מפגש שאלות ותשובות

 

יום חמישי, 17 באוגוסט, 2023
מפגש שאלות ותשובות

כפי שהציע אחד המגיבים, אנו נערוך מפגש שאלות ותשובות. אתה יכול לפרסם את השאלות שלך באנגלית בקטע התגובות מתחת לפוסט בבלוג של דובר תנועת ההתנגדות והוא יענה על 20 מהשאלות האלה בפוסט הבא בבלוג.

יום שני, 4 בספטמבר, 2023
תשובות

 

 כפי שהובטח, הנה 20 תשובות לשאלותכם.

איך יתרחש המגע הראשון לאנשים כמוני שאין בבעלותם חלקת אדמה?

מגע ראשון לאנשים שאין בבעלותם חלקת אדמה יתרחש בקרקע הפרטית של אנשים שהתנדבו לתת את הקרקע הזו לקשר המוני.

מה אדם יחיד יכול לתרום כדי להיפטר מהמדכאים של הפלנטה הזו, מלבד המדיטציה? כלומר, בצורה פעילה יותר.

הפיצו את המידע, לשתול אבני סינטמני, היו אדיבים ואוהבים.

מדוע תהליך השחרור כל כך איטי? מדוע כוחות הפדרציה הגלקטית אינם נוקטים פעולה פיזית כלשהי נגד כוחות האופל? יש תשובה אחת, והיא זכות הבחירה האנושית... מי מאיתנו לא רוצה חופש, רווחה ואהבה, כשההתערבות של כוחות האור היא בניגוד לרצוננו?

תהליך השחרור הוא כל כך איטי כי יש כל כך הרבה שכבות של המטריצה האפלה שצריך לפרק. הרצון של עובדי האור על פני השטח הוא בבירור בעד התערבות, והתערבות תתרחש ברגע שתהיה בטוחה מספיק.

אפשר לשאול את קוברה, האם נשק אנרגיה מכוון יפורק במהלך האירוע? הייתי ממוקדת על ידי אנרגיה מכוונת במשך 8 שנים.

כן.

אומרים שתשומת לב לחדשות שליליות ומטרידות רגשית, כמו מה שנקרא לאחרונה "אסונות טבע" ומעשים מתועבים אחרים של הקבאל
, גורמת לירידה בתדירות האמפתיה. איך אנחנו יכולים לשמור על התדר שלנו בזמן שאנחנו מתוודעים לחושך?

שמרו על עצמכם מעודכנים, אך אל תשקיעו יותר מ-20 דקות ביום על כך.

האם אתה יכול לתת עדכון לגבי אחוז הסליקות המשוער? (לדוגמה: כמה אנומליה, נשמות זוחלים, כימרה, ארקונים, בסיסים/מנהרות תת-קרקעיות פונו?). דברים מרגישים הרבה יותר קלילים לאחרונה, הרבה פחות התקפות אפלות. תודה על כל התובנות והמידע בבלוג הזה!

אנומליה נמצאת בתהליך של פינוי, כמעט כל הזוחלים נעלמו מהמישור האתרי והאסטרלי, כימרה מובסים כמעט לחלוטין, הארקונים/אצולה השחורה עדיין שומרים על רוב כוחם, בסיסים תת-קרקעיים עמוקים כולם פונו, כמה בסיסים תת-קרקעיים רדודים ומנהרות עדיין קיימות.


מהם כוחות האור (עם הגזעים והארגונים השונים) ורגשותיה של תנועת ההתנגדות לגבי האוכלוסייה האנושית על פני השטח? כדי לפרט את השאלה: האם הם שונאים אותנו, האם הם אוהבים אותנו? האם הם מאוכזבים מאיתנו, האם הם מרחמים על מצבנו ודואגים לנו? האם הם ניטרליים או מבולבלים לגבינו ומצבנו? מהו שיעור בערך של כמה מהם דואגים לנו וכמה רק דואגים להעלים את החושך? האם הם נרגשים או חוששים לפגוש אותנו? האם הם נרגשים לשחרר את כל אותן טכנולוגיות ריפוי פיזיות ורגשיות שאנחנו לא יכולים לחכות להן?

אכפת להם מאוכלוסיית פני השטח, אבל כואב להם שהם עדיין לא יכולים להתערב ישירות. הם מפחדים מכוחה של האנומליה התת-קוונטית. הם לא מבינים הרבה דברים לגבי אוכלוסיית פני השטח. הם נרגשים לשחרר טכנולוגיות ריפוי, הם מצפים לאינטראקציה עם בני אדם, אבל גם חוששים מזה.

 לאחר הפינוי, רוב אוכלוסיית פני השטח תחיה על כוכב לכת פליאדי. האם כבר יהיה שם תשתית מוכנה, של בתים, מוצרים, טכנולוגיה, ממשלה... או שנצטרך להתחיל הכל מאפס באמצע הג'ונגל?

כל התשתית כבר שם, בני האדם שם מקבלים סיוע, טכנולוגיה, ריפוי והדרכה על ידי כוחות האור.

האם חיות המחמד שלנו יבואו איתנו כאשר יפנו?

כן

מה יקרה לאחר האירוע עם המשאבים הרבים שצברה האנושות, כגון ספרות, שירה, מוזיקה, אמנות? הרבה מזה עבר דיגיטציה ונמצא באינטרנט. משהו קיים על פני כדור הארץ רק פיזית... אם יש צונאמי גדול, והרבה על פני כדור הארץ נשטף במים, מה יישמר? מה יקרה למשאבי אינטרנט, כמו מוזיקה ביוטיוב, למשל, ולמשאבים אחרים המכילים את ההישגים התרבותיים המצטברים של האנושות?

רוב יצירות האמנות הטובות ביותר כבר חולצו מפני השטח של כדור הארץ ומאוחסנות במקומות בטוחים הרחק מפני השטח, שם הם ישרדו את ההיפוך הקוטבי בשלמותם. כל המשאבים המקוונים של אוכלוסיית פני השטח מועתקים ומאוחסנים גם במקומות בטוחים.

לגבי השמועה על מדיטציה מתוזמנת ברחבי העולם
האם זה נכון שזה מסוכן או לא יעיל להשתתף אלא אם כן אתה מודט מומחה?
אני אישית מרגיש בטוח ויעיל כי הליך המדיטציה כולל תהליך הגנה, ואני אמשיך להשתתף, אבל עדיין טוענים על התאוריה ההיא לעתים קרובות.

זה בטוח להשתתף במדיטציות המוניות.

האם הקבאל יהנדסו מגיפה/סגר חדש במהלך הסתיו/חורף הזה וימשך אותו לשנה הבאה (בחירות)?

הם אולי ינסו, אבל הם ייכשלו.

האם אופציית דלתא עדיין מהווה אפשרות שכוחות האור שוקלים?

זה אפשרי, אבל לא סביר.

היי קוברה, האם כל עכבישי הכימרה הפיזיים סולקו?

כן.

האם זה אפשרי שמישהו יפגוש את הנפש התאומה שלו אבל לא יזהה אותם?

כן וזה קורה לעתים קרובות.

האם הפעלת האש הלבנה של AN מבהירה אנומליה תת-קוונטית?

כן, זה עוזר.

ביקשתי מכוחות האור להראות את עצמם מהר מאוד לפני זמן מה וראיתי 2 הבזקים מהירים מאוד של אור זהב דקה או 2 לאחר ששאלתי. אז בגלל שהם הראו את עצמם בקצרה מאוד זה אומר שזה קצת יותר בטוח עבורם להראות את עצמם בקצרה עכשיו למרות שהבנתי שהם עדיין לא יכולים להראות כמו שצריך?

בְּדִיוּק.

האם השריפות בהוואי היו מתקפה של כוחות החושך?

כן.

מדוע יהיה צורך בערי אור במהלך הצונאמי?

לייצב את רשת האנרגיה כדי להנחות את הפלנטה בתהליך ההתעלות.

קוברה היקר, מיד לאחר האירוע יידעו האנשים מהתקשורת החופשית את חשיבות המשימה של עובדי האור?

כן.

תגובות

רשומות פופולריות