עדכון מצב פלנטרי ודוח כנס פניקס

 

יום ראשון, 18 בפברואר, 2024

עדכון מצב פלנטרי ודוח כנס פניקס

כ-15 דקות לפני כניסת פלוטו למזל דלי, האסטרואיד הקטן הבא פגע ליד ברלין:

https://en.wikipedia.org/wiki/2024_BX1

עם פלוטו במזל דלי, קיומן של רשתות מנהרות תת-קרקעיות הולך ונחשף בתקשורת הרשמית.

https://www.zerohedge.com/geopolitical/israeli-military-now-says-its-impossible-destroy-vast-hamas-tunnel-network?ref=biztoc.com

https://libertarianinstitute.org/news/israeli-military-says-it-will-be-unable-to-destroy-half-of-hamass-tunnel-network/

ככל שפלוטו מתקדם דרך מזל דלי, כוחות החושך על פני השטח חווים יותר ויותר פחד:

https://clifhigh.substack.com/p/deep-fear

פינוי רשתות האילומינטי ההודית והאפריקאית נמשכת במלוא המהירות. כל הבסיסים שלהם ברחבי מערכת השמש עברו פינוי לפני מספר ימים, וכשהאלדבראנים הסירו את ספינותיהם האחרונות של כוחות החושך במסלול נמוך של כדור הארץ, הדבר הובא לידיעת ממשלות השטח:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/russia-launch-on-feb-9-causes-us-national-security-threat-today

ולא, זה לא היו הרוסים:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/russia-denies-space-based-weaponry-claim-says-trick-to-get-ukraine-funding

מבין רשתות האילומינטי ההודית והאפריקאית, עדיין נותרו רק כ-50,000 חברים במנהרות שמתחת למקדשים בהודו וכ-70,000 חברים ברשת המנהרות מתחת לאפריקה שמדרום לסהרה. אלו צפויים לעבור פינוי גם בעוד מספר שבועות.

הבעיה העיקרית מלבד רשת האילומניטי העילי היא שריד של מתחם של אילומינטי בדלניים שנמלטו מתהליך הפינוי בין 2018 ל-2020, ונשאר לא פעיל עד כה:

http://2012portal.blogspot.com/2018/01/operation-mjolnir.html

ב-8 בפברואר משפחת אורסיני הפעילה את הקבוצת האילומינטי הבדלנית על מנת למנוע מתנועת ההתנגדות להתחיל במבצעים על פני השטח.

הדבר הראשון שהם עשו היה להפעיל חלק אחד של השבבים הביולוגים שחמקו מזיהוי כוחות האור שלא היו פעילים עד עכשיו. יש חלק של השבבים הביולוגים שהם מעבדים גיבוי שמסוגל לשלוח תיעוד קולי וחזותי כמו מוידאו מאיתות סינפסה במוח דרך רשת מגדלי הטלפון הסלולרי אל מרכז העיבוד הראשי אשר, לפי מקורות, ממוקם במתקן תת-קרקעי סמוך לגבול גינאה, סיירה לאון. למרות שפעילות השבב הביולוגי הזה חלשה, היא מייצגת שכבה נוספת של שליטה על אוכלוסיית פני השטח והיא משבשת במידה מתונה את תוכניות תנועת ההתנגדות בפעולות פני השטח. כוחות האור ישתמשו בטכנולוגיות שלהם כדי לבטל את החלק הזה של השבבים הביולוגים הפיזיים בקרוב יחסית.

לאילומינטים הבדלניים יש כיום כ-18 מיליון חברים מגזע זוחלים ודראקו בעיקר בגופים דמויי אדם במישור הפיזי, הפזורים בבסיסים במערכת השמש, בעיקר בחגורת קויפר, ועם בסיס קטן אפילו על מאדים. בסיסים אלה מחוברים לרשת של חדרי שיגור. גם כל זה יעבור פינוי בקרוב יחסית.

 


 

במישור הפיזי, המעוז העיקרי של האילומינטי הבדלנים הוא רשת של מנהרות תת-קרקעיות במערב אפריקה, במיוחד בחלק הדרומי של סנגל, בגמביה, גינאה, סיירה לאון, ליבריה, חוף השנהב, גאנה, טוגו, בנין ובמערב ניגריה. . רשת זו מורכבת מכ-100,000 זוחלים ודראקו בגופים דמויי אדם. כמה מהם מגיחים אל פני השטח ואז מסתננים לאירופה דרך דרום איטליה כשהם מתחזים למהגרים.

מעוז קטן נוסף נמצא ברשת מנהרות מתחת לקולומביה וצפון מערב ברזיל, עם כ-15,000 זוחלים ודראקו בגופים דמויי אדם. כמה מהם עולים אל פני השטח ואז נסחרים כמהגרים לארה"ב דרך פער דאריין:

(פער דאריין בויקיפדיה: https://en.wikipedia.org/wiki/Dari%C3%A9n_Gap

https://www.zerohedge.com/political/rapes-robberies-shootout-darien-gap-bidens-border-crisis-spreads-chaos

https://www.hrw.org/news/2023/10/10/how-treacherous-darien-gap-became-migration-crossroads-americas

שני המעוזים התת-קרקעיים הפיזיים של האילומינטים המתבדלים מחוברים לבסיסי מערכת השמש עם חדרי שיגור, ומחדשים ללא הרף את הבאת אנשי הדראקו והזוחלים בשני המיקומים.

מעוז אילומינטי מתבדלים מערב אפריקאי מחובר גם לרשת המעבדות הביולוגיות הסודיות באפריקה, כולן בשליטת משפחת אורסיני:

https://www.nyamile.com/news/investigative-american-bio-labs-in-africa-do-they-really-exist/

https://tammy.ai/summaries/health/global-health-concerns/us-secret-biolabs-in-africa

https://www.aa.com.tr/en/europe/russia-claims-us-moved-part-of-biological-projects-to-africa/3039185

גינאה וגיניאה-ביסאו הן המרכז של שער מערבולת אפלה בטכנולוגיה של זוחלים המדכאת את אנרגיית האלה. זה מוביל לתנאי החיים הנוראיים של נשים באזור זה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Guinea

https://www.unfpa.org/news/women-guinea-bissau-speak-out-against-female-genital-mutilation-%E2%80%9Ci%E2%80%99m-lucky-be-alive%E2 %80%9D

כל האזור של מערב אפריקה, שכיום נמצא בו מתחם האילומינטי המתבדלים התת-קרקעי, השתתף בסחר העבדים הטרנס-אטלנטי במשך מאות שנים, וזה הוביל לתנאים אנרגטיים איומים באזור זה:

בעברית
באנגלית


נדרש שם ריפוי רב, וכוחות האור מבקשים לשתול כמה שיותר אבני סינטאמני וגלקטית באפריקה המערבית שבה נמצא מתחם האילומינטי הבדלנים (אליפסה כחולה במפה), ובאפריקה שמדרום לסהרה בכלל.

כפי שניתן לראות במפה, מעט מאוד אבני סינטמני הוטמנו שם כעת:

 


 

כנס ההתעלות שלנו בפניקס היה מאוד מוצלח. הנחנו את הבסיס לעבודת האנרגיה שצריכה להיעשות כדי שארצות הברית בשנה זו תעבור את המעבר בצורה הכי הרמונית ושלווה שאפשר.

הערות הכנס כאן:

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2024/02/phoenix-ascension-conference-day-1.html

 יום 1 בעברית

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2024/02/phoenix-ascension-conference-day-2.html

 יום 2 בעברית


 

הצוות הסיני שלנו פיתח אפליקציה מאוד מעניינת שיכולה לחבר בין עובדי אור ברחבי העולם.

הגרסה האנגלית של האפליקציה נמצאת כאן:

https://starseedsland666.com/

והגרסה הסינית כאן:

https://starseedsland777.com/

לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות