עדכון תכנית ההתעלות

יום שבת, 12 בפברואר, 2022 
 
הגיע הזמן לשחרר מידע על החלק הבא של תוכנית ההתעלות לכוכב זה. קצת מידע על תוכנית ההתעלות כבר פורסם בעדכון קודם.
 
 מאז, התוכנית התפתחה ומידע חדש ניתן על ידי כוחות האור. והכי חשוב, כוחות האור הודיעו שחלון ההתעלות של 1975-2025 לא ייסגר ב-2025, אלא יישאר פתוח לצמיתות. המשמעות היא שהאנרגיות ימשיכו לגדול ומאז 2025, אנרגיות ההתעלות יזרמו לנצח מהשמש המרכזית הגלקטית דרך מערכת השמש שלנו לעבר פני הפלנטה.
 
כוחות האור סירבו להגיב מה זה אומר בפועל לגבי העיתוי של האירוע. בהתבסס על המידע שיש לי, אני יכול לנחש ניחוש מושכל ולהעלות השערות לשני תרחישים אפשריים. 
 
התרחיש הראשון חוזה את האירוע בטווח זמן של 3-15 חודשים מעתה ואז שינוי מהיר של החברה האנושית על פני השטח עד ההבזק מהשמש המרכזית בגלקסיה בשנת 2025. 
 
התרחיש השני חוזה את האירוע בשנת 2025 ואת ההבזק הגלקטי כמה שנים מאוחר יותר, אך לפני 2030. 
 
שימו לב שתאריכים אלו הם רק השערות ועשויות להיות שגויות, מכיוון שהן לא אושרו ישירות על ידי כוחות האור. כמו כן, חשוב מאוד לדעת שהיה שינוי מהותי בתוכנית ההתעלות כאשר פרויקט 501 קרס בקיץ 2019. אז התברר לחלוטין לכוחות האור שהאנושות על פני השטח לא תוכל לעבור ריפוי ושחרור ללא התערבות פיזית ישירה, ושהחברה על פני השטח תצטרך לעבור הקרסה איטית עד שניתן יהיה להכניס התערבות ישירה בבטחה מבלי שכוחות החושך ישמידו את כדור הארץ. 
 
 לכן התוכנית המקורית עם שלושה גלי התעלות בין האירוע לגל ההבזק הגלקטי הייתה שאפתנית מדי והיה צורך לתקן אותה. אז הנה תוכנית ההתעלות המתוקנת. 
 
 ראשית, האנרגיה המוגברת מהשמש המרכזית הגלקטית תמשיך לטהר את כל האנומליה הקוונטית והתת-קוונטית שנותרה סביב הפלנטה ומחוצה לה, וכוחות האור ימשיכו להסיר את כל הישויות השליליות הלא-פיזיות. כמה רמזים אמינים למדי לגבי הסרת היבטים שונים של האנומליה העיקרית ניתן למצוא כאן: https://ascendliberation.blogspot.com/2022/01/current-anomaly-questions-assistance.html 
 
שנית, הפעילות הסולארית תמשיך להתגבר, ככל שאנו מתקרבים יותר ויותר לפעילות המקסימלית של השמש במחזור השמש 25. התחזיות המוקדמות העריכו כי המחזור יגיע לשיא ביולי 2025, אך כעת מדענים מצפים לפעילות מקסימאלית של השמש בסוף 2024: 
 
 מחקר מוקדם של אלכסנדר צ'ייבסקי הראה ש-60% מכל אי שקט חברתי מתרחש תוך שנה וחצי מכל פעילות מקסימאלית של השמש: http://time-price-research-astrofin.blogspot.com/2012/03/alexander-tchijevskys-physical-factors.html http://www.gorbanev.com/Chizhevsky.htm 
 
לכן אנו יכולים לצפות לשינויים חברתיים גדולים בין תחילת 2023 לתחילת 2026, כלומר שנה וחצי מהפעילות הסולארית המקסימאלית הנוכחית של מחזור השמש 25:
 
 

 זה עולה בקנה אחד עם שער 2025:  

 
 
בזמן שיא התסיסה החברתית ועם תיקון מספיק של האנומליה, כוחות האור ישדרגו את מצב החירום הנוכחי של פני כדור הארץ למשטר צבאי. 
 
זה אומר למעשה שכל אוכלוסיית השטח תעבור סגר צבאי קצר (3-7 ימים) שבמהלכו יתקיימו המעצרים ההמוניים. אנשים יקבלו הוראה להקפיד להשאר בבית כדי להבטיח את בטיחות הפעולות הצבאיות ללא נזק נלווה. 
 
כוחות הצבאיים החיוביים ישתמשו בנשק דופק קוונטי כדי לשתק את הנשק של הצבא השלילי ולהקפיא את החיילים והאזרחים שיסרבו להישמע לפקודות הצבא החיובי. 
 
יש עדיין חלק גדול בתוכנית האירוע שצריך להישאר מסווג ויהיה הפתעה גדולה כמעט לכולם. 
 
לאחר האירוע, חברת פני השטח תעבור מהפך דרסטי שייקח כמה שנים. אוכלוסיית פני השטח הכללית תמשיך לשלב מידע על חשיפה וחשיפה שישוחרר באמצעות התקשורת הרשמית, ותתחיל לרפא את הפצעים הפסיכולוגיים העמוקים שלהם מהעבר האפל. 
 
בעוד שהפסיכופתים והסוציופתים הקיצוניים ביותר יוסרו מעל פני כדור הארץ בזמן האירוע וזמן קצר לאחר מכן, בעוד שיניחו לסוציופתים סמויים רבים להשאר בחברה עד לגל הגלקטי בתנאי שהם ישמרו על פרופיל נמוך מבלי להזיק, בידיעה שכל פעולה מזיקה יגרום להסרה המהירה שלהם. לוקח די הרבה זמן לטהר מערכת לחלוטין
 
לאחר האירוע, הרוב המכריע של עובדי האור יעבורו תהליך ריפוי מסיבי עם הרבה סיוע מאנרגיות חיוביות, מלאכים וכוחות אור. יש הרבה עבודת ריפוי עצמי שצריכה להיעשות, וצפוי שכמה שנים לאחר מכן, כאשר הפעימה הגלקטית תגיע, כ-2000 אנשים יהיו מוכנים לעלות בגל הראשון של ההתעלות שיהיה במקביל עם הגל הגלקטי. 
 
גל-על והפינוי הפלנטרי:
 
 https://www.youtube.com/watch?v=iHa042rtWn4  (קישור שלא עובד)
 

 

 
אלו שמתכוננים לעלות יחיו באיי האור, אשר יתחילו להיווצר זמן קצר לאחר האירוע. הם יתחברו לנשמות התאומות שלהם, רבים מהם נמצאים על ספינות האם 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=GxqVuuhZzZM (קישור שלא עובד)
 
 
במהלך הפינוי, ספינות פיקוד אשתר והקונפדרציה הגלקטית יחלצו את האנושות על פני השטח מהצונאמי הגלקטי:
https://archive.org/details/TheAdamAndEveStory_201904/page/n187/mode/2up
 
https://www.luisprada.com/galactic_federation_fleets/ 
 
 

לאחר הפינוי ולאחר שכדור הארץ יעבור את השינוי שלו, רק מי שיהיה מיושר באופן מלא עם האור יורשו לשוב ולאכלס מחדש את כדור הארץ באיי אור ולהתכונן לגל השני והשלישי של ההתעלות שיתרחש זמן קצר לאחר מכן. מסת האנושות תפונה ותועבר לכוכב הלכת במערכת כוכבי הפליאדות המאכלסת כבר כ-70 מיליארד בני אדם אשר פונו מהמישור האסטרלי של כדור הארץ ב-1999. 
 

כ-500 מיליון מפונים מהפלנטה, בעיקר סוציופתים ופסיכופתים ורבים מהם דראקו וזוחלים שהגיעו לכדור הארץ בתקופה של 1996-1999 וחיו מאז בשיבוטים אנושיים על פני השטח, לא יוכלו לעמוד בקריטריונים המינימליים לאבולוציה. ויובאו לשמש המרכזית לאתחול מחדש של הנשמה שלהם. המשמעות היא למעשה קץ החושך והסבל עבור היקום כולו, ו"מחזור חדש של זוהר יכול להתחיל". 
 
לניצחון האור!

 

תגובות

רשומות פופולריות