מדיטציה למיגנוט נשמה תאומה

מדיטציה למיגנוט נשמה תאומה



הוראות:

1. להשתמש בטכניקה משלך כדי להביא אותך למצב תודעה נינוח.

2. לדמיין עמוד אור, שבוקע מהשמים, עובר דרככם ואז הלאה לכיוון מרכז כדור הארץ.

3. לדמיין מערבולת ספירלית של אור קשת בענן הבוקעת מהלב שלכם. דמיינו את המערבולת הזו שמתרחבת ברחבי העולם ומתעוררת וקוראת לנשמה התאומה שלכם.

4. לדמיין את הנשמה התאומה שלכם יושבת 2 מטרים לפניכם. דמיינו את הנשמה התאומה שלכם כבת זוג אידיאלית בכמה שיותר פרטים, כמו גופם הפיזי, לבושם, נוכחותם ושדה האנרגיה. פתח את עצמך לנוכחות האנרגטית של נשמתך התאומה.

5. לחבר את הצ'אקרות שלך עם צ'אקרות של הנשמה התאומה שלך עם מיתרים אתרים של אור נוזלי. דמיינו זרימת אנרגיה בצבע סגול, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת הכתר, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

6. דמיינו זרימת אנרגיה בצבע סגול, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת הגבות, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

7. לדמיין זרימת אנרגיה בצבע כחול, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת הגרון, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

8. לדמיין זרימת אנרגיה בצבע ירוק, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת הלב, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

9. לדמיין זרימת אנרגיה בצבע צהוב, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת מקלעת השמש, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

10. לדמיין זרימת אנרגיה בצבע כתום, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרה המינית, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

11. לדמיין זרימת אנרגיה בצבע אדום, המחברת אתכם ואת הנשמה התאומה שלכם בצ'אקרת הבסיס, זורמת לשני הכיוונים בבת אחת.

12. אתה והנשמה התאומה שלך מתחברים כעת עם זרימות של אנרגיה בכל צ'אקרה. שמרו על הנשימה וזרימת האנרגיה בכל הערוצים למשך מספר דקות.

13. כעת להתמקד בנשימה יחד עם הנשמה התאומה שלך בצ'אקרת הלב. דמיינו כדור אור לבן מבריק באמצעכם ובנשמה התאומה שלכם ברמה של צ'אקרת כוכב הנשמה. האור הלבן המבריק הזה יוצר משולש שווה צלעות עם צ'אקרת הלב שלך ושל הנשמה התאומה שלך.

14. הביטו בעיניה של נשמתכם התאומה והרגישו את הקשר איתה בכל מישורי הבריאה. תן לנוכחות שלה להקיף אותך לחלוטין. דמיינו את עצמכם מחבקים אותה ומתמזגים איתה בנשיקה. נשמו יחד איתה, ובזמן שאתם נושמים פנימה, קבלו את הכמיהות של נשמתכם התאומה בלבכם וכשאתם נושפים החוצה לשחרר את כל הכמיהות שלכם כלפי נשמתכם התאומה. הרגישו את האושר של המיזוג הזה. האושר הזה הוא הדבר היחיד שיישאר בעולם האחדות.

15. כאשר תרצו לסיים את המדיטציה, הפנימו את המיזוג הזה ודמיינו שזה קורה בתוככם. כאשר אנו גם מעגנים את האנרגיה הזו בגופנו אנו יוצרים מגנט שקורא לנפש התאומה שלנו אל העולם החיצוני.


תגובות

רשומות פופולריות