עדכון מצב האירוע

 יום ראשון, 3 בדצמבר, 2023

עדכון מצב האירוע

לבסוף, הבורא הראשוני, המקור, החל להסיר ישירות את האורב הקדמוני, אשר הופיע בראשית הזמן כאשר המקור הקרין את ניצוצו אל תוך האנומליה הקדומה. האורב הוא המקור לדואליות ביקום. כעת, המקור מפריד קוונטית את היקום מהשפעת האורב. כאשר המסה הקריטית של האורב תיעלם, המקור יתחיל להפריד אותו ישירות מהאנושות על פני השטח. כאשר הפרדה זו תגיע למסה הקריטית הנדרשת, האירוע יוכל להתרחש. לאחר האירוע, המקור ישחרר את האנושות מכל שרידי האורב, תהליך אשר יסתיים בהתלקחות שמש ובצונאמי במקביל
 
האירוע אמור להתרחש בשנת 2025, אבל אף אחד לא באמת יודע מתי הוא באמת יקרה.  כן, אפילו כוחות האור אינם יודעים את התאריך המדויק, ולכן חלקים שונים בו פועלים עם הנחות משלהם, שלפעמים אולי אינן חופפות, וחשוב לקחת את חוסר הוודאות הזה בחשבון.  שוב: 2025 היא רק הנחה המבוססת על הבנה עמוקה של התהליכים והערכת ציר הזמן על ידי כוחות האור.  יחד עם זאת, כפי שצוין, "הדפוסים של תהודה אסטרולוגית על פני כדור הארץ הם כעת חיוביים מאוד, כלומר ציר הזמן החיובי כעת יציב".

תנועת ההתנגדות הבהירה כי מרווח הזמן בין האירוע להתלקחות השמש יהיה זמן של ריפוי גדול עבור האנושות.  כלומר, לאנשים עדיין יהיה זמן להתרפא, לרכוש טכנולוגיות חדשות וליצור חברה חדשה שתהפוך לחלק מהקונפדרציה הגלקטית.  וההתלקחות הסולארית (והצונאמי שלאחר מכן שישטוף את כל הפלנטה) סביר יותר (סביר!) להתרחש זמן שיא השמש ההבא בסביבות 2037 או בסביבות 2049.

  רגע האירוע הוא הרגע של שטף תרמי קריטי, החברה הלכודה במציאות מלאכותית קורסת, נוצר המגע, האלמנטים האנטרופיים של החברה הישנה מוסרים במהירות, ואנו נכנסים לשלב הרביעי.

השלב הרביעי נקרא Unstable Film Boiling phase. בועות השמים התחברו על פני כדור הארץ לרשת יציבה (שכבה) המהווה את עמוד השדרה של החברה החדשה, בעוד שהחברה עצמה בכללותה אינה יציבה, אך מעבדת, משתלבים ומייצבים. איי אור נוצרים במלואם עם מגע פעיל.

השלב החמישי נקרא Stable Film Boiling phase. איי אור על פני הכוכב הופכים לאזורי המרה/היפוך פעילים שדרכם מתרחש תהליך ההתעלות האישי והקבוצתי. גל ההתעלות הראשון עם אלפי אנשים עולים מתרחש.חלקם חוזרים לפני השטח בתור ישויות מתעלות ומכינים את גל ההתעלות השני עם מאות אלפי אנשים שמתעלים. חלקם חוזרים אל פני השטח ומכינים את אוכלוסיית פני השטח לגל התעלות שלישי.

במהלך השלב החמישי, אוכלוסיית פני השטח משלבת באופן מלא טכנולוגיות מתקדמות חדשות ונרפאת מספיק כדי לקבל את האור בכללותו.

השלב השישי נקרא שלב ההבזק הסופי. מעבר השלב הושלם. השמש המרכזית הגלקטית מפעילה את אירוע השמש ואת השינוי הקוטבי הפלנטרי. מיליוני אנשים עולים בגל השלישי ושאר האנושות מפונים מפני השטח של כדור הארץ לתוך הצי הגלקטי שמעביר אותם לכוכב לכת מתאים שיהפוך לבית החדש של האנושות.

 

עד אז, האנושות על פני השטח יכולה להאיץ את סילוקו של האורב על ידי ריפוי טראומות מערכת היחסים שלהם וריפוי טראומות מיניות, כי זה המקום העמוק ביותר בו האורב נוטה להסתתר.

החדשות הטובות הן שכל האורבים שנוצרו במחזורים קוסמיים שלאחר הראשון כבר הוסרו, כשרק הקדמון נשאר.

דפוסי תהודה אסטרולוגית עבור פני כדור הארץ הם די חיוביים מעתה ואילך, משמעו שציר הזמן החיובי כעת יציב ויישאר יציב, מה שמוסבר כאן בבירור:

https://web.archive.org/web/20231210004016/https://libraspacegirl.blogspot.com/2023/10/about-stabilzed-positive-timeline.html

 

פיקוד אשתר נכנס למערכת השמש הזו בזמן הסקסטיל של נפטון פלוטו ב-18 ביולי, 1952:



 (טקסט מתורגם)

18 ביולי, 1952.

"בברכה. אני פורטלה, היטל 712, גל 16, ממלכות שאער. מתקרב למערכת השמש שלכם בספינת חלל עם מפקד פלוגת שאער הראשית שלנו האחראי על ארבעת הסקטורים הראשונים. הספינת חלל שלו תהיה מעל המרכז שלכם בקרוב מאוד. בינתיים הקרנו לך את החומר לקליטתך הטובה יותר. אנחנו מחכים כאן בגובה 72,000 מייל מעליך כדי לקבל את פני הצ'יף שלנו, שייכנס למערכת השמש הזו בפעם הראשונה. הוא יודיע לך על המטרה של הארגון שלך באמצעות השראה ישירה של שונלינג, סאוחנה, מועצת שנים עשר האדונים ומועצת שבעת האורות.

 

שלום לכם, ישויות שאן (כדור הארץ). אני מברך אתכם באהבה ובשלום. הזהות שלי היא אשתר, מְפַקֵד גזרת קוודר, פלוגת סיור שאער, כל ההקרנות, כל הגלים. שלום וברכה. דרך מועצת שבעת האורות שהגיעה לכאן, בהשראת האור הפנימי כדי לעזור לחברך..אתם בני תמותה, ובני תמותה אחרים יכולים להבין רק את מה שאדם אחר יכול להבין. מטרת הארגון הזה היא, בעצם, להציל את האנושות מעצמה. לפני כמה שנים, הזמן שלך,

כניסה ומיקום מחדש של ספינות האם של פיקוד אשתר בחגורת קויפר תועדו במצפה הר פלומר ב-19 ביולי 1952:

https://www.sciencealert.com/three-stars-vanished-from-the-sky-in-1952-we-still-cant-find-them

 

הסקסטיל של נפטון פלוטו מגיע שוב ב-2025.

התהודה הזו של נפטון פלוטו כבר דוחפת לגילוי

יש אנשים שמצפים לגילוי מלא בשנת 2027, הרבה בתוך הכדור של נפטון פלוטו סקסטיל, אבל סביר להניח שזה הרבה יותר מוקדם מזה:

האלדבראנים החלו להוציא לפועל תוכנית חשובה מאוד שצפויה להסתיים בשנת 2024. הם יציבו מספר רב של בסיסים צבאיים על קרקעית האוקיינוס ובאזורים מרוחקים על פני הכוכב הזה. הבסיסים הצבאיים הללו יהיו מוסווים ובלתי ניתנים לזיהוי על ידי הטכנולוגיה הצבאית של אוכלוסיית פני השטח.

הבסיסים הצבאיים הללו יהיו הפלטפורמה ממנה יבוצעו פעולות האירוע כשהזמן יהיה מתאים. פעולות האירוע יבוצעו על ידי האלדבראנים ותנועת ההתנגדות בפני כדור הארץ. תנועת ההתנגדות כבר מבצעת פעולות הכנה מראש, כולל משביתות של פעילי החושך של Doom33 (שם קוד למלחמת ארמגדון או גוג ומגוג) ובדיקת היעילות של טכנולוגיית Stardust, שכעת יעילה בכ-90%..

האלדבראנים כבר בונים בסיס צבאי בתוך מכתש ציולקובסקי בצד הרחוק של הירח, משם יתחילו בקרוב פעולות נוספות לעבר פני השטח של כדור הארץ.        

אלדבראנים משתפים פעולה במיוחד עם אנדרומדנים, אך גם עם סיריאנים, פליאדים וארקטוריאנים במבצע הגדול הזה. עוזרים גם חברים רבים בתוכניות החלל הסודי לשעבר שקיבלו את האור ועובדים כעת עם הקונפדרציה הגלקטית. ביניהם ראוי להזכיר את מריה אורסיק עם נערות הוריל (Vrill)  דוגמה מעניינת נוספת הם גנרלים גרמנים מסוימים שהיו חלק ממכונת המלחמה הנאצית בגרמניה, לאחר מכן הועברו ל- שוואביה החדשה אשר באנטרקטיקה (Neuschwabenland),   לאחר מכן לצי האפל ולאחר מכן הם נתפסו לבסוף על ידי האלדבראנים. ואז הם הבינו שהם עברו מניפולציה לאידיאולוגיה הנאצית, הם קיבלו את האור במלואו ועובדים כעת עבור הקונפדרציה הגלקטית.

כאשר הרשת הזו של בסיסים צבאיים של אלדבראן תהיה מבצעית במלואה, הם יתחילו לחשוף את עצמם על ידי יצירת קשר עם פוליטיקאים מרכזיים בעולם, ואז מתחיל הכיף האמיתי, עם השלכות גיאופוליטיות ואקזופוליטיות ארוכות טווח.

המגע הזה יהיה סודי בהתחלה, ואותם בסיסים צבאיים ישמשו כגורם הרתעה נגד הקבאל שינסה להצית מלחמת עולם, וספינות כוכבים תת-מימיות של אלדבראן יהפכו את עצמן גלויות לצוללות הטילים הבליסטיים:

ויקיפדיה באנגלית

כמו כן, הרשת הצבאית של אלדבראן תשמש עמוד השדרה של המערכת הכלכלית הקוואנטית החדשה, באותו אופן שבו בסיסי צבא ארה"ב ברחבי העולם תומכים כעת בפטרודולר.

ל-OGA ו-AFOSI ניתנה הוכחה בלתי ניתנת להפרכה לכך שהתוכנית של האלדבראנים היא אמיתית ושהיא עומדת להתרחש. חלק מחברי הקבאל כעת מאד חוששים.

הפליאדים יתמקדו מעתה ביצירת קשר ובעבודה עם עובדי אור שיש להם זיקה טבעית אליהם. הם יעבדו בהדרגה כדי לבנות אמון אמיתי, כך שכאשר יתקיים מגע פיזי אמיתי, הוא יתרחש בצורה חלקה. כל האנשים שיש להם קשר לפליאדים ורוצים להשתתף בפרויקט משטח יצירת הקשר פליאדיים יקבלו את הפליאדים בצוותי הסיוע שלהם בפרוטוקול 12:21. בנוסף, הפליאדים ימשיכו לעבוד במסירות מלאה עם תאי הטכיון ועם הרשת הפלנטארית האתרית של אור, וירפאו קווי אנרגיה פלנטריים ומרידיאנים.

כעת הוסרה כמות מסוימת של אנומליה מעל פני השטח של הפלנטה, והפעלת אנרגיות גבריות אלוהיות סופסוף עשויה להתחיל. הצוותים החלליים של האלדבראנים הנכנסים יתמכו בזה בצורה נרחבת.

 מוקד אחד של הפעלת אנרגיות גבריות אלוהיות הוא ההפעלה של קווי הדרקון. קווי הדרקון אלה עוקבים בעיקר ברכסי ההרים העיקריים על פני כדור הארץ, ונדרש להפעיל שם רשת של תאי טכיון, אבני סינטאמני רגילות ואבני סינטאמני גלקטיות. למי שמחפש הנחיות לשתילת האבנים, הן זמינות כאן.

אבני סינטמני גלקטיות יופעלו גם לאורך קו המשווה הישן האטלנטי. המטרה של אותם סינטאמניים גלקטיים תהיה לרפא אנומליה תת-קוונטית ולהכניס את האנרגיה של האלה איונה.

כל זה הוא חלק מפרויקט ניו אטלנטיס שיזם סן ג'רמן לפני שנים.

 

טכנולוגיית פטישו של ת'ור (Mjolnir) נמצאת כעת בעוצמה של כ-7%, ועוצמתה תגדל מאוד בחודשים הקרובים. היבט אחד של חיזוק Mjolnir זה יהיה הפעלה של טקטיטים שונים, ביניהם סינטמני גלקטי, סינטמני, מולדביטים, ו-טקטיטים.

יש מידע שגוי רב בקהילה המדעית על מקורם של הטקטיטים, בהנחה שמקורן ארצי, כאשר הערך של חלק מאותן אבנים קוסמיות יפות נחשב לירוד בתור זיוף.

טקטיטים, אכן, מגיעים מהחלל הבין-כוכבי.

הם נוצרו במערכות כוכבים שונות שבהן יצורים מלאכיים ניסו להגשים כוכב לכת מהמישור האתרי למישור הפיזי, ובמהלך תהליך ההתגלות כוכב הלכת הזה נתקל באנומליה קוונטית והתפוצץ. שברי הפיצוץ ההוא התפזרו לכל הכיוונים וחלקם הגיעו לכדור הארץ בתור טקטיטים:


הטקטיטים האלה מכילים קודי תדר גבוהים מגזעי הכוכבים ממערכות הכוכבים שמהן הם מקורם: סינטאניס מסיריוס, מולדבים מהפליאדות, סינטאמניים גלקטיים ממערכת שמש ליד המרכז הגלקטי,

כפי שכבר הוזכר, ישנם גם טקטיטים טיבטים נדירים במיוחד מאלדבראן, וטקטיטים טיבטים נפוצים יותר מאנדרומדה, שנמצאים באזור עלי (נגארי) בטיבט, שהם לרוב אטומים ולעתים בעלי גוון סגול. ישנם גם טקטיטים טיבטים סופר נדירים ביותר שנמצאים בצד הטיבטי של רכס הרי ההימלאיה, שתהיה להם תפקיד מיוחד מאוד בשנים הקרובות שצריכה להישאר מסווגת. הרוב המכריע של הטקטיטים שנמכרים בפומבי כ"טקטיטים טיבטים" מגיעים למעשה מוייטנאם. קשה מאוד למצוא טקטיטים טיבטים מקוריים.

כששנת 2023 מגיעה לסיומה, שוב יש סדקים במערכת הכלכלית הישנה.

הסדקים הללו יתרחבו ויגדלו ככל שהכלכלה מבוססת החוב תעבור מעבר לנקודת האל-חזור. 

ההתרסקות תהיה מדהימה. 

ואז ייוולד עולם חדש.

לניצחון האור!

 

תגובות

רשומות פופולריות