מדיטצית מיזוג עם נוכחות האני אשר הנני

 

מדיטצית מיזוג עם נוכחות האני אשר הנני

 

 
הוראות: (משך המדיטציה המומלץ הוא 20 דקות)

1. לנשום נשימה עמוקה. לשבת או לשכב בתנוחה נוחה כדי להתחיל את המדיטציה.

2. עכשיו להגיד את הקריאה הבאה: "אני קורא לעמוד האור הלבן הטהור לרדת עלי ולהיווצר סביבי. אני קורא לנוכחות האני הנני שאני. אני מבקש מהנוכחות של אני אשר הנני שהנני להצטרף ולהתמזג איתי".

ייתכן שתתקשה להרגיש שינוי או שינוי בשדה האנרגיה שלך בהתחלה. חשוב להתמיד ולהמשיך לבקש שעמוד האור יקיף אתכם. לפעמים הרטט שלכם נעשה כל כך איטי שהנוכחות של האני הנני לא יכולה להגיע אליכם. הסיבה לכך היא שקיימת רמה מסוימת של רטט אנרגיה שמתחתיה היא לא תגיע. לכן, תצטרכו להעלות את הרטט שלכם לתדר שיגיע עד הנוכחות. עמוד האור יעלה את הרטט סביבכם. כאשר אתם עומדים בתוכו, הרטטים הנמוכים יותר מתמוססים ואתם מתחילים לאסוף עוד אור ואנרגיה.

3. בקשו את עמוד האור, גליל האור, מנהרת האור; זה לא משנה איך תקרא לזה; מה שחשוב הוא להקיף את עצמך באור ולאפשר לו להגביר את הרטט שלך.

4. דמיינו את הנוכחות שמחכה לכם בראש העמוד, הצילינדר או המנהרה הזו. דמיינו שזה יהיה שם. לתת ללב שלך לשכנע את התודעה שלך שהוא שם. בשלב זה, התחל להזיז את האנרגיה כלפי מעלה דרך צ'אקרת הכתר שלך בחלק העליון של ראשך.

5. לעלות למעלה בתוך עמוד האור הזה לכיוון האור העליון.

יש צ'אקרות מעל הראש שלך, צ'אקרות שמונה עד שתים עשרה. דמיינו שהאנרגיה נעה לצ'אקרה השמינית שלכם, נעצרת כדי להמריץ את הצ'אקרה הזו.

6. דמיינו שהאנרגיה נעה יותר למעלה אל הצ'אקרה התשיעית שלכם, נעצרת כדי להמריץ את הצ'אקרה הזו.

7. כעת דמיינו שהאנרגיה נעה עד הצ'אקרה העשירית שלכם, נעצרת כדי להמריץ את הצ'אקרה הזו.

8. דמיינו שהאנרגיה נעה יותר למעלה אל הצ'אקרה האחת עשרה שלכם, נעצרת כדי להמריץ את הצ'אקרה הזו.

9. כעת דמיינו שהאנרגיה נעה לצ'אקרה ה-12 שלכם, ונעצרת כדי להמריץ את הצ'אקרה הזו.

בדרך הזאת, האנרגיה עולה צ'אקרה אחר צ'אקרה כדי להגיע עד לצ'אקרה ה-12 במימד השלוש עשרה של המציאות אל כס המלכות של אני אשר הנני. שם תפגשו עם נוכחות האני אשר הנני. נוכחות האני אשר הנני, שהיא מהותו של אלוהים המתבטאת בצורה, יושבת על כס המלכות של אני אשר הנני.

10. כעת דמיינו את עצמכם מתקרבים לפגוש את הנוכחות של ה-אני אשר הנני, התמזגו והתאחדו איתה. לנוכחות יש גוף אתרי היוצא לאור טהור. האור מנצנץ מכל כיוון. לעצור ולתרגל מדיטציה לזמן מה כשאתה נשטף באנרגיה של נוכחות ה-אני אשר הנני.

בכל פעם שאתם מתרגלים זאת, תוכלו לספוג רמה גבוהה יותר של אור עד שתוכלו להתחיל להחדיר ולגלם את אור הנוכחות של האני אשר הנני. אז אולי תוזמן לשבת על כס המלכות של האני אשר הנני ולספוג את האור במלואו. כאשר אתה מוצא את עצמך מתמזג במלואו עם הנוכחות, אתה יכול לבקש ממנה לחזור איתך אל הגוף שלך. עשה זאת במשך שלושה סיבובים.

11. בסיבוב הראשון נפגשים, מתמזגים ומתאחדים עם נוכחות ה-אני אשר הנני. החזירו את הנוכחות והחדירו לגופכם את הנוכחות מהחלק העליון של ראשכם עד לתחתית כפות הרגליים, עד לליבה של אמא אדמה.

12. בסיבוב השני עברו שוב למעלה בתוך עמוד האור הלבן אל נוכחותו של האני אשר הנני; להתערבב, להתמזג ולהתאחד כאחד. למשוך את רטט האנרגיה הזה למטה ולהביא אותו אל כל צ'אקרה של הגוף והישות שלך, למטה אל תחתית כפות רגליך ומכפות רגליך אל הליבה של אמא אדמה.

13. בסיבוב השלישי עלו בחזרה באותה דרך, ואחרי שהתמזגתם עם נוכחות ה-אני אשר הנני, תשאלו את שאלותיכם. כאשר אתה שלם עם השאלות שלך, ולהיות קשוב לתשובות. התשובות שנותרו יגיעו בזמן הנכון. כדי לחדש את הגוף שלך, הביאו את המהות המאוחדת והמשולבת של האני אשר הנני למטה לתוך הגוף שלך.

לניצחון האור!


תגובות

רשומות פופולריות