האמנה הגלקטית

  

האמנה הגלקטית

כדור הארץ הוא כוכב הלכת האחרון ביקום הזה תחת כיבוש כוחות החושך, שריד האחרון של מלחמות הגלקסיה שהשתוללו ברחבי הגלקסיה במשך מיליוני שנים.

כאשר הגלקסיה שוחררה מאחיזת כוחות החושך, כוחות האור התאחדו לכוח צבאי שהקימו כדי להגן על חירויות בסיסיות של בעלי מודעות, להיות חברה הרמונית, גלקטית וקוסמית.

כשישויות בתוך הקונפדרציה הגלקטית התפתחו מבחינה רוחנית ויישרו קו והתאחדו עם המאסטרים הנעלים, הם גילו חוקה פנימית שמסדירה את כל הקשרים בין ישויות האור והקשר שלהם עם כוחות החושך והעולמות הכבושים. האמנה הזאת נקראת האמנה הגלקטית, אשר מייצגת את החוקה הבסיסית לכל הפעולות של ההתאחדות (הקונפדרציה) בגלקסיה הזאת ובגלקסיות אחרות. האמנה הזאת היא לא סט נוקשה של חוקים חיצוניים, אך זה קוד שיטתי של אתיקה הפנימית של כל הנשמות של האור, וכל ישויות האור. ישויות האור קיבלו ברצונם החופשי, כי הוא משקף את האמת הפנימית שלהם.

עתה נסביר על האמנה הגלקטית בצורה מובנת לאדם ממוצע מודע בחברה האנושית 

----------------------------------------------

חלק ראשון: חוק חסד האלוהי

לכל מי שיש לו מודעות יש זכות בלתי מעורערת ללא תנאי לנסיון חיים חיובי.

כדי להסביר את החלק הראשון, עלינו להבין שלסבל ולכאב אין ערך בחברה גלקטית מוארת, החופשיה מכוחות החושך והיבטים של שיבושים קוסמיים.

להעריך כאב, וסבל וקורבן כחלק מחווית הצמיחה, היה חלק מתכנות כוחות החושך כדי לשעבד את האוכלוסייה של כוכבי לכת הכבושים יותר בקלות.

נסיון חיים חיובי ללא תנאי לכל ישות תבונית ביקום המשוחרר מובטחת מהחיבור הפנימי של כל אדם עם הבורא, המחוזק ע"י הכוח של המאסטרים הנעלים מעל החומר אשר מאפשר להם לעזור לכל החיים בשאיפותיהם להתחבר לבורא, ולספק להם את צרכיהם. החיים לא היו אמורים להיות עבודה קשה ומאבק אלא מסע של שמחה ויצירתיות. סעיפים נוספים של החלק הראשון מסדיר את כל החיים ביקום חופשי וכל הקשרים בין הישויות האור, כך שקונפליקטים לא צריכים להתרחש. תנו לנו להסביר את הסעיפים הקטנים:

סעיף I / 1: לכולם יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי לחיים תקינים ולשפע גשמי ורוחני

סעיף קטן זה מבטיח ניסיון חיים חיובי לכל ישות ביקום חופשי. המאסטרים הנעלים מספקים את כל הצרכים של האנשים , הפיזיים והרוחניים, עושר ויופי בשימוש בכוחות שלהם ביקום החופשי.
סעיף I / 2: לכולם יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי להתעלות

סעיף קטן זה מסביר כיצד המאסטרים הנעלים משתמשים בההבנה המתקדמת שלהם בטכנולוגיה הרוחנית של התעלות ועל ידי שימוש באש חשמלית של גאולה לסייע לכל האדם שיבחרו עלייה חופשית מרצון.
סעיף I / 3: לכולם יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי להתאחד עם אחרים במקומו במשפחת הנשמה שלו.

הסעיף הזה מסדיר את כל הקשרים במשפחת הנשמות. הוא מבטיח התאחדות של כל אחד עם מגנטיות הפוכה (נשמות תאומות, נשמות קשורות) ויישור קו של כל האחרים, ללא קשר לרמת ההתפתחות שלהם ומצבם החיצוני.
סעיף 4 / I: לכל ישות תבונית יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי לכל המידע.

הסעיף הזה מוודא שכל אדם יקבלו את כל המידע שהם זקוקים כדי להבין את מקומם ותפקידם ביקום, פרספקטיבה גדולה יותר של ההתפתחות וכל פיסות מידע שהם זקוקים בשביל ההחלטות שלהם, להתפתחות ולטובתם האישית. כל המידע הזה מסופק ע"י המאסטרים הנעלים או ישויות אחרות שמשגיחות על ההתפתחות של הגזעים השונים ותרבויות שונות.
סעיף I / 5: לכל ישות תבונית יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי לחירות.

סעיף זה מספק שלכל ישות תבונית יש פוטנציאל בלתי סופי לצמיחה ולנסיון חיים. מכיוון שכל אדם ביקום חופשי יוצר רק חיוביות, החירות שלהם לא פוגעת בחירותו של האחר.

חלק שני: חוק הפרדת קבוצות יריבות

לכל ישות תבונית יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי להפרדה ולהיות מוגנים מפעולות שליליות של האחר.

חלק זה מסדיר את התנאים בחלקי היקום שרק שוחררו מכוחות החושך, אבל עדיין לא התקבלו באיחוד (בקונפדרציה) זה דורש שכוחות האור יפרידו בין הצדדים שנמצאים בסכסוך כדי להגן עליהם מפני פגיעה אחד בשני. אז כוחות האור יתווכו בסכסוך עד שייפתר. הסעיף הזה משמש לעיתים קרובות לסיים מלחמות וסכסוכים מזויינים אחרים. 

חלק שלישי: החוק שיווי המשקל

כל ישות תבונית שבחר באורח חיים והנהגה הנוגדת את עקרונות החוק הגלקטי, ומסרב, או לא מסוגל לקבל אותם עכשיו ולאזן את השלכות פעולות העבר יובא לשמש המרכזית, ויאורגן מחדש ליסודות בסיסיים כדי להתחיל מחזור התפתחות מחדש.

חלק זה מסדיר את היחסים בין כוחות האור וכוחות החושך. כאשר הם מובסים, ישויות השייכות לכוחות החושך מקבלות הזדמנות לקבל על עצמם את האמנה הגלקטית, לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים כדי לתקן את הטעויות שעשו בעבר ולחיות באופן חיובי לאחר מכן. אם הם מקבלים זאת על עצמם, סולחים להם, והם מתקבלים בקונפדרציה. אם הם לא מסוגלים או לא מעוניינים לקבל, הם נלקחים לשמש המרכזית. אישיותים ותמצית נשמתם מסודרים מחדש באש החמשלית והניצוץ האלוהי שלהם מתחיל מחזור חדש של אבולוציה.

חלק רביעי: חוק ההתערבות

באמנה הגלקטית יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי להתערבות בכל המצבים כאשר האמנה הגלקטית מופרת, ללא קשר לחוקים המקומיים.

חלק זה מתאר את המדיניות של כוחות האור לגבי כוכבי לכת כבושים. הקונפדרציה שומרת לעצמה את הזכות להתערב בכל התחומים, תרבויות, כוכבי לכת או מערכות שמש שבו האמנה הגלקטית מופרת. יש לו את הזכות לעשות זאת ללא קשר לעמדה של התרבויות המקומיות על התערבות זו. תמיד יש להם את הזכות להשתמש באמצעי שלום של חינוך והסברה. אם הרוב המוחלט של האמנה הגלקטית מופרת, יש לכוחות האור זכות להפעיל כוח צבאי.

מקרים מיוחדים הם עולמות תחת כיבוש ישיר של כוחות החושך. כוחות החושך בדרך כלל לוקחים את האוכלוסייה המקומית כבני ערובה כדי לעכב את התקדמות כוחות האור. על כדור הארץ הם איימו במלחמות גרעיניות אם כוחות האור יתערבו. זאת הסיבה העקרית למה כוחות האור עדיין לא שחררו את הכוכב הזה.

(ולא השטות של 'אנו לא נתערב כי אנו מכבדים בחירה חופשית, אנו רק נביט בעוד שהסבל ממשיך')

כמו במצב של בני ערובה, זה דורש הרבה משא ומתן מיומן, וגישה טקטית. מצב זה ייפתר והכדור הארץ ישוחרר בקרוב.

סעיף IV / 1: לכולם יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי לקרוא לקונפדרציה הגלקטית לעזרה, ולקונפדרציה יש זכות לסייע ללא קשר לחוקים המקומיים.

סעיף קטן זה נותן בסיס משפטי להתערבות וסיוע לכל בני הערובה של כוחות החושך. כוחות האור תמיד משתדלים לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים לסייע ולשפר את תנאי חיים של כל הישויות התבוניות החיים, אפילו על פני כדור הארץ. המצב על פני כדור הארץ רק הוכיח כמה כוח היה לחושך יותר מהאור על הפלנטה הזאת, למרבה המזל, זה משתנה עכשיו.

סעיף 2 / IV: לפדרציה הגלקטית יש זכות בלתי מעורערת וללא תנאי ליישומו של החוק הגלקטי ולכבוש עם כוח צבאי במידת הצורך את המקומות המפרים את החוק.

סעיף קטן זה נותן בסיס משפטי לשחרורם של כוכבי הלכת באמצעות כוח צבאי. הכוחות הצבאיים של הקונפדרציה מסירים או עוזרים בהסרת נציגי כוחות החושך ומשלחים את בני הערובה לחופשי. אז כוחות אחרים של הקונפדרציה מנחים את תהליך קבלת הפלנטה לקונפדרציה על ידי הדרכת האוכלוסייה המקומית.

ייתכן שיש אנשים שחושבים שלקונפדרציה אין שום זכות להתערב, ושלאנושות יש זכות לפתור את הבעיות שלהם בעצמם. זה פשוט לא נכון. הרבה מלחמות בכל העולם וההתעללות התמידית, והפגיעה בזכויות אנוש הבסיסיות הוכיחו שהאנושות לא מסוגלת לטפל במצב שלה לבד. אז זה יהיה הרבה יותר טוב שיקבלו מדריכים חכמים להנחיה. הקונפדרציה תתן סיוע להחליף את השלטון הבובות (כוחות החושך) שהאנושות הזמינה לפני זמן רב לאטלנטיס. אז כאשר החוקה הגלקטית תיהפך לחוקה האונברסלית של האתיקה בכל רחבי היקום, והחושך לא יתקיים יותר.


 

תורגם מכאן

מי שרוצה לקרוא מאמרים מסכמים על מה שקורה בפלנטה ולגבי פעילות הקונפדרציה הגלקטית לשחרור העולם כדאי לקרוא במאמרים המסכמים בתור התחלה

 

 

תגובות

רשומות פופולריות