מדיטציית ATVOR

 

גרסה מעודכנת של מדיטציית ATVOR:

432Hz ATVOR 雷神之锤+ 蓝色光蛋冥想- YouTube

עצמו את העיניים, צפו בנשימה נכנסת ויוצאת. דמיינו עמוד של אור בצבע תכלת יורד מהשמים, עובר דרך הגוף שלכם למרכז כדור הארץ. לאחר מכן דמיינו עמוד שני של אור תכלת הבוקע ממרכז כדור הארץ, עובר דרככם ומעלה לשמיים. אתם יושבים עכשיו בשני עמודי אור הולכים למעלה ולמטה, הגוף שלכם מחובק לחלוטין על ידי עמוד האור הזה.
כעת להגיד שלוש פעמים:

"אני קורא לעמוד האור הכחול,

לרדת עלי ולהיווצר סביבי.

אני קורא לנוכחות של אני אשר הנני.

אני מבקש את הנוכחות של אני אשר הנני,

להצטרף ולהתמזג איתי".

תרגישו את הנוכחות הזאת של עמוד האור הכחול בשני הכיוונים. זה שמגיע מהשמיים מגיע מספינת האם של פיקוד אשתר שמקרינה את עמוד האור הזה. כשנושמים, לנשום לתוך הלב שלך ולהגיד בשקט "פיקוד אשתר". וכשנושפים, שלחו את האנרגיה הזו לספינת האם, לנשוף אל ספינת האם ולהמשיך כך. לחזור על זה עוד כמה פעמים.
לאט לאט תתחילו להיות מודעים לגוף הפיזי שלכם, לרצפה מתחתיכם, אתם כאן ועכשיו, וכאשר אתם מוכנים, אתם יכולים לפקוח את עיניכם.
מדיטציה זו היא החיבור המחודש עם המשפחה האמיתית שלנו, חיבור מחדש לבית. ההמון האנושי צריכים להתחבר שוב עם האחים והאחיות הכוכבים שלנו. עלינו להתחיל בקבוצות קטנות לפני שנעשה בקנה מידה עולמי. זה מפעיל מחדש את הרשת של הפלנטה. זה מאוד חשוב לאירוע. זהו הפרוטוקול החשוב ביותר מבין פרוטוקולי ההתעלות, חזק יותר מזה שניתן בכנס בקיוטו. זה עוזר להתחבר לממדים גבוהים יותר, ולהגביר את החיבור לעצמנו ולכדור הארץ. דווקא בשבוע שעבר החלו התנאים הללו.
זה יכול לעורר רגשות ואנרגיות חזקות. אנחנו כאן מוכנים לזה. זהו חיבור למימדים גבוהים יותר ולהגנה. זה גם יעזור לכדור הארץ. לתרגל את המדיטציה הזאת בבית, תעשו את זה קבוע.

הערות שלי:

אני אשר הנני זה החלק הגבוה בנשמה שלך שמחובר למקור לבורא הראשוני. החיבור לאני אשר הנני יחבר אותך עם האינטואטיציה שלך, וגם יגן עליך מאנרגיות שליליות או מזל רע שיכול להיות בסביבה או לאנשים מסביבך ויגרום לך להיות לא מושפע מהם. וזה בדיוק הדבר הנכון בזמנים קשים והכאוטיים כאן בימי המלחמה. שנוכל להמשיך להיות בשלווה ומאוחדים באהבה ולדעת מה בדיוק לעשות.

תגובות

רשומות פופולריות