פרוטוקול הגנה מפני אנרגיות וישויות שליליות.

 

פרוטוקול הגנה מפני אנרגיות וישויות שליליות.

 


פרוטוקול הגנה מפני אנרגיות וישויות שליליות.

פרוטוקול להגנה מפני השפעה מזהמת של הזוחלים במישור האסטרלי, ומפני אנרגיות וישויות שליליות.

פרוטוקול זה יעזור לך להישאר מוגן בכל מישור שאתה קיים. זה נהדר להגנה לפני השינה. אפשר גם להשתמש בו כדי להגן על אחרים ברשותם.

לאחר שתתרגל את הפרוטוקול הזה, אתה יכול לבטא אותו באופן מיידי לעבודת האנרגיה שלך, מדיטציות וטקסי הגנה יומיים וכו'.

הוראות:
  1. להשתמש בטכניקה משלך כדי להביא אותך למצב תודעה נינוח. לנשום כמה נשימות עמוקות כדי להתרכז תוך כדי הפניית התודעה שלך פנימה אל הישות הפנימית שלך.
     
  2. לזמן את הלהבה הסגולה מהמקור העיקרי שלה כדי למקם אותך בתוך כדור האור הטרנספורמטיבי שלה. לבקש ממנה לטהר את גופכם הפיזי, גוף הפלזמה, הגוף האתרי, הגוף האסטרלי והגוף המנטלי, את כל גופי האנרגיה ממחשבות שליליות המגיעות ממכם או ממקורות חיצוניים. לבקש ממנה לשנות את כל התקפות הנפש, הקללות והקסם השחור, וכל מקור שאינו לטובתך. לבקש ממנה להסיר הפרעות טכנולוגיות שליליות, כמו גם ישויות טפיליות דמוניות ובלתי נראים כולל צינורות הזנה וקנוקנות. בקשו שכל האמור לעיל יעבור באופן מיידי לאור לבן טהור, ולדרוש שההתקפות יופסקו לצמיתות.
     
  3. תוך כדי שמירה על כדור הלהבה הסגולה פעיל, לאחר מכן להפעיל את האש הלבנה של AN כדי להפעיל עמוד אש לבנה היורד דרך החלק העליון של ראשכם, למטה דרך ערוץ הצ'אקרה המרכזי שלכם, ומתעגן למרכז כדור הארץ. לבקש מהאש הלבנה לאטום ולרפא את כל החורים, הקרעים והקרעים בשדה האנרגיה שלך שנגרמו מכל דבר שהוצמד אליך בעבר וגרם לנזק. לבקש מהאש הלבנה לרפא את כל הטריגרים, הטראומות והפצעים שחווית בחייך, לבטל כל נזק ולחזק את הגוף ואת שדה האנרגיה שלך. לבקש מהאש הלבנה לבטל את כל השתלים. האש הלבנה של AN מעצימה אותך כעת עם תכונות האור בתדר גבוה שלה. לנשום נשימות עמוקות כדי לשאוף את האור הרב-ממדי הזה עמוק לתוך הווייתכם, מכיוון שהוא נותן לכם בהירות מחשבתית ויכולת לגשת לחוכמה גבוהה יותר. להשתמש באש הלבנה הזו של AN כדי לעקוף את כל האמונות, ההתנהגויות והמושגים הנמוכים יותר שאינם ממקור אלוהי.
     
  4. כעת לבקש מהאש הלבנה של AN ליצור צורת גיאומטריה קדושה הנקראת דודקהדרון סביב כל הווייתך. לראות אותה זוהרת באש לבנה בוהקת מלאה בחלקיקי קשת אטומים. לבקש ממנה להסתובב לאט בכיוון השעון ולהפעיל מערבולת של אור סביבך. היא מקרינה בריפוי והגנה. הדודקהדרון מעצים אותך עם האיכויות שלו של הסרת מכשולים ומאפשר לזרימה האורגנית של גופי האנרגיה שלך או גוף האור להתחיל באופן טבעי. זה מסייע בשינוי והעלאת התודעה שלך לרטט גבוה יותר. זה עוזר לך לאטום את שדות האנרגיה שלך מכל חדירות, אשליות והתקפות אפלות, תוך שמירה על הגוף והנפש נקיים מהפרעות וצורות מחשבה שליליות או נשלטות.
     
  5. לאחר שהפעלתם במלואו את הדודקהדרון העשוי מהאש הלבנה של AN, אז בקשו מכדור הלהבה הסגולה שהוצב מקודם סביבכם, להפוך לכדור תלת מימדי המכונה פרח החיים.

    דמיינו את צורת הגיאומטריה המקודשת שלו מקיפה במלואה את הדודקהדרון אתכם בפנים. אתה נמצא כעת בתוך שני ספירות שלמות. פרח הלהבה הסגולה של החיים ממריץ ומגן. לבקש ממנו להפוך באופן מיידי ולטהר כל דבר מכל מקור שעלול לנסות לגרום לך נזק. בקש ממנו להסתובב לאט נגד כיוון השעון סביב הדודקהדרון של האש הלבנה של AN. שני הכדורים הנעים בכיוונים מנוגדים יוצרים מחסום רב עוצמה נגד כל דבר שמנסה לחדור ולגרום לבעיות. כשהם מסתובבים לכיוונים הפוטנציאליים שלהם, הם יוצרים שדה אנרגיה אינטנסיבי של אור או שדה כוח שמפעיל את גופי האנרגיה שלכם עם שדה פיתול בתדר גבוה של אור. זה שומר עליך מוגן בבטחה. זה גם עוזר לעבודה הפנימית שלך לנקות דפוסים/אמונות, אשליות ותוכניות שלא משרתות אותך ועוזר לסייע לתהליך ההתעלות שלך.
     
  6. בשלב הבא אתם יכולים לבקש משדה האנרגיה הזה להסוות אתכם מכל מה שלא משרת אתכם, ו/או שאינו משרת את האור. כך יהיה, וכך זה.

לניצחון האור!



תגובות

רשומות פופולריות