מדיטצית דחיפה 25 במרץ

 

יום ראשון, 24 במרץ, 2024

מדיטציית הדחיפה לקראת ליקוי החמה בארה"ב תתקיים ברגע ליקוי ירח, אשר מגיע כחצי יום מרגע כתיבת ההודעה הזאת.

אפשר להצטרף למדיטציה בשידור חי בזמן אמת. השידור יתחיל מחר בשעה 9 בבוקר לפי שעון ישראל.


 
 
הוראות בעברית למדיטצית הדחיפה: (הזמן המוצע למדיטציה שלנו הוא 20 דקות)

1. להביא את עצמך למצב תודעה נינוח בדרך משלך.

2. ציינו את כוונתכם להשתמש במדיטציה זו אמצעי להגיע למסה הקריטית של 30,000 אנשים מארצות הברית שיתרגלו את המדיטציה ברגע של ליקוי החמה.

3. לזמן את הלהבה הסגולה מהמקור העיקרי שלה כדי להציב מעגל של הגנה סביבך במהלך ואחרי המדיטציה. לבקש מהלהבה לשנות כל דבר שאינו משרת את האור.

4. לדמיין עמוד של אור תכלת שמיים הבוקע מהשמש המרכזית הקוסמית, ואז מופץ לשמשות המרכזיות של כל הגלקסיות ביקום הזה. ואז דמיינו את האור הזה שנכנס דרך השמש המרכזית הגלקטית, ואז עובר דרך הגלקסיה שלנו, ואז עובר דרך פלוטו במזל דלי; עכשיו דמיינו את האור הזה שעובר דרך ליקוי הירח, ואז דרך כל הישויות על פני השטח העולמי ומתחת לפני השטח וגם, דרך הגוף שלכם למרכז כדור הארץ.

5. דמיינו צ'אקרות של כוכבי נשמה שמפעיל את האור הזה של מיליונים על מיליוני אנשים, ומציגים בפניהם את האפשרות להצטרף למדיטציית ליקוי החמה. דמיינו את אלה שמרגישים הדרכה משתתפים בפועל, מספרם עולה בהרבה על המסה הקריטית, ולהפעלה עצמה יש אפקט ריפוי חיובי מסיבי עבור כולם בארצות הברית, משחזרת את החוקה של ארצות הברית של אמריקה כפי שנכתבה והתכוונה על ידי האבות המייסדים וכניסה לעידן החדש של עידן הדלי.

לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות