברגע ליקוי החמה נקבל את ההחלטה להפעיל מחדש את מערבולות האור ושערי האור בארה"ב. תהיה סגירה של פורטלים של חושך רבים והפעלה מחדש של פורטלים של אור. סן ג'רמן וישויות נעלות אחרות מפיקוד אשתר מאיצים את התהליך ההתעלות ברגע הזה. הייתה תוכנית להתעלות של האנושות לפני השכחה הגדולה של 1996. התוכנית נפגעה, וכתוצאה מכך קרסו מערבולות התעלות רבות. לפני 1996 היו 3 מערבולות התעלות עיקריות:

  1. לוס אנג'לס קשורה חזק עם האנרגיה של אשתר
  2. הר שאסטה
  3. סדונה

כוחות האור שלחו כמויות עצומות של אור למקומות האלה. הם היו המקומות המבטיחים ביותר להאיץ את ההתעלות עבור יחידים וקבוצות. בשנת 1996 כוחות החושך הקירסו את המערבולות האלו כדי למנוע את ההתעלות האנושות. המערבולת האלה היו אז במצב של אי סדר. למרות שנעשתה לאחר מכן עבודת אנרגיה ליד המערבולות האלו, זה לא הספיק. 

1-2 שבועות לפני ה-4 באפריל 2024, כוחות האור החלו לסגור שערים אפלים על הפלנטה. פורטלים אלו היו בני אלפי עד עשרות אלפי שנים. כוחות האור משתמשים בטכנולוגיה מאוד מיוחדת כדי לעשות זאת. כוחות החושך מאבדים כוח רב במישורים האנרגטיים. כוחות האור הצליחו לעגן את האור לתוך המערבולת בסדונה במישור הפיזי בפעם הראשונה מזה 28 שנים, יום אחד לפני הסדנה. הייתה סבירות של 60% שזה יקרה וזה באמת קרה. זו הייתה הצלחה גדולה של ההפעלה מחדש של אור בסדונה. סדונה היא חלק מהפרויקט של כוחות האור.


ליקוי חמה הזה מביא אליכם את האנרגיה של קבלת ההחלטה שלכם עבור האור. עליכם לקבל החלטה חזקה ללא תנאי לעבוד עבור האור. הליקוי הזה יסגור פורטלים אפלים ויפתח פורטלי אור. צריך ללכת לנתיב הטוטאליות, האנרגיה שם תהיה מאוד חזקה. זה רגע המפתח עבור ארה"ב.

הישויות שעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם סדונה הן:

  1. המלאך מטטרון. הוא עבד חזק מאוד עם התחום הזה. הוא השומר של השער בין דואליות לאחדות, שנמצא באוריון. הוא גם השומר של השמש המרכזית הגלקטית ומערכת השמש הזו. לפני 1996, הוא שלח קודי אור מהמרכז הגלקטי לאנשים שביקרו וחיים בסדונה. זה קרה לראשונה מזה מיליוני שנים. מטטרון יתחבר לאנשי סדונה כאשר הוא יהיה מוכן לעשות זאת.

  2. שרפים. הנוכחות המלאכית שלהם הורגשה לפני 1996 באמצעות מוזיקה, אמנות, מדיטציה וכו'. הם יתחברו לאנשי סדונה כשהם מוכנים. תחילה הם יתחילו לעבוד עם האמנים החיים בסדונה. אנו יכולים לצפות לראות את לידתה מחדש של אמנות יפה בסדונה במהלך 1-2 השנים הבאות.

  3. הפליאדים. הם יוצרים קשר עם אנשים בסדונה בטלפתיה וגם פיזית. תוכלו ללכת ל-Bell Rock ול-Cathedral Rock בלילה ולבקש מהפליאדים להופיע. התנאים נוחים מאוד למגע. הם ינסו לשלוח גם מסרים טלפתיים. הפליאדים מנסים לפתוח ערוץ מרכזי לתקשורת כאן בסדונה. האנשים המתגוררים בסדונה יכולים לצפות שיקבלו קשר מהפליאדים.

    90% מהתקשורים על פני כדור הארץ זה קשקושים. לעתים קרובות הם רק דמיונות של האנשים עצמם. 

    התנאים בסדונה לפני 1996 היו נוחים ביותר עבור מגע ראשון. כוחות החושך מילאו את החללים בין סדונה ואוריון בחושך. הם השתמשו בקסם אפל והסתננו עם הדראקו. מסחור תנועת העידן החדש היה תוצאה של זיהום מערבולת סדונה מאז 1996. כוחות האור התחילו לטהר את הזיהום הזה החל מלפני כמה חודשים. מערבולת האור בסדונה מתחילה להתעורר שוב.

  4. פיקוד אשתר מתכנן להיות שוב פעיל בסדונה. הם רוצים להעלות את ריכוז האנשים בסדונה עם הפוטנציאל הרוחני.

    פיקוד אשתר גם מתכנן ליצור קשר עם אנשים החיים במערבולת פיניקס וטוסון.


מלבד סדונה, פיניקס וטוסון, יש באריזונה שתי מערבולות קטנות יותר שגם ראויות לתשומת לב:

  1. מכתש מטאור פלאגסטאף
  2. גראנד קניון

כוחות האור פועלים להפעיל מחדש את המערבולת הללו. ההפעלה מחדש של המערבולות הללו תהיה אינטנסיבית מאוד עד הליקוי. לאחר מכן ההתקדמות בהם תימשך בשאר ימות השנה.


שאלה: מישהו ראה כדור אדמדם בשמים. צורתו הייתה אליפסה או כדורית.

קוברה: כמה ספינות פליאדיות יכולות להיראות כך.

מגע ראשון התחיל באריזונה והוא נמשך כעת. 


שאלה: אדם בעל גישה למודיעין ברמה גבוהה מאוד ממשרד ההגנה שאל האם בשנת 1996 ניתקה הממשלה הנאציונל-סוציאליסטית הגולה מגע עם אוכלוסיית פני השטח.

קוברה: חלק אחד של האילומינטי ירד למחתרת ב-1996. אין תיעוד לכך בשום מקום

לאנשי הרייך היו זהויות דתיות שונות. הם היו שליליים ביותר. הם ניתקו כל קשר עם הצבא האמריקאי. למרות שהם היו הטרוגניים מבחינת אידיאולוגיה, הם נאלצו לשתף פעולה זה עם זה. המטרה שלהם הייתה ליצור ציוויליזציה תת-קרקעית (הרייך הרביעי) שלאחריה יוכלו לצאת מהעולם התת קרקעי ולכבוש את פני כדור הארץ. כמובן שלא איפשרו לזה לקרות.


שאלה: בסביבות 15:30 / 16:00 ב-3 באפריל, אישה הרגישה ירידה באנרגיה שלה ונאלצה לשכב. למה זה קרה?

קוברה: כוחות האור הצליחו לשלוח אור לתוך מערבולת סדונה במישור הפיזי משעה 13:00 ואילך ב-3 באפריל. זה נמשך כשעתיים. כוחות החושך רצו לדכא את האור לאחר מכן, ואז ייתכן שהיא הרגישה את זה. 


קוברה: אפשר להביא חולים לסדונה, יש כאן פוטנציאל ריפוי עצום. אבל יחד עם זאת צריך להיות פה מספיק אנשים בריאים, אי אפשר שיהיו שם רק חולים.


כוחה של מערבולת סדונה גובר. תא טכיון הופעל סוף סוף בסדונה בשבוע שעבר. סדונה היא מערבולת רב-ממדית יותר מאשר פניקס. פניקס היא מערבולת מאיץ שדוחף אנרגיה לרשת. גם מערבולת פניקס חשובה מאוד וצריך להיות תא טכיון בפיניקס. כל מי שמעוניין להקים תא טכיון בפיניקס יכול לשלוח דוא"ל  cobraresistance@gmail.com.


שאלה לגבי המסה הקריטית של 30,000 אנשים עבור המדיטציה לליקוי החמה המלא בארה"ב. קוברה אמר לדמיין את המספר של 30K שהושג.


שאלה לגבי מורו ביי. אחד שהמליץ על הערוץ IndigoAngel ביוטיוב שאל שאלה. האדם אמר שערוץ היוטיוב הזה מדבר על אנרגיית קווי חשמל ועל לוחות טקטוניים. קוברה אמר שיש מערבולות טבעיות מסוימות שמופעלות שם אבל יש הרבה יותר רשתות של כדור הארץ.


שאלה על משפחת רובינסון מהוואי. קוברה אמר שהם בונים בונקרים כדי לנסות ולשרוד את הבזק השמש הקרוב.


שאלה לגבי האם יש עדיין רפטילים ב-Skinwater Ranch. קוברה אמר שלרפטילים ולרטיקולנים היו בסיסים שם ב-1993/1994. אין מספיק עבודת ריפוי באזורים האלה, וצריך לטפל בזה.


קוברה: תרגישו את זה (בושה? אשמה?) ותסוגו לתוך שדה האנרגיה שלכם והתחברו לאור.


יש הרבה פחד/דרמה סביב ליקוי החמה הזה, והתקשורת אומרת לאנשים אפילו לא לצאת החוצה. הליקוי הזה הוא מאוד חזק, יהיה מאוד מועיל לראות אותו. צריך רק להיזהר על העיניים שלך, להשתמש במשקפי ליקוי חמה. צפייה בליקוי חמה מלא היא אחד הרגעים היפים ביותר שיכולים להיות לכם על הפלנטה הזאת. עלולים להיות פקקים ואובדן קליטה סלולרית רק בגלל שכל כך הרבה אנשים הולכים לאותו מקום באותו זמן, אבל כולנו נשרוד את 8 באפריל.

השמש המרכזית הגלקטית מתכוננת להיות פעילה יותר. האנרגיות מהשמש המרכזית הגלקטית מתחילות להגיע לפני השטח של הפלנטה כאשר השערים האפלים נסגרים.

טכיונים הם החלקיקים הראשונים שנוצרו במהלך המחזור הקוסמי האחרון. לפיכך הם החלקיקים המיושרים ביותר עם המקור. ישנם שני שימושים באנרגיה של טכיון:

  1. תאי ריפוי

  2. תאים לטכיוניזציה של מוצרים וחפצים

לכוחות החושך יש את טכנולוגיית החסימה שלהם ביונוספירה של כדור הארץ. וזה חוסם קרניים קוסמיות באנרגיה גבוהה שהטכיונים נעים איתן. תאי הטכיון משתמשים בטכנולוגיית חור תולעת היפר-ממדית מיוחדת כדי להביא טכיונים לפני השטח של כדור הארץ. הטכנולוגיה הזאת מסוגלת להביא טכיונים לכדור הארץ מתחנת חלל.


אזמרגד היא אבן חשובה מאוד. זוהי אבן הידע הנסתר האמיתי. זה פותח את השערים לאגרטה.


שאלה לגבי קשרים שיש לאנשי אנסאזי עם חוצנים. קוברה ענה שלאנשים האלה היו קשרים עתיקים עם ישויות מסיריוס והשמש המרכזית הגלקטית. הם עדיין שומרים על הקשר הזה.


שאלה: האם ישות ילת'באות' היא יהוה. קוברה ענה שהם ישויות שונות.


שאלה לגבי ספר ההתגלות. קוברה ענה שספר ההתגלות הוא חזון שניתן על ידי ישות מלאכית לאחד מאבות הנצרות לפני קצת פחות מ-2000 שנה. הוא מכיל תיאורים של הקרב בין כוחות האור לכוחות החושך והיפוך הקוטב. התוכנית (להתעלות האנושות) השתנתה מעט מאז ניתנה ההתגלות, אך התמונה הכוללת דומה. התוכנית להתעלות האנושות גובשה לפני 25,000 שנה.

רוצ'סטר נבחרה כמקום לסדנה של קוברה מכיוון שזה המקום שבו מצטלבים נתיב ליקוי החמה המלא וקו המשווה האטלנטי הישן/האלה. 


הייתה שאלה לגבי האנרגיה בלוס אנג'לס שמשתנה, כולם שם היו מבולבלים. קוברה ענה שיש קרב בלוס אנג'לס בין כוחות האור לכוחות החושך. גם בסן פרנסיסקו מתקיים קרב אנרגטי גדול ובשימוש בקסמים. במקומות האלה יש כרגע אנרגיה מקוטבת מאוד. קוברה אמר שאם נפעיל מחדש את מערבולת לוס אנג'לס אז זאת תהיה הצלחה עצומה. כל הניסיונות עד כה נכשלו.

שאלה לגבי רשת הפחד האטלנטי. קוברה ענה שהאטלנטים האפלים ניסו להשתיל לכמה עובדי אור לפני כ-3-4 שבועות. חלק מהשתלות הצליחו אך העניין נפתר כעת. קוברה אמר שקיימים פורטלים אטלנטיים אפלים וצריך לסגור אותם. זה יקרה בחודשים הקרובים. קוברה אמר שזאת עבודה שצריך לעשות יותר ברמה האישית, ומדיטציות יכולות לעזור עם זה מאוחר יותר.

קוברה ענה שפוריות הנשים תשתפר לאחר האירוע. אפילו אישה בת 1000 תוכל להיות בהריון אם היא תרצה בכך.

קוברה אמר כי לוויין הטכיון סובב סביב כדור הארץ בתדירות של שעתיים לכל סיבוב מלא. בכל פעם שהוא עובר מעל, חור התולעת מופעל. ישנן תנודות מינימליות מאוד בכל הקפה. כלומר אין צורך לדאוג מירידת היעילות של תאי הטכיון עם הזמן.


שאלה לגבי איזה ישויות מכוכבים אחרים נמצאים איתנו כיום. קוברה ענה שיש פליאדים, סיריאנים וכמה ישויות מלאכים נוכחים איתנו.


שאלה לגבי המספר 26,000. האדם ששואל את השאלה אמר שמספר זה קשור לרדיוס הגלקסיה (הערת המחבר: כדור הארץ נמצא במרחק של כ-26,000 שנות אור מהמרכז הגלקטי).

קוברה ענה שהקבאל מקבלים את הפקודות שלהם באמצעות קרני גמא מהשמש השחורה. כעת, הם הפסיקו לקבל הוראות.

שאלה לגבי בנג'מין פולפורד. קוברה ענה שקבוצת הכימרה נעלמה כעת. הקבאל משתגעים כי אין להם אסטרטגיה אמיתית. מכאן שהם מנסים כל מיני טקטיקות כמו נגיף הקורונה, מלחמה באוקראינה, מלחמה בעזה. הם לא יוכלו להשיג שליטה מוחלטת באוכלוסיית פני השטח מכיוון שאין להם יותר הדרכה מהכימרה.

שאלה לגבי מיטות ריפוי בסרטי ג'יימס בונד. קוברה ענה שזוהי טכנולוגיה גלקטית ישנה המוכרת לתנועת ההתנגדות, פליאדים ורשת אגרתה. 

האצולה השחורה רוצה לשלוט באנשים על פני השטח באמצעות בעיות בריאות. לכן אנחנו נמצאים במצב אבסורדי שבו לתנועת ההתנגדות יש מיטות ריפוי 30 מטר מתחת לפני השטח, אבל אין לנו אותן.

האצולה השחורה הן משפחות רומיות עתיקות. לפני 26,000 שנה הם עברו מהמזרח התיכון לטורקיה ליוון לרומא למקומות אחרים. בשושלות שלהם התגלגלו אנשים טובים ורעים.

ניו אטלנטיס הוא שם הקוד שנתן פרנסיס בייקון (כלומר סן ג'רמן) לאנושות, מאז נפילת אטלנטיס. 


היה הרבה אור על כדור הארץ לפני 26,000 שנה ולפני כן. היו מקדשי ריפוי והתעלות על פני כדור הארץ עד שכוחות החושך השחיתו את הכהונה האטלנטית. כוחות החושך החלו לבצע ניסויים עם שתלים. היו גבישים ענקיים באטלנטיס. אטלנטיס כולה שקעה מתחת לאוקיינוס ​​בגלל ניסוי שהשתבש.


המטרה של סן ג'רמן היא להחזיר את אטלנטיס. לארה"ב יש את הבסיס ליצירת אטלנטיס החדשה. בצרפת היו לשכות רבות של הבונים החופשיים באמצע המאה ה-18, בין השנים 1750-1780. חברי האצולה הצרפתית היו חלק מלשכות כאלה. היו נשמות רבות שהתגלמו באצולה הצרפתית. היו בתי ספר למסתורין בשנת 1775 כגון:

  1. לשכת 9 האחיות
  2. לשכת קנדורה
  3. לשכת פיללת'ס
  4. לשכת איזיס

בנג'מין פרנקלין היה חבר בלשכת 9 האחיות. שם הוא קיבל הוראות לבנות את ארה"ב. הוא קיבל הנחיות לכתוב את חוקת ארצות הברית ואת הכרזת העצמאות כדי לקבל עצמאות מהבריטים. הצרפתים היו חיוביים עבור ארה"ב עצמאית. סן ג'רמן הופיע כמה פעמים במישור הפיזי כאשר המסמכים הללו נכתבו. הוא רצה להבטיח חירות לתושבי ארה"ב. כוחות החושך חדרו לארה"ב ולצרפת דרך מערכת הבנקאות הישועית שלהם. הם ניסו לשחוק את החוקה האמריקאית. קוברה אמר שהמדינה הזאת תהיה חופשית.

אנשים רבים התגלמו בארה"ב כדי להביא המצאות חדשות וריפוי. בסוף המאה ה-19/מאה ה-20 היו הרבה גילויים רוחניים בארה"ב.

לאחר מלחמת העולם השנייה היה הסכם בין צבא ארה"ב לבין הרפטילים, הדרקונים והרטיקולים. פיקוד אשתר נאלצו לסגת.

ב-1952 היה יכול להיות קשר פתוח בטלוויזיה בין פיקוד אשתר לארה"ב. אך לצערי זו לא הייתה הדרך שנבחרה. במקום זאת, היו תוכניות חלל סודיות, ציווליזציות פורשות וציווליזציות מתחת לפני הקרקע. בשנת 1996 הגיעו אדוני האופל מאוריון לכדור הארץ במהלך פלישת הארקונים. הנזק מכך הולך להתהפך בחודשים הקרובים. פלוטו במזל דלי פותח את שערי האור.

מה שחשוב מאוד עכשיו הוא שאנשים יזכרו את אטלנטיס. בתקופת אטלנטיס היה הרבה אור, גבישים מרפאים, ישויות נעלות, זאת הייתה ציוויליזציה של אור. אנחנו רוצים שאטלנטיס הטובה תיוולד מחדש. לאחר האירוע יהיו איי אור, מיטות ריפוי ומערכת כלכלית חדשה.


זוהי המטרה הגבוהה ביותר עבור מקדשי האלה שייבנו בארה"ב.


חבר בקהל אמר שב-31 במרץ מקדש חדש של האלה נפתח. קוברה אמר לשלוח את המידע כדי שיוכלו להוסיף אותו לרשימת מקדשי האלה ברחבי העולם. (הערת המחבר: האתר עם רשימת מקדשי האלה ברחבי העולם היה פעיל, אבל נראה שהוא מושבת כרגע).


עיגון אנרגיית האלה הוא המפתח כרגע. זה יצמצם מאוד את האלימות שעלולה להתרחש במעבר של הפלנטה הזאת. לאנשים יש כל כך הרבה כעס ופחד מדוכאים בתוכם. אנשים מחוברים למערכת המטריצה. הידע שלהם הוא כולו מהמערכת הזו. הם חוסכים לתוכנית הפנסיה שלהם. קוברה אמר שעדיין לא ראינו שום דבר במונחים של תגובת אנשים כשהמערכת קורסת.

קוברה הדגיש את החשיבות של קבוצות אחוות הורד וכן תכשיטי האלה.

לפליאדים יש הרבה אנרגיית האלה. הם לא עובדים איתנו בהמוניהם כרגע בגלל זה. אנרגיית האלה היא המפתח להביא את אטלנטיס החדשה. אנשים יכולים לכתוב ספרים ולזכור את הזמנים שלהם באטלנטיס. יש הרבה שצריך לשחזר. 

פלוטו במזל דלי הוא הזמן הנכון לסלוח ולשחרר אנרגיות אטלנטיות אפלות. אנשים מרגישים אשמה בגלל מה שקרה בשלבים האחרונים של אטלנטיס. הם צריכים לסלוח לעצמם וליצור מחדש את הציוויליזציה של האור שוב. היה יותר מדי לחץ בשלבים האחרונים של אטלנטיס. אנשים נאלצו להתמודד עם הרבה יצורים אפלים.

סדונה היא המערבולת של אטלנטיס החדשה. אתה יכול ללכת לפארקים בסדונה ולעשות מדיטציה לזכרונות מאטלנטיס.

ברגע של ליקוי החמה תוכלו לקבל החלטה אינדיבידואלית וקולקטיבית להחזיר את אטלנטיס. כלומר, להחזיר את אטלנטיס החדשה של האור.

במיוחד בסדונה, אנשים יכולים ללכת כאן למערבולת שונות ולהעלות את זכרה של אטלנטיס. לרובנו היו גלגולים באטלנטיס. אנחנו יכולים לקבל חזיונות ומסרים על אטלנטיס. בחלקים אחרים של אריזונה אנשים יכולים לנסות לעשות את אותו הדבר, אבל המערבולת האלה עדיין לא פעילות. סדונה היא באמת מקום המפתח לכך.

פלוטו יהיה במזל דלי עד תחילת ספטמבר. אפשרויות אפלות רבות יקרסו עד אז. בין ה-1 בספטמבר ל-19 בנובמבר כוחות החושך יפעילו את הניסיון האחרון שלהם ליצור כאוס. אבל עד אז תהיה נוכחות הרבה יותר גדולה של אור, מה שיפחית מאוד את האפקטיביות של כוחות החושך. קוברה אמור לקבל מידע נוסף בשבועות הקרובים וגם לקבל אישור גדול יותר לספר לנו מה קורה מאחורי הקלעים.  

קוברה ביקש מאיתנו לדמיין שוב את אטלנטיס החדשה.

שאלה על "ויויאן שובת". אדם הזכיר את ערוץ The Stargate Experience ביוטיוב ואמר שהוא טוב.

שאלה בנוגע לפעילות של המאיץ החלקיקים CERN ב-8 באפריל. קוברה ענה שזה היה ניסיון של כוחות החושך לפתוח מחדש פורטל, וייתכן שיהיה לו הצלחה מועטה.

שאלה לגבי היכן למקם אבני סינטאמני בדרום קליפורניה. קוברה ענה: סנטה מוניקה, פאליסאדס (פסיפיק), מאליבו. ועבור צפון קליפורניה קוברה ענה שאתה יכול למקם אותם באזור מפרץ סן פרנסיסקו, סן חוזה וסן מטאו. (הערת המחבר: אני מאמין שגם בהר שאסטה כדאי להטמין אבני סינטמנט גלקטי)

שאלה לגבי אילון מאסק האם הוא כובע לבן או כובע שחור. קוברה אמר שהוא כובע מבולבל.

שאלה לגבי עובדי אור שעומדים בפני התקפות קיצוניות בשבועות האחרונים, החל מדצמבר ואילך. קוברה אמר שכוחות האור מפחיתים מאוד את כוחן של התקפות אלו, וההערכה היא שהן יורדות בתדירותן.

קוברה אמר שסביר להניח שלא יוכלו להשתיל יותר.


קוברה אמר שהמפתח הוא לגרום ליותר אנשים לעשות עבודת אור. אם יש רק קבוצה קטנה של אנשים שעושים את העבודה הזאת, אז כל אחד יצטרך לעשות יותר עבודה.


קוברה אמר לספר לאנשים בסדונה מה קורה, אבל במילים פשוטות. ותוכלו לשתף במידע נוסף רק את מי שפתוח לשמוע. רוחניות היא חלק מהתיירות כאן בסדונה.

האגרתנים יופיעו לאחר האירוע ויסייעו בבניית אטלנטיס החדשה.

קוברה שיתף אותנו בכמה מנטרות אטלנטיות. הראשונה היא בערך בת 200,000 שנה:

טוּ לַאי אַיי אַייי


שרנו את זה בקול במשך כמה דקות.

טוּלַאנט לַפַאלַן זה השם העתיק של אטלנטיס. טוּ לַאי הוא קיצור של טוּלַאנט לַפַאלַן.


טרִי-יַה צ'וֹ רַה קוֹ פַא רוֹ

שרנו את זה בקול במשך כמה דקות.

המנטרה ההיא היא בת כ-20,000 שנה. היא מחברת בין האם, האב והילד. זה יכול לפתוח את הלב של הילד הפנימי שבתוכנו. טרִיַה נשמעת כמו המילים 'חופשי' ו'שילוש'. קוברה ציין שהצלילים של המילים הבסיסיות ביותר לא השתנו מאז אטלנטיס. לדוגמה, אמא הייתה פעם 'מא', ואבא היה פעם 'סטה'.

יוֹ דַה 

הַא יוֹ הַא

וּוֹ-אַי יַא

הַא יוֹ הַא

שרנו יחד את המנטרה הזאת במשך כמה דקות.

המנטרה הזאת מעוררת את האנרגיה של כל 4 היסודות. זה מעורר את האנרגיה של המקור. האנרגיה של המקור עברה מניפולציות על כדור הארץ מתקופת אטלנטיס.


כמה מחברי הקהל שיתפו את החוויה שלהם:

אדם אחד ראה שהם נמצאים בקתדרלה גבוהה עם הרבה זהב בכל מקום. זה הרגיש כמו בבית. הם היו במקדש.

אדם אחר הרגיש כאילו הם עוברים בין עצים רכובים על פילים. ברקע היו הרים עם שלג. הם הרגישו זאת תוך כדי דיקלום המנטרה השנייה ששותפה לעיל.

אדם אחר הרגיש כאילו הוא הולך דרך מערות מלאות קריסטלים כאשר דיקלם את המנטרה השלישית.

אדם אחר הרגיש כאילו הוא שוחה עם לווייתנים ודולפינים כשדקלם את המנטרה הראשונה. כששרו את המנטרה השנייה הם הרגישו רגועים. כששרו את המנטרה השלישית הם הרגישו שהכוח חזק מאוד. הם הרגישו סוג של אנרגיה של דרקון.

אדם אחר הרגיש שהילד הפנימי שלו ידע את המשמעות של כל מנטרה לפני שקוברה אפילו אמר לנו את המשמעות שלו. הם הרגישו שהם זוכרים ששרים אותם.


שאלה לגבי איזו אבן האנשים שחיים בסדונה צריכים לעבוד איתה. קוברה ענה שיש אבן סרפיניט שנמצאת רק ברוסיה. זה קשור לסרפים שהם ארכי-מלאכים. קוברה אמר שזה יעזור לך אם תמצא את האבן הזו. אבני סרפיניט יעזרו מאוד בעבודה אנרגטית בסדונה. 


קוברה אמר ששבט הטולטקים קיבלו את שמם מטוּלַאנט לַפַאלַן.


שאלה על דרואידים. קוברה אמר שבאירלנד יש גם תעלומות האלה וגם תעלומות דרואידים וגם קסם לבן.


קוברה אמר שהספינות חלל מראות את עצמן יותר עכשיו כשפלוטו נמצא במזל דלי.


שאלה לגבי שבט בגבון. השם היה משהו כמו 'אוויטי' (?). קוברה אמר שלשבטים מסוימים יש קשרים אטלנטיים וטרום אטלנטיים. לשמאנים שלהם יש מסורות בעל פה שהן ישנות ביותר.


שאלה לגבי סנאט קומרה. קוברה אמר שהוא הגיע מאזור השמש המרכזית הגלקטית, ואז נסע לנוגה ולאחר מכן לכדור הארץ. הוא נשאר כאן 80 מיליון שנה עד לשחרור כדור הארץ.


שאלה לגבי הדאו. קוברה אמר שלדאו יש גם את השילוש אב-אמא-ילד.


שאלה על מקורות האולמק. קוברה אמר שהם שבט אטלנטי ותיק. יש להם צאצאים ישירים מאטלנטיס. הם בני למעלה מ-1000 שנה.


קוברה אמר שעכשיו חשוב לזכור את אטלנטיס. 99% מידע על אטלנטיס הוא דיסאינפורמציה, פאט יכולה לשלוח קישורים עם מידע אמיתי על אטלנטיס.

(הערת המחבר: קישור 1 וקישור 2)


שאלה לגבי למוריה ומו, שכן האדם ששואל את השאלה הרגיש מחובר יותר לאותן ציוויליזציות. קוברה אמר שהם היו הציוויליזציה הקודמת (כלומר לפני אטלנטיס). הם יופעלו במועד מאוחר יותר.

שאלה לגבי העבודה שרשתות אגרת'ה עושות לפני האירוע. קוברה אמר שהם מייצבים את האנרגיות. לאחר האירוע יתקיימו איתם חילופי תרבות.

שאלה לגבי דרקונים. קוברה ענה שדרקונים אינם זהים לרפטילים. דרקונים גם לא זהים לזה של דראקו. היו קיימים דרקונים פיזיים. חלקם היו חיוביים וחלקם היו שליליים.


קוברה שיתף אותנו בפרוטוקול שימושי מאוד שנוכל להשתמש בו כדי לסגור פורטלים אפלים בתוכנו. חותם הטראומות צרוב בנו. השערים האפלים הללו בתוכנו קיימים גם במישור הפיזי. אנחנו יכולים להשתמש בפרוטוקול הזה כדי לנקות את שדה האנרגיה שלנו ממה שקרה לנו בעבר. אנו סולחים לאנשים או למצבים על מנת לשחרר את חותם הטראומה משדות האנרגיה שלנו. אנחנו סולחים למי שפגע בנו. הפרוטוקול היה כזה-


ראשית אנו אומרים בקול שלוש פעמים:


"אני גוזר ואני מצווה

לשחרר את כל הקונפליקטים שלי עם ההורים שלי

עם הילדים שלי

עם בן זוגי

עם עובדי אור אחרים

עם אנשים אחרים

עם כוחות החושך

אני מחליט סליחה"


לאחר מכן עלינו לעצום את עינינו ולדמיין להבה סגולה המגיעה מהשמיים, מסתובבת נגד כיוון השעון. אנחנו משחררים את כל הקונפליקטים שלנו על ידי הכנסתם לתוך הלהבה הסגולה הזאת. אנחנו מכניסים את הקונפליקטים שלנו לתוך הלהבה הסגולה ופשוט משחררים אותם. אחרי כמה דקות כשאנחנו מוכנים נוכל לפקוח את העיניים.


שאלה לגבי ההבדל בין לסלוח למישהו לבין צדק. קוברה אמר שאנרגיה של צדק היא אנרגיה חשובה מאוד. עם זאת, במקרים רבים לא ניתן להביא לידי ביטוי את אנרגיית הצדק. צדק אמיתי יבוא לידי ביטוי רק לאחר האירוע. קוברה גם אמר שאם אינך יכול להשיג צדק אז האנרגיה הזו יכולה להירקב בתוכך. זה יכול להזיק מאוד. קוברה אמר שכשיגיע הזמן אז יהיה חשבון נפש. זה בגלל שאדם לא יכול להתפתח כנשמה אם לא יבין מה הם עשו לאחרים. כשעובדי האור/כוחות האור ינצחו אז יהיה צדק.


אחד אמר שהם ראו שהם חווים צער פרידה כלומר פרידה מאלוהים. הם הכניסו את זה לתוך הלהבה הסגולה. 


קוברה אמר שהפרוטוקול לעיל יכול להיות חוויה עוצמתית. אנחנו צריכים לעשות את זה כמה שיותר, זה מאוד מומלץ. זה יעזור לנו לסגור פורטלים אפלים בתוכנו.


לאחר מכן, שרנו את המנטרה האטלנטית הראשונה (מנטרת טוּ לַאי) בקבוצות. קוברה אמר שלשיר את זה בקבוצות עושה את זה הרבה יותר חזק. אנחנו יכולים לשיר את זה בקבוצות כדי להפעיל מערבולות של אור. אנחנו צריכים לעמוד יחד במעגל. המעגל צריך להיות לפחות 3 אנשים. האנשים צריכים לעמוד יחד במעגל מושלם (כלומר לא אליפסה/צורות אחרות). כל האנשים צריכים להרים את ידיהם עד לגובה הכתפיים בערך. הידיים של כל האנשים צריכות כמעט לגעת, כלומר המעגל צריך להיות הדוק. ואז התחלנו לשיר יחד את המנטרה של טוּ לַאי. לאחר מספר דקות, עברנו למנטרה מֵה טַה טרוֹן(כלומר מֵטַטרוֹן), תוך כדי שמירה על הידיים בגובה הכתפיים. לאחר ששרנו את המנטרה של מטטרון במשך כמה דקות, יכולנו לוריד ידיים ולחזור למקומותינו.

כמה אנשים שיתפו את החוויות שלהם-

אדם אחד הרגיש שמטטרון עזר להם להרים ידיים כל הזמן

אדם אחר הרגיש שהידיים שלו יציבות במיוחד, ושזו הייתה חוויה עוצמתית מאוד

אדם אחר אמר שעברו חוויות רבות ועוצמתיות בעבר, וזאת היתה חוויה אחת מהחוויות האלה

 אדם אחר הרגיש שהלב שלו בער באש. קוברה אמר שהאנרגיה של מטטרון היא אש של אור.

קוברה אמר שמקודם לא היה הזמן הנכון לתת את המנטרה הזאת. עכשיו זה הזמן המושלם לתרגל את המנטרה הזאת בסדונה. 


אדם אחר אמר שהם מרגישים חום ועוצמה, ושהם מרגישים מאושרים


המשולש בעל שלוש הנקודות והכוכב בעל 12 הנקודות הם הסמלים של מטטרון. מטטרון הביא את תהליך הטריאנגולציה ליקום.

אדם אחר אמר שהם רוצים לקרקע את ידיהם בזמן שהם עושים את המנטרה טוּ לַאי + מטטרון. קוברה אמר שהם יכולים לדמיין שהם מקרקעים את עצמם דרך הרגליים שלהם. הם יכולים לדמיין שהרגליים שלהם מעגנות אותם בכדור הארץ.

קוברה אמר שהפרוטוקול הזה מאד חזק, ולא לעשות את זה עם מי שלא מוכן.


אדם אחר אמר שהם ראו אור סגול בהתחלה. קוברה אמר שזה יכול לסייע בניקוי, ומוודא שהאנרגיה תישאר מאוזנת.


אדם אחר ראה תמונה של אטלנטיס. הם ראו ספירלה כפולה של אור נכנסת לכדור הארץ.


קוברה אמר שנגינה בפסנתר אמיתי והאזנה למוזיקה רכה, מאוד מעוררת אנרגיות מלאכיות. פסנתרים אמיתיים היו מאוד אופנתיים במאות ה-18 וה-19. אם אנחנו יכולים להאזין למוסיקת פסנתר אמיתית בשידור חי אז צריך לעשות את זה. קוברה הזמין מתנדבים לבוא לנגן בפסנתר בקדמת החדר. שלושה אנשים התנדבו וזו הייתה חוויה מאוד רכה ונעימה.


קוברה אמר שהיתה התנגדות עזה לסדנה הזאת. נדרשה הרבה התמדה, תכנון והגנה כדי שזה יקרה בהצלחה.


אדם אחד אמר שכוחות החושך מכסים את השמים עם ריסוסים.


אדם אחר שאל כיצד להתכנס בלוס אנג'לס כדי לעשות מדיטציה. קוברה אמר שבהחלט אפשר להתאסף בלוס אנג'לס כדי לעשות מדיטציה ולהטמין אבני סינטאמני גלקטיות.


אדם אחר אמר שהם ראו הרבה סינכרוניות בדרכם לסדונה מאמסטרדם 


כל המנטרות ששרו בסדנה נמצאות בסרטון ביוטיוב: 

בצרפתית:

באנגלית:



תגובות

רשומות פופולריות