אחוות הוורד ראיינו את דובר תנועת ההתנגדות "Cobra" כדי לדון בחשיבות ליקוי החמה המלא הקרוב שיתרחש בארצות הברית ביום שני, 8 באפריל, 2024. בראיון זה, קוברה ודברה, מנהיגת הרשת הפלנטרית של אחוות הוורד, דנו כיצד הליקוי הזה יוצר הזדמנות עבור תושבי ארצות הברית לקבוע את העתיד האופטימלי עבור ארה"ב; וכיצד זה מציג רגע משמעותי של ההחלטה איזה עתיד זה יהיה.
                              
כדי לנצל את הרגע העוצמתי הזה, תתקיים מדיטציית המונית עולמית 20 דקות ב8 באפריל בדיוק בשעה 18:18 UTC. קוברה ודברה דנים בחשיבות שכמה שיותר אנשים ישתתפו, כדי שמחזור חדש של הגשמה יוכל להתחיל ליצור את ציר הזמן החיובי ביותר. הם גם דנו בכוחם של ליקויים, החזרת חוקת ארצות הברית, התפקיד שמילא סנט ג'רמן בהקמת ארצות הברית והתפקיד שהוא ממלא כיום, הבחירות בארה"ב 2024, האסטרולוגיה של פלוטו במזל דלי, "התעוררות גדולה”, פסל החירות, עידן הדלי, אינדיאנים, קו המשווה של האלה ואנרגיית האלה ועוד.

להאזין לראיון בערוץ היוטיוב של אחוות הוורד כאן:
                                



תמליל הראיון:
                             
דברה: שלום, שמי דברה ואני מנהיגת הרשת הפלנטרית של אחוות הוורד. היום יש לי שוב את העונג לדבר עם קוברה, שהוא הדובר הראשי של תנועת ההתנגדות שמספק מידע. הוא מספק מידע פלנטרי וגלקטי חשוב בבלוג שלו. ברוך הבא, קוברה, ותודה שאתה משתתף בראיון הזה.
                    
קוברה: תודה על ההזמנה. ושלום לכולם.
                             
דברה: כן. היום אנחנו מדברים בעיקר על נושא פופולרי מאוד בארצות הברית וברחבי העולם... ליקוי החמה המלא הקרוב המתרחש בארצות הברית ביום שני, 8 באפריל. וכדי לנצל את הרגע העוצמתי הזה, תתקיים מדיטציה מסונכרנת בת 20 דקות שתתקיים בשיא הליקוי בשעה 18:18 UTC, כלומר בשעה 14:18 לפי שעון מזרח ארה"ב. אז, קוברה, כדי להתחיל, אתה יכול בבקשה להסביר מדוע ליקוי חמה הוא זמן כה עוצמתי לעשות מדיטציה גדולה ומסונכרנת? כאילו מהי המשמעות האסטרולוגית של ליקוי החמה והאנרגיה הנובעת מכך שהוא יוצר?
                         
קוברה: בסדר. כל ליקוי, במיוחד ליקוי החמה הם רגעים עוצמתיים מאוד. והכוח של הרגע הזה הוא שהליקוי יוצר מעבר שדרכו אתה יכול לחזק את הרצון החופשי שלך. לפיכך, כל החלטות הרצון הטוב המתקבלות ברגע של ליקוי חמה מלא הן הרבה יותר יעילות, והכוונה ממוקדת ברגע זה יעילה ביותר. לכן, ביצוע מדיטציה המונית ברגע של ליקוי חמה מוגדל פעמים רבות. מכיוון שדרכו של הליקוי המלא יעבור דרך ארצות הברית, הליקוי המסוים הזה יהיה חשוב במיוחד עבור ארצות הברית.
                         
דברה: כן, כן. אמרת שיש שני אירועים ב-2024 שישפיעו הכי הרבה על עתידה של ארה"ב. האחד הוא ליקוי החמה ב-8 באפריל, והשני הוא הבחירות לנשיאות ב-5 בנובמבר. אז איך זה שהליקוי הזה מציג את ההזדמנות לרגע של החלטה לאזרחי ארה"ב להחליט מה יהיה עתידנו? מה המטרה של ביצוע מדיטציה המונית הזאת במיוחד עבור ארצות הברית במהלך הליקוי הזה?
                           
ליקוי חמה זה מספק הזדמנות למסה קריטית של אנשים בארצות הברית לקבוע את העתיד האופטימלי למדינה זו. הם יכולים לדמיין, לעורר ולהתחיל להפגין עתיד מיטבי עבור ארצות הברית; זה למעשה להתחיל מחזור של ביטוי של אותו עתיד אופטימלי. אז זאת ההזדמנות שהליקוי הזה נותן לאזרחי ארצות הברית.
                              
דברה: וכפי שציינת, הליקוי הוא הזדמנות להשתמש ברצון החופשי שלנו, אז זה מה שהיינו עושים בשלב זה, נכון?
                         
קוברה: כן.
                            
דברה: ואנחנו מבינים שהמסה הקריטית, המטרה היא ש-30,000 אזרחי ארה"ב יעשו את המדיטציה. מדוע חשוב שהאנשים הללו יהיו אזרחי ארה"ב?

קוברה: זה בגלל שעתידה של המדינה הזאת יוכרע, ורק אנשים תושבי ארה"ב, או הייתי אומר ליתר דיוק אזרחי ארה"ב, הם אלה שהם בעלי הכוח הגבוה ביותר והם האנשים הנכונים להַחְלָטָה.
                          
דברה: בסדר. אם גם אנשים ממדינות אחרות יעשו את המדיטציה הזאת, האם זה יעזור לתמוך בהשפעה הזאת?
                            
קוברה: כן, כמובן. אם אנשים ממדינות אחרות יעשו גם את המדיטציה הזאת והם יכולים לתמוך, אבל המיקוד וההחלטה העיקרית צריכים להיעשות על ידי אנשים מארה"ב.
                           
דברה: אוקיי, טוב. איזו השפעה תהיה להגעה למסה קריטית של 30,000 על ארה"ב, וכיצד זה ישפיע על המצב הכללי? האם זה יקדם אותנו על ציר זמן חיובי?
                              
קוברה: אם נגיע למסה קריטית של 30,000 אנשים שיתרגלו את המדיטציה, זה יתחיל מחזור חדש של ביטוי שדרכו עתיד חיובי יותר יתחיל להתבטא, וזה יתחיל להעביר את ציר הזמן של ארצות הברית לכיוון חיובי יותר מאותו רגע הָלְאָה.
                                
דברה: אז, אנחנו בהחלט רוצים להגיע למסה הקריטית, אז אנחנו מעודדים את כולם להשתתף, כמו גם לשתף כמה שאפשר עם אנשים אחרים כדי שנוכל להגיע למסה הקריטית של 30,000 אנשים ב-8 באפריל.
                    
אז בואו נדבר קצת על ההיסטוריה של ארצות הברית. היבט סמוי אחד הוא התפקיד שמילא סנט ג'רמן בהקמת ארצות הברית ובפיתוח החוקה. במהלך המדיטציה הזאת, נזמין אותו לעזור לנו במעבר הזה. כעת, אנשים רבים אינם מודעים לסנט ג'רמן. הם אולי יודעים על התגלמותו כרוזן דה סנט ג'רמן בשנות ה-1700, שם הוא זכה למוניטין רב בחברה הגבוהה האירופית, אך אולי הם לא מודעים אליו בתור מאסטר נעלה, וגם לא לתפקיד החשוב שמילא בהקמת ארה"ב. האם תשתף מידע על תפקידו של סנט ג'רמן בזה? והאם זה נכון שהוא יצר את החוקה יחד עם בנג'מין פרנקלין?
                              
קוברה: בסדר. במאה ה-18 הוא היה די פעיל בצרפת והיה קשר די חזק בין צרפת לארצות הברית, והייתה תמיכה רבה של החברה הגבוהה הצרפתית בהקמת ארצות הברית העצמאית. והיו כמה אנשים שהתמקמו בלשכות הבונים החופשיים הצרפתיים באותה תקופה. כמה מהם היו בעלי השפעה רבה גם בהקמת ארצות הברית וביצירת החוקה. ואחד מהם היה בנג'מין פרנקלין, שהיה חבר בלשכת הבונים החופשיים הצרפתית שהיתה חשובה למדי, והיה לו קשר עם סנט ג'רמן. סנט ג'רמן הופיע למעשה פעם או פעמיים בתקופת התהוותה של ארצות הברית במישור הפיזי, והוא נתן השראה ליצירת החוקה וליצירת הכרזת העצמאות. הוא ידע שלארצות הברית כמדינה יש פוטנציאל גדול. ואני אדבר על זה מאוחר יותר במהלך הראיון הזה.
                              
דברה: אוקיי, טוב. כן, סנט ג'רמן הצהיר ש"אמריקה היא התכשיט של הלב שלי" ושיש לו חיבה מאוד מיוחדת לאמריקה. למה זה, כוונתי, מה כל כך חשוב בארצות הברית?
                   
קוברה: ארצות הברית כמדינה עצמאית היא למעשה פרויקט, חלק מהפרויקט של סנט ג'רמן שנקרא אטלנטיס החדשה. מטרתו הייתה להקים מחדש את הציוויליזציה של האור שהתקיימה על הפלנטה הזאת בתקופת אטלנטיס הישנה לפני עשרות אלפי שנים. ומשימתו הייתה, ועודנה, להקים מחדש את הציוויליזציה של האור. ומכיוון שארצות הברית הוקמה כמדינה עצמאית, זה היה פוטנציאל עצום להביא חירות וחופש לאוכלוסייתה, וכך ליצור בסיס שעליו החברה החדשה הזאת יכולה להיוולד. זה היה הפרויקט שלו, ועדיין הוא הפרויקט שלו, וזאת הסיבה שארצות הברית הייתה כל כך חשובה, ועדיין כל כך חשובה עבורו.
                      
דברה: האם מטרת מדיטציית הליקוי הקרובה היא לבסס מחדש את ארצות הברית כאטלנטיס החדשה? ואיך זה יועיל לשאר העולם?
                        
קוברה: למעשה, אחת המטרות של המדיטציה הזאת היא להפעיל מחדש את הארכיטיפ הזה ואז להפעיל מחדש את התוכנית הזאת, כך שהייתי אומר שהאנשים ההכי ערים בארצות הברית יכולים להתחיל לעגן את האור לאטלנטיס החדשה ולהתחבר אליו מחדש ולהתחיל ציוויליזציה של אור שהייתה אמורה להיות בארצות הברית. וזה נועד להיות המודל לחיקוי לכל העולם. זאת הייתה המטרה המקורית.
              
דברה: אה, המודל לחיקוי. זה מעניין. אז מה התפקיד של סנט ג'רמן בעניין הזה עכשיו, הן עבור ארה"ב והן עבור כדור הארץ?
                      
קוברה: בסדר. מה שהוא עושה זה שהוא מפעיל מחדש את רשת האור מסביב לכוכב הלכת. הייתי אומר שקיימת רשת של זרמים אתריים שמקיפה את הפלנטה, ושמירה על רשת האור וייצוב רשת האור יכולים להבטיח את ציר הזמן החיובי ביותר האפשרי עבור הפלנטה. וגם, הוא נותן השראה לאלה שמוכנים להשראתו לשחזר את הציוויליזציה של האור, לבנות מחדש את הציוויליזציה של האור שוב על הפלנטה.
                              
דברה: איך היית מציע לנו להתחבר לסנט ג'רמן כדי לעשות זאת?
                      
קוברה: הדבר הראשון הוא שכולם יכירו יותר מי הוא היה ומי הוא, ויהרהר בנוכחותו, יקרא לנוכחותו, והוא יגיב.
                          
דברה: מעניין, תודה. כפי שאנו מבינים זאת, סנט ג'רמן גם יצר את המערכת הכלכלית החדשה, מימנה כסף בחשבון מיוחד בשם קרן סנט גרמן, והכסף הזה הצטבר ל-40 עד 50 טריליון דולר ושהוא ישוחרר עבור האנושות כולה לאחר האירוע  שיפיל את הקבאל. אתה יכול לספר לנו קצת יותר על זה? וגם, האם יש סיכוי שמשהו מהכסף הזה יכול להשתחרר לפני כן?
    
קוברה: בסדר. סנט ג'רמן יצר את הקרן הזאת במאה ה-18, והכסף הזה צבר, כמובן, ריבית רבה, וכעת הוא מסתכם, ברגע זה, ביותר מ-50 טריליון דולר. והכסף הזה ישוחרר כשהמערכת הכלכלית החדשה תופעל, וזה יינתן לאנושות עבור, הייתי אומר, כקרן האיתחול הראשונית של ניו אטלנטיס.
                              
דברה: אוקיי, טוב. ולכן, אשאל אותך שוב, האם יש סיכוי שמשהו מכל זה ישוחרר לפני האירוע?
              
קוברה: זה מאוד לא סביר.
                 
דברה: אוקיי, תודה. רציתי שיהיה ברור לגבי זה. בואו נדון במועד החשוב השני עבור ארה"ב בשנת 2024, כלומר הבחירות לנשיאות ב-5 בנובמבר. מדוע הבחירות הקרובות הן גם זמן משמעותי להתוות את המסלול עבור ארצות הברית, ומה הכי חשוב לאנשים לדעת?
         
קוברה: הייתי אומר שזה רגע של פוטנציאל גדול; פוטנציאל גדול לטוב, וגם פוטנציאל גדול לחושך, תלוי באיזה ציר זמן יוחלט ומה אנשים יעשו לגבי המצב הזה. לכוחות החושך יש תוכניות לפלג את המדינה יותר ויותר, ולכוחות האור יש תוכניות להביא יותר אחדות ויותר השראה באותו רגע. אז עדיין לא הוחלט מה יקרה, אבל זה יהיה אחד מרגעי המפתח להכריע את גורלה של ארצות הברית.
                      
דברה: האם מדיטציית הליקוי, אם נגיע למסה קריטית, האם תהיה לכך השפעה על סיוע למצב בין עכשיו לבחירות?

קוברה: כמובן, אם נגיע למסה הקריטית, ארצות הברית תתחיל להימשך לעבר ציר הזמן החיובי ביותר.
               
דברה: בסדר. האם תוכל לתת לנו רעיונות נוספים למה אנו עשויים לצפות כאן בארה"ב לפני, במהלך או אחרי הבחירות ב-5 בנובמבר?

קוברה: זהו זמן של קרב משמעותי בין האור לחושך. הקרב הזה יתעצם. יהיה יותר ויותר קיטוב, אבל אפשריות גם פריצות דרך חשובות למדי. האסטרולוגיה עבורארצות הברית היא למעשה הרבה יותר טובה מהצפוי, כך שהיא לא כל כך גרועה כמו שרוב התקשורת מציגה. יש הרבה דברים טובים שקורים מאחורי הקלעים, וניתן להשתמש באנרגיה הזאת כדי להחזיק את האור לציר הזמן החיובי ביותר, לדמיין את זה, להחזיק את החזון לציר זמן חיובי ולתוצאה החיובית מהחוויה הזאת.
                    
דברה: אוקיי, טוב מאוד. זה בדיוק הדבר ההבא שאני רוצה לדבר עליו זה האסטרולוגיה של הזמן הזה. כבר דנו בעבר על המשמעות מסע פלוטו אל תוך הדלי וממנו בתקופות האלה. פלוטו חזר לדלי, דבר שהוא עושה רק כל כ250 שנה. וכשזה קורה, זה בדרך כלל זמן של שינוי משמעותי. אז מה המשמעות של כניסת פלוטו למזל דלי כעת, במיוחד מכיוון שפלוטו היה באותו מיקום במזל דלי כפי שהיה בלידת ארצות הברית לפני כ250 שנה?
                 
קוברה: בסדר. היבט אחד של ארכיטיפ פלוטו במזל דלי הוא הבאת העידן החדש, הבאת עידן הדלי. זהו רגע של רנסנס רוחני. ובמחזור המסוים הזה שאנו נמצאים בו כעת, האנרגיה של פלוטו במזל דלי מביאה למגע ראשון. היא מביאה מגע בין האנושות על פני השטח לבין תרבויות מחוץ לכדור הארץ, כך או כך. וכשפלוטו נכנס למזל דלי השנה, הוא יישאר במזל דלי למשך שני עשורים, ושני העשורים האלה יהיו מסגרת הזמן שבמהלכו המגע הזה צריך לקרות.
                              
דברה: במהלך השנה 2024, פלוטו חוזר למשך זמן קצר אחרון למזל גדי מה1 בספטמבר עד ה19 בנובמבר. ואז כפי שאמרת, הוא חוזר למזל דלי למשך 20 השנים הבאות. אז, כאשר פלוטו נמצא במזל גדי, זה גם מסמל שינוי, אבל לעתים קרובות המקום שבו מה שנמצא בצל נחשף. אז איך נראית התקופה האחרונה שבה פלוטו חוזר למזל גדי לכמה חודשים השנה, ואיך להתכונן אליה? ודרך אגב, מעניין שהבחירות בארה"ב נופלות בחלון הזמן הזה. האם תהיה לכך השפעה כלשהי, ואם כן, כיצד?
                              
קוברה: פלוטו במזל גדי מביא טרנספורמציה, או שעדיף לומר הרס של מערכות השליטה הישנות. פלוטו במזל גדי, הייתי אומר, כשני עשורים האחרונים חשפו הרבה שחיתות והרבה אנומליות שקיימת במערכת השליטה של הפלנטה. והתקופה שבין ה1 בספטמבר ל19 בנובמבר היא תקופה שבה הדחף האחרון לאותו הרס של הישן, ההתעוררות הזאת של מה שקיים באמת במערכת השולטת, יגיע לאנושות. ומכיוון שהבחירות נמצאות בפרק הזמן הזה, הרבה ממה שהוסתר לפני כן יתגלה. הרבה היבטים שליליים של מערכת השליטה יובאו לאור, וזאת גם תקופה של הקיטוב הגדול ביותר. כך שהזמן מלא בפוטנציאל, וגם אפשרות להרס. אז עלינו לתמוך באור ולדמיין את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור מסגרת הזמן הזאת.
                   
דברה: אוקיי, תודה על המידע הזה. אז יכול להיות שיש הרבה יותר חשיפה בזמן הזה. בואו נדבר שוב על פלוטו במזל דלי. בהיסטוריה, זאת הייתה גם תקופה של מרד, מהפכות ושינויים חברתיים משמעותיים. כלומר, זה היה אחרי לפני 248 שנים שהמהפכה האמריקאית התרחשה. האם יהיה צורך בכל סוג של מהפכה כדי להחדיר שינויים בארצות הברית, ומה הסיכוי שזה יקרה בכל מידה?
                   
קוברה: בסדר. פלוטו במזל דלי ישנה הפעם את האנושות כולה. זה לא יהיה מוגבל רק לארצות הברית. שינויים חברתיים יתרחשו בכל מקום, הם יעברו מעבר למהפכה כפי שאנשים מבינים אותה. זה יהיה מהפך מוחלט שלא ישאיר אבן על כנה.
                    
דברה: אוקיי, וואו. לכן, חשוב שאנשים יבינו את הפלישה ההמונית של החושך שהתרחשה על הפלנטה. ואחת הטקטיקות היעילות ביותר שבהן משתמש החושך היא לפלג ולקטב את האנשים, כפי שציינת, על ידי יצירת הזדמנויות עבורם להילחם בינם לבין עצמם, מה שמסיח את הדעת ממה שקורה באמת, מה שבמקרה של ארצות הברית הוא פירוק הרפובליקה עצמה. מה האזרחים יכולים לעשות כדי להתמודד עם זה?

קוברה: אוקיי, זאת שאלה קצת קשה, כי רוב האנשים שוכחים מה באמת חשוב כאן. כולם בני אדם. כוחות החושך יצרו פילוג מלאכותי בין הדמוקרטים לרפובליקנים במישור הנפשי, והם שמים את הפוקוס של האנשים במישור הנפשי. ואנשים שוכחים שיש נשמה בכל בן אדם. וההתמקדות בנפש האדם ההיא חשובה הרבה יותר מכל תווית פוליטית שיכולה להיות לכל אחד. ובהתמקדות בכך, האנושות תביא את השינוי הדרוש על פני כדור הארץ.
                         
דברה: אוקיי, טוב. אז אולי פשוט להיות יותר בקשר עם הנשמה והלב שלך ולהרגיש יותר חמלה כלפי אנשים אחרים?
                     
קוברה: כן, אפשר לנסח את זה כך.
                         
דברה: בסדר. אנשים רבים התעוררו למציאות של ישויות רעות שהשתלטו על כל היבטי הממשל כמו גם בתחומים אחרים בחיינו, לא רק כאן בארה"ב אלא גם בעולם. ואנשים רבים קוראים לזה "ההתעוררות הגדולה", המתרחשת ברמה רגשית, רוחנית ואינטלקטואלית. חלק מזה יכלול שחרור מידע על הקבאל, על חיים מחוץ לכדור הארץ ושחרור של טכנולוגיה יותר טובה. אז ככל שמידע נוסף נחשף, ככל שיותר אנשים מתעוררים, וכפי שציינת, יתכן ויתפתח יותר כאוס, אחרי ה-8 באפריל במה עלינו להתמקד מעכשיו לבחירות?
                              
קוברה: ההתמקדות צריכה להיות באיזו חברה כל אחד היה רוצה לחיות ובעל הסתכלות חיובית על העתיד".

דברה: אוקיי, אז במקום להתמקד, אתה יודע, בלהיות מבוסס על פחד ולהתמקד במה שלא בסדר או במה שעלול להשתבש, עלינו לשמור על החזון של החברה והחיים שאנו כן רוצים.
                
קוברה: בדיוק, כי הרבה אנשים כבר מודעים למה שלא בסדר. כמובן, טוב שיש את המודעות הזאת, אבל אנחנו צריכים להגיע מעבר לזה בשלב הזה.  
                              
דברה: בסדר. עם ההתעוררות הגדולה, אנשים חוקרים בעצמם כדי לקבל מידע יותר טוב על האמת של המציאות שלנו, וזה דבר טוב, אך אני מקווה שהם משתמשים בכושר ההבחנה שלהם, מכיוון שיש גם הרבה דיסאינפורמציה בחוץ. האם תוכל לומר לנו איזה תפקיד ממלאים הרוחניות וההשתקפות העצמית בתהליך הזה? ואיך היית ממליץ לאנשים להבחין טוב יותר, וגם איך להתמודד עם כמה מהאמיתות הקשות שיעלו?
                              
קוברה: המפתח הוא להשתמש בשכל הישר, בשילוב עם אינטואיציה והדרכה גבוהה יותר. בגלל שיש כל כך הרבה דיסאינפורמציה בחוץ, חשוב מאוד להשתמש בשכל הישר ודעת שפויה, וגם להשתמש באינטואיציה שלך ולאמן אותה כל יום, וזה ישתפר יותר ויותר, ויהיה יותר ויותר מדויק.
                          
דברה: למרות ההתעוררות הגדולה, למרבה הצער עדיין יש הרבה אנשים ישנים, במיוחד בארצות הברית. איך נוכל לגרום לאנשים האלה לאהוב את אמריקה, במקום לפעול להרוס אותה? והאם יש מספיק ערים במדינה הזאת כדי לנטרל את האנרגיה של ההשפעות השליליות שיש לרדומים?
                           
קוברה: אי אפשר להעיר מישהו שלא רוצה להתעורר. אז אם תרצו להשפיע לטובה, הפיצו את האור לאלה שמוכנים לקבל אותו. ולמרבה הצער, כרגע אין מספיק ערים, אבל זה יכול להשתנות בעתיד.
                           
דברה: אוקיי, תודה. אז בנוגע ליום ליקוי החמה, דיברו כל כך הרבה. זה מתגבר מדי יום בתקשורת הרשמית, ויש הרבה דיבורים ודיווחים בתקשורת האלטרנטיבית על אסון פוטנציאלי, על אירועי "דגל כוזב וקוראים לאנשים לאגור אספקה לשבוע עד שבועיים, ושהטלפונים והאינטרנט עלולים לשבות. למה זה? האם יש אג'נדה מרושעת, כמו התקפה ביולוגית כדי ליצור מגיפה נוספת? האם צריך לדאוג? האם צריך להתכונן לכל דבר?
                             
קוברה: לא ולא, זה מוגזם לחלוטין. במהלך הליקוי, אנשים רבים יסעו לנתיב הליקוי, והמונים ינהרו למקומות אחרים. אז יהיו עומסי תנועה קשים, ייתכנו שיבושים קלים בשרשרת האספקה. וגם, מדינות מסוימות מסתמכות על חשמל סולארי וזה יכול ליצור הפרעה מסוימת ברשת החשמל ביום הליקוי. שום דבר רציני, אבל עשויים להיות שיבושים קלים כי פשוט יהיו יותר מדי אנשים שעושים את אותו הדבר בו זמנית. אז אין מה לדאוג. זה רק חשש מעשי של יותר מדי אנשים שינועו באותו יום לנתיב הליקוי.
                              
דברה: אוקיי, תודה לך על זה. אני מרגישה שהרבה ירגישו הקלה לשמוע את זה, אז תודה לך. אז, אנחנו לא יכולים לנהל דיון על אמריקה מבלי לדבר על אינדיאנים. ישנן תקופות אפלות וכואבות בהיסטוריה האמריקנית שאכן צריך להביאן לאור ולרפא, במיוחד לגבי אלו שהתרחשו עם מדינות שבטיות והילידים. ואנחנו כן מכירים בכך שזה קרה גם בעולם. אז, מנקודת המבט שלך, מה הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות עכשיו כדי להתמודד עם הסבל הנוכחי והעבר שהשתחרר? האם יש לך מסר לתרבויות כמו האינדיאנים שסבלו, נרצחו ברצח עם, נגנבה מהם אדמתם?
                             
קוברה: ברגע זה, הדבר החשוב ביותר יהיה שאנשים ילמדו על התרבות העשירה שיש לאותם אינדיאנים – אגדות, מיתוסים, אותה תרבות חזקה ועשירה – שכמעט נשכחה כי זה הכוח שעומד מאחורי כל זה . כל כך הרבה מזה נהרס, אבל אפשר להחיות את זה, וזה יהיה כוחה של ההתחדשות החדשה. ומתוך כך יכולה להתרחש סליחה אמיתית וריפוי אמיתי.
                         
דברה: אוקיי, נהדר. הייתי חושב שזה יהיה מועיל גם לאינדיאנים שבאמת יבקשו לחזור לשורשים ולרוחניות העמוקה שלהם. ואני מרגיש שזה יכול גם לעגן הרבה אנרגיה חיובית לארצות הברית. אתה מסכים?
                           
קוברה: כן, בהחלט.
                             
דברה: במדיטציית הליקוי, בנוסף לכוונתנו לשחזר את חוקת ארצות הברית, אנו מתכוונים גם להכניס את העידן החדש של הדלי. אז הזכרת את זה קודם, אבל לאלו מהאנשים שלא יודעים הרבה על עידן הדלי, האם תוכל להסביר קצת יותר על מה זה? ודיברנו על הדמיית העתיד ומה אנחנו רוצים, והאם תוכל להסביר יותר איך זה נראה?
                          
קוברה: בסדר. עידן הדלי הוא, הייתי אומר, העידן החדש שיבוא לאחר השלמת העידן הנוכחי, וזה אומר לידה מחדש של חברה חדשה שתתבסס על רוחניות אמיתית, והייתי אומר חברה אנושית הרבה יותר הרמונית . וזה משהו שאנחנו יכולים לדמיין, וזה מה שנולדנו ליצור בחיים האלה.
                              
דברה: אוקיי, טוב. האם אנחנו מבינים נכון שכבר התחלנו לעבור לעידן הדלי?
                            
קוברה: כן, אנחנו בתקופת מעבר כרגע.
                     
דברה: האם זה באמת ישגשג רק לאחר האירוע?
                           
קוברה: בדיוק.
                           
דברה: בסדר. האם שחזור החוקה האמריקאית יקרב אותנו לזה? איך אתה רואה מדינות אחרות מגיבות אם ארה"ב מסוגלת לשחזר את החוקה שלנו, במיוחד אם אנחנו מסוגלים לעשות זאת תוך חלון זמן קצר?
                          
קוברה: אני חושב שאם זה יקרה, לאומות אחרות יהיה הרבה יותר כבוד לארצות הברית .
                            
דברה: כן, אנחנו יכולים להשתמש בקצת יותר כבוד עכשיו. וכך, נשחזר את החוקה האמריקאית שלנו, אני מניחה שזה יקדם אותנו לעידן הדלי.
                           
קוברה: כן, זה חלק מאותו תהליך.
                            
דברה: בסדר. ודיברנו קודם על החשיבות שסנט ג'רמן ייחס לארצות הברית, אבל האם תוכל להסביר עוד מה התפקיד המיועד של ארה"ב לקראת ובמהלך האירוע, תור הזהב הבא, ובהתעלות הפלנטרית הכוללת? נראה שחשיבותה של ארצות הברית היא סיבה גדולה לכך שיש התמקדות כל כך בהשמדת הרפובליקה כרגע. זה נכון?
                            
קוברה: למעשה, הפוטנציאל הגדול של ארצות הברית שגשג במלואו בשנות ה-80 ובמידה מסוימת בשנות ה-90, כאשר הייתה התעוררות רוחנית גדולה בארצות הברית. ואז ההתעוררות הזאת דוכאה מאד על ידי כוחות החושך. והייתי אומר שהפוטנציאל עדיין קיים, אבל הוא לא נוצל במלואו.
                            
דברה: אוקיי, תודה. וכאשר אנו מתקרבים לסוף הראיון הזה, ברצוני לדבר על אנרגיית האלה, במיוחד כשזה קשור לארצות הברית. אז ראשית, בואו נדבר על פסל החירות. פסל החירות עצמו מייצג את דמותה של ליברטאס, אלת החירות והחופש. בידה הימנית היא מחזיקה לפיד. ובצד שמאל שלה, לוח עם הכיתוב "4 ביולי 1776", תאריך הכרזת העצמאות של ארה"ב. והפסל ניתן לארה"ב במתנה מצרפת. אתה יכול לדבר על הקשר לצרפת? דיברת על זה קצת קודם. ומה המשמעות האמיתית של הפסל האיקוני הזה שניצב בנמל ניו יורק?

קוברה: בסדר. הפסל הזה היה מתנה מהבונים החופשיים הצרפתיים החיוביים לארצות הברית.  הפסל הזה הוא עוגן חזק מאוד של האלה ליברטאס. ליברטאס הייתה אלת החירות והחופש הרומית, ועוגנת בנמל ניו יורק. זוהי נקודת הכניסה לאנרגיה זו. וזהו עוגן חיובי מאד חשוב, שכוחות החושך ניסו לנצל לרעה, אך הם לא הצליחו. אז כל עוד הפסל הזה עומד שם, הוא ימשיך לעגן שם את האנרגיה של חירות וחופש.
                            
דברה: אוקיי, טוב, תודה. זאת הייתה השאלה הבאה שלי... האם הפסל עיגן אי פעם את אנרגיית האלה בארה"ב, ומה הסטטוס הנוכחי של זה?

קוברה: כן, כן, היא מעגנת את האנרגיה הזאת במשך יותר מ-100 שנים, והיא תמשיך לעשות זאת.
                            
דברה: נפלא, תודה. ורק כדי להסביר, אנרגיית האלה היא הנשיות האלוהית המייצגת תכונות של אהבה, חמלה, שלום ועוד. אבל אנחנו כן יודעים שהאנרגיה הנשית דוכאה כל כך הרבה זמן בארצנו, כמו גם בכל העולם. ואנחנו בנקודה שבה אנרגיית הריפוי של הנשיות האלוהית נחוצה מאוד מאוד. אז מה התפקיד והחשיבות של עיגון אנרגיית האלה בארצות הברית בזמן הזה?

                             
קוברה: אוקיי, זה חלק מתהליך גלובלי כי יש צורך בהרבה, הרבה יותר מהאנרגיה הנשית האלוהית הזאת ברחבי העולם. ומכיוון שארצות הברית היא המוקד של תהליכי שחרור פלנטריים השנה, זוהי נקודה מרכזית להפעלה מחדש של האנרגיה הזו, במיוחד בזמן הזה"
                             
דברה: אוקיי, תודה. ואני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להזכיר שדרך חזקה מאוד לעזור לעגן את אנרגיית האלה היא להשתלב באחות הוורד. כולם יכולים למצוא רשימה של קבוצות שנפגשות ברחבי העולם באתר שלנו. וכך, קוברה, במהלך ועידת הפניקס האחרונה, ציינת כי ליקוי החמה יפעיל את קו המשווה של האלה, אשר בארצות הברית עובר כמעט במקביל לנתיב הליקוי הקרוב. האם אתה יכול להסביר למי שלא מודע מהו קו המשווה של האלה, כמו גם את המשמעות של שני הנתיבים האלה כל כך קרובים וכל כך דומים?
                            
קוברה: בסדר. קו המשווה של האלה (הנשית האלוהית) הוא קו המשווה הישן שהיה לכדור הארץ בתקופת אטלנטיס הישנה לפני ההיפוך הקוטב. ולאורך קו המשווה, היו מקדשם חזקים מאד של האלה, שעיגנו באותה התקופה את האנרגיה של האלה. וחלק אחד מקו המשווה של האלה עובר על פני ארצות הברית כמעט במקביל לנתיב הליקוי הקרוב. אז שני הקווים האלה יתקשרו זה עם זה ברגע הליקוי, וזאת תהיה דינמיקה אנרגטית חזקה מאוד שתביא אנרגיות עוצמתיות ברחבי ארצות הברית.
                              
דברה: זה ממש טוב לדעת שהם יהיו במעין תמיכה אחד בשני. האם זה צירוף מקרים ששתי הדרכים האלו כל כך דומות?
                          
קוברה: כמובן שלא. זה חלק מהתוכנית הגדולש של התכנית האלוהית, חלק מהתוכנית אטלנטיס החדשה.
                            
דברה: אני אוהבת את זה, תודה. ולפני שנסיים, ברצוני להודות לפטריוטים שם בחוץ שחשים תשוקה לגבי השבת החוקה ועובדים קשה כדי להעיר את ההמונים. אנו מאוד מקווים שכולם יצטרפו למדיטציית הליקוי כי החזרת החוקה היא אחת המטרות העיקריות של המדיטציה, ואנחנו מקווים מאוד שהם ישתפו את הקהל שלהם. כפי שאנו יודעים, ככל שיותר אנשים ישתתפו, כך התוצאות יהיו חזקות יותר. ואני רוצה להתייחס לכך שחלק מהפטריוטים אינם בהכרח מתרגלים מדיטציות, אז קוברה, איך נוכל להגיע אליהם בצורה הטובה ביותר ולעורר אותם להשתתף במדיטציה? אם הם לא בכיוון לעשות את המדיטציה המסונכרנת, האם זה עדיין יהיה מועיל עבורם לדמיין את החופש שהם רוצים עבור ארה"ב בזמן המדיטציה? 
                              
קוברה: אני חושב שלאנשים רבים יהיה קל יותר להצטרף למדיטציה אם הם יהיו מודעים לכך שמחקרים מדעיים רבים הוכיחו שלמדיטציות המוניות יש השפעה על החברה, וזאת יכולה להיות מוטיבציה טובה עבור אלה שאחרת לא היו מצטרפים... להצטרף הפעם ולהקריב 20 דקות מזמנם בשביל זה. אם הם לא רוצים לעקוב אחר הנחיות המדיטציה הרשמיות, הם כמובן יכולים להשתמש בהדמיה משלהם או בדרך משלהם לעשות זאת, למרות שזה לא יהיה יעיל כל כך כי אנחנו צריכים למקד את הכוונה. כל השתתפות תתקבל בברכה ותזכה להערכה רבה.
                              
דברה: נפלא, תודה. האם יש לך המלצות אחרות ומילות השראה אחרונות עבורנו?
          
קוברה: בסדר, ברגע הראיון הזה, יש לנו קצת יותר משבועיים לפני הליקוי. אזמין את כולם לשתף עם אלה שיהיו פתוחים ומעוניינים להפיץ ולעגן את האור בשבועיים האלה, כי אנחנו מתקרבים לאחד מרגעי המפתח שיכולים לעזור לנו להחליט ליצור עתיד טוב יותר. אז תודה לכולם, ולניצחון האור.
                    
דברה: כן, לניצחון האור. תודה רבה על ההשראה. אנו מעודדים אנשים לעיין בבלוג שלך וגם באתר welovemassmeditation.com  למידע נוסף ועדכונים. ברצוני להודות לצוות המדיטציה של ארה"ב ולצוות מדיטציית המונים על תמיכתם בראיון זה, ובמיוחד לך, קוברה, על ההצטרפות לראיון הזה. אנו מעריכים את המידע שאתה משתף, כיצד ממשיכים להחזיק את האור עבור האנושות. שוב תודה רבה.
                              
קוברה: תודה, ולהתראות.
                              
דברה: להתראות. לניצחון האור!
                          
קוברה: לניצחון האור!

לוח זמני המדיטציה באיזורי זמן שונים. בישראל זה 21:18


חשוב שכמה שיותר אנשים ישתתפו ב-8 באפריל, אז בבקשה להפיץ את הבשורה!
                              
למידע נוסף על מדיטציה חשובה הזאת כאן
                              
                              
לחץ כאן לשמע הדרכה קולית למדיטציית ה-8 באפריל
                              


 

© 2018-2021 מאת Sisterhood of the Rose Planetary Network

תגובות

רשומות פופולריות