צי כוחות הברית

 יום שלישי, 31 במרץ, 2015

צי כוחות הברית

 

 

מאז הפלישה הארקונית ב-1996, מתנהלת מלחמה אינטנסיבית במערכת השמש הזו.
 
מיד לאחר 1996, הצי הדרקו-זוחלי המשותף יחד עם פלגים רבים של תוכנית החלל הסודית של אילומינטי שלטו כמעט לחלוטין במערכת השמש הזו. בני אדם רבים נאלצו לעבוד עבורם כעבדים, ולכרות את האסטרואידים. כוחות דראקו נטו לכבוש את המושבות במערכת השמש החיצונית, ואילו האילומינטי התמקדו יותר בחגורת האסטרואידים, במאדים ובירח.
 
על הירח, היה הפער המסורתי בין הצד הקרוב לצד הרחוק. הצד הקרוב נכבש בעיקר על ידי גזעים חיוביים, למעט בסיס ארכימדס, שנהרס מוקדם יותר ב-1977, שהיה שייך לתוכנית שומרי מערכת השמש. הבסיסים של הדראקו, זוחלים ואילומינטי היו בעיקר בצד הרחוק. הסיבה לכך היא שהם רצו להסתיר את פעילותם מעיניה הסקרניות של האנושות על פני השטח, אך יחד עם זאת לא הייתה להם טכנולוגיית הסוואה מתקדמת שיש לכוחות האור. מאותה סיבה הם צבעו את החללית הסודית שלהם בצבע שחור כדי להוריד את ההשתקפות שלהם כדי להימנע מגילוי על ידי אסטרונומים מקצועיים וחובבים על פני השטח. כמו כן, הם נאלצו להתאים את מסלולי הטיסה כדי למזער את הסיכון לגילוי.
 

LOC ( פיקוד משימות בירח, Lunar Operations Command), שהיה המעוז העיקרי של תוכנית שומרי מערכת השמש וכיום שייך לכוחות האור, ממוקם בצד הרחוק של הירח.
 
מעניין לראות שדלף מידע מעמיק על המושבות לאינטרנט, במסווה של מדע בדיוני, עם כמה תיאורי מושבות קרובים מאוד למציאות:
 
http://www.karridian.net/robotech_sc_offworld.html
 
כמו כן, יש כמה ספקולציות רכות לגבי האפשרות של בסיסי ירח תת-קרקעיים בתקשורת המיינסטרים:
 
http://rt.com/news/242893-moon-lava-tubes-size/
 
למרבה המזל לאחר הפלישה של 1996 הבסיס העיקרי של כוחות האור על גנימד לא נכבש. בסיס גנימד הוא המיקום של השער הבין-ממדי הראשי לכיוון סיריוס עבור מערכת השמש הזו, והשער הזה נשמר שלם לאורך הפלישה, מחזיק את האור.

בנוסף לכך, אורגנה תנועת התנגדות במושבת העבדים דראקו/אילומינטי על כוכב הלכת X. תנועת ההתנגדות הזו יצרה מגע פיזי עם הפליאדים שחנו מעבר להליופאוזה בחגורת קויפר החיצונית ועם גיבוי פליאדי היא ארגנה מרד בכוכב X בדצמבר 1999, העיפו את האילומינטי, שיחררו את כוכב הלכת והעביר את הבסיס שלו לרשת אגרטה תת-קרקעית על כדור הארץ.
 
כוכב X שימש מאז ואילך על ידי כוחות האור כבסיס אסטרטגי לפעולות ניקוי מערכת השמש. תחילה הם פינו את המעוז הצבאי הראשי מכוחות האופל על כארון. אחר כך הם המשיכו די מהר דרך מערכת השמש החיצונית, פינו אותה, ואז התרחשו קרבות אינטנסיביים בחגורת האסטרואידים הראשית בין השנים 2000 ל-2003.
 
במרץ 2001 הושלמה פעולה חשובה מסוימת של כוחות האור והציוויליזציה המרכזית הצליחה להתערב ישירות לתוך מערכת השמש. הם מיקמו תחנות אמצעיות כדוריות בגודל הירח ממש מחוץ להליופוזה של מערכת השמש הזו כדי לייצב את זרימת האנרגיות האינטנסיביות מהשמש המרכזית הגלקטית שעמדה להיות פעילה יותר בשיא מחזור 26,000 השנים שלה. על ידי הפניית האנרגיות הללו אל מערכת השמש בצורה הרמונית, נמנעו קטקליזמות רבות, כולל אלו על כדור הארץ. כאשר האילומינטי זיהו את נוכחותם של הספירות הללו, הם התחרפנו ויצרו את ה-9-11.

בשנת 2003, כוחות האור החלו לנצח במערכת השמש ובשנת 2012, כל תוכניות החלל הסודיות השליליות, מלבד אלו הקשורות ישירות לקבוצת כימרה, נוקו.
 
כעת, הבעיה היחידה מחוץ לכדור הארץ היא מספר קטן מאוד של אנשי כימרה אינדיבידואלים והמלווים שלהם שמגנים על מעוזי מערכת השמש שלהם (בעיקר תחנות כליאה להשתלת שתלים) באמצעות פצצות סטננגלט במימד הפלזמה וטופפלט. מכיוון שלכל אחד על פני כדור הארץ יש שתלים שחוסמים גישה למידע הזה, כל המידע על הכימרה נמצא בצל העמוק ביותר של חוסר הכרה קולקטיבי, הרבה יותר עמוק מ-SRA, MK Ultra, MILABs או SSP.
 
לאחר הפתיחה המוצלחת של פורטל IS:IS ב-15 בדצמבר בשנה שעברה, שהשלימה את משולש החושך עבור צביר הגלקסיות המקומי, הציוויליזציה המרכזית מיקמה תחנות אמצע כדוריות גדולות יותר (חלקן בקוטר של עד 30,000 מיילים) בהליופאוזה והציבו מחדש רבים קטנים יותר, בגודל ירח, בתוך מערכת השמש.


לאחר ההסרה המוצלחת של כל פצצות הסטרנגלט והטפלט הפיזיות בסוף ינואר השנה, התחל מבצע לשחרור הסופי של מערכת השמש שלנו (שם הקוד MOSS).
 
כוכב הלכת הוא עדיין המוקד של מלחמת הפרוקסי בין גזעים מחוץ לכדור הארץ רבים. נציגים של גזעים רבים נכנסו להסגר לפני הרבה חיים והם המשיכו להילחם. בצד האור, רוב עובדי האור הגיעו מהפליאדות וסיריוס. מקורם של לוחמי אור רבים מאנטארס וארקטורוס. רוב נציגי משפחות הדרקון מקורם בפלג החיובי של הגזע הדרקוני. רבים מחברי תנועת ההתנגדות והצבא החיובי הם ממוצא אנדרומדי. בצד האפל, הרוטשילדים מגיעים מאוריון. סיעת רוקפלר/בוש/אילומינזי מגיעה מהפלג השלילי של הגזע הדרקוני. שכירי החרב של המדינה האסלאמית ושכירי Blackwater/Xe/אקדמיה הם זוחלים. משפחות הישועים והאצולה השחורה באות מהפלג האנדרומדי השלילי.
 
התוכנית הכללית של כוחות האור לשחרר את מערכת השמש שלנו והמתאר הגס של עמדות הצי שלהם ידועות כבר עשרות שנים:
 
http://www.luisprada.com/Protected/Galactic_Federation_Fleets.htm
הקישור לא עובד אז יש בארכיון


כל הספינות של כוחות האור בתוך מערכת השמש שלנו מוסוות בממברנת טכיון כדי למנוע זיהוי מפני השטח של כדור הארץ. רבות מהספינות הללו עוקבות אחר מסלול דומה כמו אסטרואידים בחגורה ראשית וחפצי חגורת קויפר ורוב ממברנות הטכיון שלהן מקרינות את החתימה הספקטרלית של כונדריט רגיל (עבור ספינות חגורת אסטרואידים) ואת החתימה הספקטרלית של מתאן קפוא (עבור ספינות חגורת קויפר). לכן אסטרונומי פני השטח טועים בהם בתור אסטרואידים רגילים או עצמים בחגורת קויפר.
 
ספינות אלו אינן ספינות כפי שאנו מבינים אותן, הן ביולוגיות רב-ממדיות, אינטראקציה אורגנית של תודעה וחומר אור אינטליגנטי.
 
הספינות הקטנות יותר שייכות לפיקוד אשתר, פיקוד צדק וצי הפליאדי, סיריאני, אנדרומדי, ארקטורי ותנועת ההתנגדות. הספינות הביולוגיות הכדוריות המלוות הגדולים יותר שייכות לציוויליזציה המרכזית.
 
הציוויליזציה המרכזית היא גזע עתיק, שהתפתח קרוב לשמש המרכזית הגלקטית והוא הגזע הראשון בגלקסיה שהגיע לבגרות רוחנית לפני מיליוני שנים רבות. בחוגים מסוימים, גזע זה ידוע כ-Wingmakers:
 
http://soulconnection.net/glossary_in_depth/central_race.html
 הקישור לא עובד ונמצא בארכיון
לפעמים הם התגלו לאורך ההיסטוריה האנושית כיצורים מלאכים פיזיים עם כנפיים.
 
אחת הנציגות שלהם, איונה, הביאה את תעלומות האלה לכדור הארץ באטלנטיס:
 
http://2012portal.blogspot.com/2013/10/make-this-viral-aion-portal-activation.html
 
לפני מיליוני שנים, הציוויליזציה המרכזית החלה לבנות פתחים בין-ממדיים ברחבי הגלקסיה וליצור את הרשת הגלקטית של האור. תוך כדי כך, הוא פגש גזעים רבים ברחבי הגלקסיה, וסייע להם להגיע לאותה רמה של בגרות רוחנית. כל אותם גזעים ריבונים, בוגרים מבחינה רוחנית, יצרו איחוד קונפדרציה שנקרא הקונפדרציה הגלקטית (לא הפדרציה הגלקטית). כפי שהשם מרמז, זו לא פדרציה ריכוזית בעלת מנטליות כוורת, אלא איחוד קונפדרטיבי רופף ובונה של גזעים ריבונים ובוגרים. אתה יכול לקרוא את ההבחנה בין פדרציה לקונפדרציה כאן:

http://www.diffen.com/difference/Confederation_vs_Federation
 
ישנה מחלקה מיוחדת של הקונפדרציה הגלקטית שנקראת פיקוד אשתר. מטרת פיקוד אשתר היא שחרור הפלנטה הזו. חטיבה חשובה נוספת נקראת פיקוד יופיטר. פיקוד צדק הוא השומר של פורטל גנימד ומטרתו העיקרית היא השחרור הרוחני של מערכת השמש הזו. זהו הכוח הרוחני העיקרי מאחורי מסדר הכוכב ומאחורי משפחות הדרקון הכחול.
 
אנשים רבים היו מתוכנתים במוח נגד פיקוד אשר לאחר 1996. מאז, רוב המתעלים היו מתוכנתים במחשבה, השידורים שלהם שיבשו והם מקבלים כעת בעיקר מסרים מטעים מטכנולוגיית הרשת האתרית/פלזמה של הארקונים במקום זאת.
 
המפתח כאן הוא לחפש את האור. אם תחפשו מגע עם כוחות האור, תמצאו אותו. אם תבחר להתמקד תמיד בשליליות, מחשש שהכל הוא רק עוד הונאה, תמצא אותה. אז בחר את המיקוד שלך בחוכמה.
 
כאשר אנו נמצאים כעת בשלב פריצת הדרך, מטרת הברית (מילה נוספת לכוחות האור של בעלות הברית) היא להמשיך במתקפה הסופית לשחרור מוחלט של מגזר 3. מגזר 3 הוא שם הקוד של אינטליגנציה עמוקה למערכת השמש.
 
הכוחות החוץ-ארציים של הברית הם הכוח הראשי מאחורי הברית BRICS/מזרחית על פני הכוכב הזה.
 
לאחר השלמת ה-MOSS (מערכת השמש רב-ממדית) ומשימות מסלול תת ירחי הבאות, האירוע יבוא לאחר מכן.
 
זו תהיה השלמת נבואה ישנה שהיא חלק מהידע הרוחני של הציוויליזציה המרכזית על הזמן שבו כל החושך ייעלם מהגלקסיה ורשת האור הגלקטית תושלם.
 
מידע רב על המצב במערכת השמש שלנו ישוחרר דרך הבלוג שלי ומקורות מידע אחרים בעתיד הקרוב ככל שפעולות השחרור יימשכו. לכן ישנה חשיבות חיונית שתשכילו לעצמכם את העובדות הבסיסיות על מערכת השמש שלנו כדי להבין טוב יותר את המידע שישוחרר:
 
http://www.space.com/56-our-solar-system-facts-formation-and-discovery.html
 
פריצת הדרך קרובה!

תגובות

רשומות פופולריות