עדכון קצר: הסרת פורטלים אפלים ומידע על יקומים מקבילים

 יום רביעי, 24 באפריל, 2024

עדכון מצב קצר

כוחות האור מסירים את הרשת האטלנטית האפלה על פי התוכנית. הם מעורבים בפעולות רגישות ומסוכנות מאוד מאחורי הקלעים, ולא ניתן לדבר על זה יותר כרגע.

הופתעתי כאשר התגלה לי קיומם של יקומים אחרים. כוחות האור נתנו לי מידע לפני כ-25 שנה שכל שאר היקומים שולבו זה בזה. בינתיים, יקומים חדשים התגלו ולאחרונה אמרו לי על אלה.

כוחות האור הודיעו שהם צריכים לשחרר מידע בהדרגה, במהירות האפשרית ככל שניתן לשחרר מידע בבטחה מבלי לעורר יותר מדי אנומליות אשר לאחר מכן לא ניתן לעכל מספיק מהר ויגרום לבעיות.

נוכחות החושך באותם יקומים אחרים היא מינימלית והרבה פחות ממה שהיא קיימת כיום על הפלנטה הזאת. כוכב הלכת של הרפטילים  ביקום אחר, המעוז העיקרי הבעייתי ביותר של היקומים האחרים שוחרר לאחרונה בקרבות כבדים ביותר עם אבדות רבות לשני הצדדים. כל האפלה שנותרה באותם יקומים צפויה להתבהר בקרוב.

אף אחת מהישויות האפלות הקיימות ביקומים אחרים לא יכולה להגיע לתוך היקום הזה יותר. הישויות היחידות שמגיעות לכאן מיקומים אחרים הם כוחות האור שמביאים תגבורת לשחרור הסופי.

חורי תולעת קוונטיים שליליים בין היקום הזה ליקום אחר עדיין קיימים, אבל הם יטוהרו בקרוב ויעברו לשרת רק את האור.

פורטל התעלות עצום שכבר הזכרתי בקצרה באחד מהעדכונים הקודמים שלי, החל לממש את נוכחותו ביקומים אחרים. ליתר דיוק, זוהי תחילתו של תהליך בעבוע של הרתיחה כחלק מהמעבר מריק כוזב לריק אמיתי ברב-יקום:

https://en.wikipedia.org/wiki/False_vacuum

כוכב הלכת שלנו נותר המעוז העיקרי של החושך ברב-יקום והבעיה העיקרית שיש לפתור. אני מקווה שאוכל לפרסם מידע יותר ממשי על המצב הפלנטרי בעוד כמה שבועות לאחר שמצבים מסוימים ייפתרו.

בינתיים, אתם יותר ממוזמנים להצטרף לסדנת אטלנטיס החדשה שלנו בבוגוטה, קולומביה:

שם, אוכל לחשוף לראשונה את המשמעות האמיתית של לוחות האזמרגד ואת השימוש באזמרגד כשערים לאגרתה.

לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות