מלחמה גלקטית במערכת השמש שלנו

 יום שבת, 13 בינואר, 2024

עדכון מצב

עכשיו הגיע הזמן לפרסם מידע נוסף על ההתפתחויות הנוכחיות מאחורי הקלעים.

לאחר שהמקור החל להסיר את האנומליה התת-קוונטית ישירות בתחילת דצמבר, כוחות החושך מבוהלים לגמרי מכיוון שהם הרגישו עם הגב לקיר ולכודים.

כמה מחברי רשת האילומינטי ההודית הפעילו חדרי שיגור עתיקים שהיו ממוקמים במנהרות תת קרקעיות מתחת לכמה מקדשים הינדים בהודו. חלק מהחדרים האלה לא היו פעילים במשך מאות שנים, לפעמים אפילו אלפי שנים. דרך אותם חדרי שיגור, הם שילחו כ-300 מיליון יצורים זוחלים מהמישור האתרי לתוך גופים פיזיים דמויי אדם וניסו לכבוש מחדש את מערכת השמש על ידי שיגור של הזוחלים האלו דרך רשת שיגור עתיקה המשתרעת על פני מערכת השמש והייתה לא פעילה גם במשך מאות שנים. הם אפילו הצליחו לפלוש לכמה בסיסים של כוחות האור על כוכב הלכת X, שנכבשו מחדש במהירות על ידי כוחות האור עם אבדות כבדות משני הצדדים.

הניסיון הזה של כוחות החושך לכבוש מחדש את מערכת השמש נהדף, המצב מתחיל שוב להתהפך לאחר קרבות כבדים בבסיסים שונים על אסטרואידים מרוחקים בחגורת קויפר ומחוצה לה בתחילת ינואר, ומערכת השמש צפויה להיות חופשית לחלוטין מהחושך הזה בעוד כמה שבועות.

רשת האילומינטי ההודית גם העבירה רבים מהזוחלים האלו דרך רשת השיגור העתיקה מתחת לפני הקרקע של כדור הארץ ומיזגה אותה עם רשת אפלה אטלנטית עתיקה שקיימת מתחת לאפריקה. גם הרשתות התת-קרקעיות האפלות הללו עוברות פינוי.

מתוך 300 מיליון זוחלים, רבים כבר פונו וכעת עדיין נותרו רק קצת יותר מ-100 מיליון, רובם המכריע על בסיסי אסטרואידים בחגורת קויפר, חלקם על פני כדור הארץ ומעט מאוד מהם על פני השטח.

רשת האילומינטי ההודית נוצרה במהלך פלישת קורגן הארקונית לפני כ-5,000 שנה כאשר פלג אחד של קורגאנים פלש לעמק ההודי ויצר בהודו ציוויליזציה פטריארכלית וודית עם מערכת קאסטות קפדנית. הם היו אלה שהמציאו את התכנות התודעתי של האמונה בקארמה. השרידים של הרשת הזאת נפוצים בעיקר בראג'סטן ובגוג'אראט.

רשת האילומינטי האפריקאית נוצרה לפני 14,000 שנה בזמן היפוך הקוטב האחרון בסוף התקופה האטלנטית. כאשר קו המשווה עבר למיקומו הנוכחי, כוחות החושך בנו רשת של מקדשים אפלים לאורך קו המשווה הנוכחי, מצוידים בחדרי שיגור שבהם ישויות זוחלים יכלו להיכנס להתגלמות לתוך גופים משובטים דמויי אדם. כך כמה זוחלים חדרו לאוכלוסיית פני השטח האנושית מאז תקופת אטלנטיס המאוחרת, ויצרו רשת משלהם בשליטה של ​​כמה משפחות אצולה שחורה. הרשת הזו עדיין חזקה למדי באפריקה שמדרום לסהרה, במיוחד בקמרון, גבון וקונגו, בדרום אמריקה בוונצואלה, קולומביה, אקוודור וברזיל, במרכז אמריקה בניקרגואה, הונדורס וגואטמלה, ובהודו בסרי לנקה, קראלה וטמיל נאדו.

שתי הרשתות הללו נמצאות בשליטתה של משפחת פלביצ'יני, שגם היא שולטת בברית BRICS על אף הקשרים החשאיים שלהן בישראל. גם רשת האילומינטי ההודית והאפריקאית נמצאות כעת בתהליך אינטנסיבי של הסרה סופית. הסימנים של אותו טיהור נמצאים בכל מקום:

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/israeli-officials-said-in-talks-with-congo-others-on-taking-in-gaza-emigrants/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12942605/Inside-secret-tunnel-built-extremist-Jewish-students-linking-historic-cleansing-bath-Brooklyn-synagogue-discovered-homeowner-heard- suspicious-noises-night.html

משפחת אורסיני שולטת ברשת האילומינטי המערבית, בברית נאט"ו ובמעבדות הביולוגיות. יש מידע חשוב על רשת אילומינטי המערבית שצריך להישאר בכיסוי לעת עתה.

כתוצאה מטיהור כל החושך הזה, השמש המרכזית הגלקטית מגבירה את פעילותה.

ראשית, זה הפעיל את השמש שלנו בערב ראש השנה האזרחית והפעיל התלקחות סולארית X5:

https://www.livescience.com/space/the-sun/monstrous-x5-solar-flare-launched-on-new-years-eve-could-bring-auroras-to-earth-tonight

https://www.newsweek.com/solar-flare-radio-blackout-space-weather-1857855

שנית, הוא הפעיל את הגזע הגלקסי המרכזי במלואו כדי להתחיל בתהליך האנרגטי של השחרור הסופי של רשת האנרגיה של כדור הארץ. 

 


 

בתחילת ינואר, הגזע הגלקטי המרכזי הפעיל את כל הגבישים האטלנטיים הנסתרים, כולל גביש אסטר בגובה 30 רגל שנמצא מתחת לקרקעית הים ליד ברמודה:

https://www.moyracaldecott.co.uk/wdp/atlantis-the-crystal-in-the-bermuda-triangle/

הגבישים האטלנטיים האלה מתחברים כעת לרשתות אבני סינטמני ואבני סינטמני גלקטי ומעצימים אותם.

הגזע הגלקטי המרכזי הפעיל גם ספינות חלל רדומות מהתקופה האטלנטית אשר קבורות מתחת למתחם גיזה, מתחת לג'ונגל האמזונס, באנטארקטיקה ובמקומות אחרים. ספינות החלל הללו מתחברות כעת לרשת האנרגיה הפלנטרית ומחברות אותה עם תחנות חלל באמצע הדרך שהגזע הגלקטי המרכזי בנה בימי קדם ואשר משתרעות בכל מערכת השמש.

הם גם הפעילו מחדש את אתר קניון צ'אקו:

https://jamesmahu.com/wingmakers-com/about/ancient-arrow-site/

 


 

כתוצאה מכל אותן העצמות, כוחות האור הצליחו להגביר את עוצמת טכנולוגיית Mjolnir ל-10-12%.

אנחנו רק שבוע אחד בלבד לפני כניסתו של פלוטו למזל דלי, והקבאל בפחד עמוק. זו הסיבה שיש להם תוכניות לאפס את המערכת באמצעות מתקפת סייבר עולמית:

https://alt-market.us/obamas-weird-new-movie-and-americas-extreme-vulnerability-to-cyber-attack/

ולשרוד את האיפוס בבונקרים שלהם:

https://modernity.news/2024/01/09/mega-rich-are-forcing-out-millionaires-on-billionaires-bunker-island/

קיבלתי מספר דיווחים בעשור האחרון על כך שהעשירי העולם קוראים את הבלוג שלי ונראה שהצלחתי להחדיר בהם קצת פחד אמיתי לגבי האירוע:

https://www.youtube.com/watch?v=vEk79bjYnv0

בעוד פלוטו חוצה את המדרגה האחרונה של מזל גדי לפני שהוא נכנס למזל דלי, יש כבר סימנים המרמזים על גילוי נאות:

https://twitter.com/wow36932525/status/1742506832147464447

ישנם גם ניסיונות ראשונים להפוך את האנושות לבינכוכבית:

https://www.universetoday.com/165116/nasa-selects-bold-proposal-to-swarm-proxima-centauri-with-tiny-probes/

פלוטו נכנס למזל דלי ב-20/21 בינואר , ותוכלו להשתתף באותו אירוע אנרגטי חזק עם המדיטציה הבאה:

https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12791062294.html

2024 תהיה שנת המפתח עבור ארצות הברית המשפיעה על המצב הפלנטרי, עם ליקוי חמה מוחלט ב-8 באפריל והבחירות יהיו ב5 בנובמבר.

 


 

חשוב מאוד לעובדי האור לעגן את האור ככל האפשר במהלך השנה הזו בארה"ב. מסיבה זו אני מזמין את כולם להשתתף בכנס ההתעלות שלנו בפיניקס, שם ישוחרר מידע חשוב על ארה"ב ו-2024:

https://2012portal.events/events/ascension-conference-phoenix-arizona-usa-2024/

אנשים מוזמנים גם להיחשף לקרני ריפוי של המאסטרים הנעלים והקרניי ריפוי הקוסמיים, שיפתחו את הערוץ המרכזי שלהם ויכינו אותם לאנרגיות החזקות שיפגעו בכוכב הזה בחודשים ובשנים הקרובים:

https://2012portal.events/events/ray-initiations-phoenix-arizona-usa-2024/

לניצחון האור!

תגובות

רשומות פופולריות