מדיטציה להתנתקות מהאורב

מדיטציה להתנתקות מהאורב

מאז שהרשתות האטלנטיות האפלות הוסרו לחלוטין, החל תהליך של ניתוק האורב מאוכלוסיית פני השטח.

כפי שהוסבר על ידי קוברה, ניתן לראות בתהליך זה גירוש שדים פלנטרי. משמעות הדבר היא שהחושך, שהיה עד כה מסובך באופן קוונטי ותת-קוונטי עם אישיות אנושית, יתחיל סוף סוף לעזוב.

בעברית

https://2012portal.blogspot.com/2024/07/disentanglement.html

שדה אנרגיה אנושי, פעילויות רגשיות ונפשיות מגיעות מהגופים הלא-פיזיים, כלומר הגוף האתרי, הגוף הרגשי והגוף המנטלי, יחד עם הגוף הפיזי שבו אנו משתמשים כדי להפגין את הכוונות שלנו במישור הפיזי. למרבה הצער, כל הגופים האלו מודבקים ע"י האורב.

https://www.lemurialight.com/compressionbreakthrough/2024/ascension-workshop-rise-of-the-dragons-malaysia-2024 

https://www.golden-ages.org/2024/08/05/2024-july-cobra-ascension-workshop-in-asia-rise-of-the-dragons-workshop-note-by-igag-2/ 

https://the-liberation-of-planet-earth.blogspot.com/2024/07/the-note-of-rise-of-the-dragons-taipei-workshop-written-by-japanese-lightworker.html 

כדי לפתור את הזיהום הזה, חשוב מאוד להתחבר לאור ולאני הגבוה שלנו.

זיהום בגוף הפיזי מתבטא כמחלה פיזית. זה יכול להיפתר על ידי טיפול רפואי פיזי.

זיהום בגוף האתרי מתבטא בחוסר אנרגיה, או עייפות. זה יכול להיפתר על ידי שמירה על מצב של אנרגיה גבוהה.

זיהום רגשי/אסטרלי בא לידי ביטוי ברגשות שליליים, או אפילו מתבטא בטירוף. זה יכול להיפתר על ידי שמירה על מצב של אושר.

זיהום בגוף הנפשי מתבטא כדאגות, ספקות, ובמקרה הגרוע ביותר, כמחלת נפש. זה יכול להיפתר על ידי הגיון בריא.

רגע לפני שההתפרקות החלה, אדם ממוצע היה נגוע באורב ביותר מ-90%, ועובד אור ממוצע עדיין נגוע בכ-80%. ככל שהתהליך יתפתח, אחוז ההידבקות יירד, ובני האדם יתחילו להיות מיושרים יותר עם האור, ויתחילו להרגיש יותר טוב.

תהליך ההתפרקות הזה צפוי להיות מאד אינטנסיבי בין אוגוסט לאוקטובר. זה יהיה זמן של עבודה פנימית עמוקה וזמן של חיזוק הקשר הפנימי עם האור.

אפשר למצוא מידע נוסף על האורב בפוסטים הבאים:

https://2012portal.blogspot.com/2023/07/planetary-situation-update-and-kyoto.html

https://2012portal.blogspot.com/2023/09/situation-update-and-thailand-ascension.html 

https://2012portal.blogspot.com/2023/10/situation-update.html

https://2012portal.blogspot.com/2023/12/event-situation-update.html

במהלך סדנת הפעלת הדרקון בטאיפיי, קוברה הזכיר שטכניקת המדיטציה של איור שמונה "חותכים את הקשרים המגבילים" מומלצת מאוד למי שרוצה להאיץ את תהליך ההתנתקות מהאורב.

https://www.imagerynet.com/ties/ties.html

https://beyondtheveil2017.blogspot.com/2018/02/cutting-ties-bind-figure-eight.html

איור ספרה 8 הוא סמל המאפשר לאדם להגן על המרחב או הטריטוריה שלו, הן במישור הפיזי והן במישור הלא-פיזי.

ובשימוש באור כחול ניאון יש השפעת הגנה של כל אדם או ישות במעגל שלו. זה שלב חשוב בסיוע לשני ישויות להתנתק אחת מהשניה. האור הכחול ניאון גם מסייע לשני הישויות מפני פלישה או שליטה של ​​השני.

ניתן להשתמש במדיטציה הזאת כדי להאיץ את תהליך ההתנתקות מהאורב. זה יכול להיעשות בתדירות גבוהה ככל האפשר במהלך היום, או בכל פעם שמרגישים צורך לתרגל.. 

אפשר לתרגל את המדיטציה לבד או בקבוצה.

הוראות המדיטציה

1. להשתמש בטכניקה משלך כדי להביא אותך למצב תודעה נינוח

2. לציין את כוונתכם להשתמש במדיטציה זו בתור אמצעי להאצת תהליך ניתוק הגוף הפיזי, הגוף האתרי, הגוף האסטרלי, הגוף הרגשי והגוף המנטלי שלכם מהאורב.

3. לקרוא ללהבה הסגולה מהמקור העיקרי שלה כדי להציב מעגל של הגנה סביבך במהלך ואחרי המדיטציה. בקשו ממנה לשנות כל דבר שאינו משרת את האור.

4. דמיינו שאתם יושבים או עומדים במעגל של אור זהוב על הקרקע סביב כפות הרגליים. הרדיוס של מעגל הזה הוא אורך הזרוע שלך עם האצבעות מושטות. לאחר מכן, דמיינו עיגול נוסף של אור זהוב ישירות לפניכם באותו גודל כמו שלכם ופשוט נוגע, אך לא חופף את העיגול שלכם. דמיינו שהאורב נשאר בחוזקה על הקרקע בתוך המעגל הזה.

5. כעת, החל מהנקודה שבה שני העיגולים נוגעים, דמיינו אור כחול ניאון מבריק שזורם סביב האורב בכיוון השעון. דמיינו את אור הניאון הכחול המבריק הזה זורם על הקרקע משמאל מסביב לימין, עד שכל המעגל מסומן באור כחול מבריק.

6. לאחר מכן, מהנקודה שבה שני העיגולים נוגעים, תן לאור הניאון הכחול הזה להמשיך לזרום על הקרקע בכיוון השעון, מסביב לצד השמאלי של המעגל שלך ובחזרה למקום בו שני העיגולים נוגעים כדי ליצור צורה של ספרה 8 מלאה. לשמור על אור ניאון כחול מבריק זורם בצורת ספרה 8 סביבך למשך כמה דקות.

7. כשהאור ממשיך לזרום, הרגישו את עצמכם, את האורב ואת האור הכחול המבריק, מעוגנים לקרקע.

8. כעת דמיינו להבה סגולה מבריקה מסנט ג'רמן שחותכת את הקשרים ומנתקת את שני העיגולים, ומנתקת את עצמכם מהאורקר. לבסוף, הודו לכל הישויות שסייעו בשחרור עצמכם והאנושות מהאורב.

לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות