כנס קיוטו יום 1



תרגום: דליה מורג מהאתר


9 ביולי 2023

כתב ויתור לפני ההשתתפות


  •      ייתכן שחלק מהתמונות והגרפים לא יהיו זהים לאלו שנראו בכנס.
  •      התוכן של ההערות אינו התאמה מדויקת למה שקוברה דיבר עליו. ייתכנו שמיעה לא נכונה, שגיאות כתב יד או השמטות בתהליך.
  •      שאלות בנוגע לתוכן מסמך זה לא יתקבלו.
ברכות

קוֹבּרָה:
כולם, ברוכים הבאים! ברוכים הבאים לכנס התעלות של קיוטו.
אנחנו הולכים לעשות הרבה מעבודות אנרגיה. אנחנו הולכים לפצח קצת יותר את המטריקס.
אז אני רוצה לבקש ממך לעצום עיניים.
כיבית את הסלולרי? האם חתמת על הסכם הסודיות? אז אנחנו מוכנים.

 
  מדיטציית רשת גלקטית של אור

עצמו עיניים וראו את הנשימה נכנסת ויוצאת.

כשאתם נושמים פנימה, אתתם נושמים אור לבן בוהק. כשאתם נושמים, אתם משחררים מהגוף הפיזי את כל מה שאינכם צריכם יותר. הכל כאב לא נוח ופיזי. בכל פעם שאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן בוהק לתוך הגוף הפיזי שלכם. חדור כל תא בגופכם עם האור הזה. בזמן שאתתם נושמים, אתם משחררים מהגוף הפיזי שלכם את כל מה שאתם לא צריכים יותר. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו, כשאתם נושמים פנימה, נשמו אור לבן מבריק לתוך הגוף הפיזי שלכם, כשאתם נושמים החוצה, אתם נושמים את האור הזה לכל עבר. תמשיך לנשום ככה.

בזמן שאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך גוף הפלזמה שלכם. כשאתם נושמים, אתם משחררים מגוף הפלזמה שלכם את כל מה שאתם לא צריכים יותר. כל החושך, עזוב את זה. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך גוף הפלזמה שלכם, בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם נושמים את האור הלבן המבריק הזה לכל עבר. תמשיכו לנשום ככה.

בזמן שאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך הגוף האתרי שלכם. בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם משחררים מהגוף האתרי שלכם את כל מה שאתם לא צריכים יותר. כל החסימה בצ'אקרות ובמרידיאנים, שחררת הכל. תמשיך לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך הגוף האתרי שלכם, בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם נושמים את האור הלבן המבריק הזה לכל עבר. תמשיך לנשום ככה.

כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן בוהק לתוך הגוף האסטרלי שלכם. בזמן שאתם נושמים, אתם משחררים מהגוף הרגשי שלכם את כל מה שאתם לא צריכים יותר. כל עצב, כעס, אשמה, שחררתם הכל. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך הגוף האסטרלי שלכם, בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם נושמים את האור הלבן המבריק הזה מהגוף הרגשי שלכם לכל עבר. תמשיך לנשום ככה.

בזמן שאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך הגוף הנפשי שלכם. בזמן שאתתם נושמים, אתם משחררים מגופכם הנפשי את כל מה שאתם לא צריכים יותר. כל הספקות, מערכת האמונות האפלה, שחררתם הכל. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן מבריק לתוך הגוף המנטלי שלכם, בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם נושמים את האור הלבן המבריק הזה מגופכם המנטלי לכל עבר. תמשיך לנשום ככה.

בזמן שאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן בוהק לתוך הגוף הסיבתי שלכם. בזמן שאתם נושמים החוצה, אתם משחררים מהגוף הסיבתי שלכם את כל הקארמה מהעבר, פשוט שחררו אותה. כל מה שקרה בעבר, פשוט עזבו את זה. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, אתם נושמים אור לבן בוהק לתוך הגוף הסיבתי שלכם, כשאתם נושפים החוצה, אתם נושפים את האור הלבן הבוהק הזה מהגוף הסיבתי שלכם לכל הכיוונים. תמשיכו לנשום ככה.

עכשיו כשאתם נושמים פנימה, נשמו את האור הלבן המבריק הזה אל מכלול ההוויה שלכם. וכשאתם נושמים החוצה, הקרינו את האור הזה לכל עבר. תמשיך לנשום ככה.

כשאתם נושמים ככה, אתם מתחילים להבין שאתם ישות של אור. אני ישות של אור. ולמען אישור העובדה, אנו שרים את ה'אוֹם' הקדוש שלוש פעמים. אנחנו מתחילים. אוֹם אוֹם  אוֹם.

בתור ישות של אור. אנו מתחברים לישויות אור אחרות בקבוצה זו. אנחנו יוצרים ישות אחת גדולה של אור. אנו מזהים את התחום שלנו, את החוויות שלנו כישות אור אחת גדולה. אנו מאשרים עובדה זו על ידי שירת ה-אוֹם הקדוש שלוש פעמים. אוֹם אוֹם אוֹם

כקבוצה של הוויה של אור, אנחנו מחברים את כל ישות האור ברחבי הפלנטה. אנחנו מרגישים את החוויה שלנו ומדמיינים זאת. כוכב אחר וחיים של כדור הארץ. קבוצה, זוג ויחידים, יוצרים את רשת האור הפלנטרית. אתם יכולים להרגיש ולחוות ולדמיין את רשת האור הזו. גדילה ומתפשטת ברחבי כדור הארץ. הולך וגדל יותר ויותר. כל החושך הולך ונעלם. כל המלחמות מסתיימות. כוכב הלכת כולו הופך לרשת האור. ונשאר רק אור. ואנחנו מאשרים את העובדה על ידי שירת ה-אוֹם הקדוש שלוש פעמים. אנחנו מתחילים.

אתם יכול להרגיש, לדמיין או לחוות את הגלקסיה שלנו היא ספירלה כפולה מלאה בכוכבים. יש מיליארדי כוכבים. וכל אחד מהכוכבים הוא ישות קדושה של אור. ברשת האור הגלקטית. וכל אחד מהכוכבים, שולח קרן אור לכדור הארץ. אנחנו נקודת אור לתוך הרשת הגלקטית.

זוהי התגשמותה של הנבואה הגלקטית הישנה. הכל ייצא החוצה. כל החושך ייעלם. והזמן הוא עכשיו.

אנחנו מאשרים את העובדה הזו, אנחנו שרים את ה-אוֹם הקדוש פעם רביעית. ואנחנו מתחילים.

כעת דמיינו עמוד של אור לבן מבריק המגיע מהשמים עובר דרך הקבוצה שלנו למרכז כדור הארץ. אנו מבקשים מעמוד האור להגן עלינו היום ומחר. אנו מבקשים מכל אדם בחדר הזה להתיישר למטרה הגבוהה ביותר. הרגישו ודמיינו, או התנסו בחיים אחרים בחדר הזה.

וכדי לאשר את העובדה הזו אנחנו שרים את ה-אוֹם הקדוש שלוש פעמים. אוֹם אוֹם אוֹם

לאט לאט אתם הופך מודעים לגוף הפיזי שלכם. אתם נעשים מודעים לסביבה. ואם אתם מוכנים, אנא פקחו את עיניכם.

כולם, ברוכים השבים.

נתחיל את התוכנית הראשית.

הודעה כללית

ראשית, לפני שנתחיל, יש הודעה כללית:

  • לא להשתמש בטלפון הנייד בחדר הזה. ניתן להשתמש בטלפון הנייד מחוץ לחדר בהפסקה. - מחוץ לחדר, לא להרעיש כי יש קבוצות אחרות בבניין הזה שלא רוצות הפרעה.
  • לחתום על הסכם סודיות (NDA). זה אומר שאין צילום, אין הקלטות, אין שימוש במכשיר אלקטרוני בחדר הזה.
  • ניתן לרשום הערות בכתב במהלך הכנס. מותר לשתף מידע זה מחוץ לכנס עם כתב הוויתור במילים האלו:"זוהי הפרשנות שלי. אלו לא מילים מדויקות כפי שאמר קוברה". קראתי הערות כתובות רבות בכנס הקודם, והן היו אמינות בערך 60-80 אחוז.
  • ובהחלט לא לתאר את המראה שלי ולא מי אני מחוץ לחדר הזה.  

בסדר, בואו נתחיל.
 
 מטרת הכנס הזה
 

מטרת הכנס הזה היא להתקרב צעד אחד לניצחון הסופי של האור. אז מטרת המידע שאתם מקבלים כאן היא להעצים אתכם, כדי שתוכלו להיות יותר פעיל לקראת ההכנה הסופית לחיים שלכם ולמצב שקורה סביבכם כאשר השינויים שיקרו.

מעולם לא התכוונתי שהבלוג שלי יהיה מידע שכל אחד מאיתנו יחכה בפאסיביות לאירוע ובתלונות. זה באחריותכם. המטרה הגבוהה ביותר היא שתחיו את חייכם על פי ההדרכה הפנימית. מטרת המידע הזה היא להבין יותר מה באמת קורה. כדי להבין יותר מה קורה סביבכם. כי המידע הזה לא נמצא בתקשורת ההמונית. גם לעולם לא תוכליו לקבל מידע זה בתקשורת החלופית.
אתם צריכם לשכוח את מה שלמדתם, כמעט כל מה שלמדתם במשך 2000 שנה, בגלגול הזה, וגם בגלגולים האחרים. זה היה דיסאינפורמציה. המידע האמיתי הושמד עם שריפת ספריית אלכסנדריה. כמעט כל החומרים הכתובים או המתפרסמים אינם נכונים במטרה לשמר את האנושות בעבדות. אבל עכשיו הגיע הזמן לחשוף קצת מהאמת האמיתית. חלק מהמידע יתפרסם היום לראשונה. חלק נחשף מלפני 4000 שנה. חלק נחשף רק בחברה החשאית מאז לפני כ-3-5000 שנים. ועכשיו זה הזמן לשחרר את זה לאוכלוסית פני השטח. המטרה האמיתית של המידע הזה שפורסם היא שלאנשים תהיה פרספקטיבה כללית כדי לדעת מה באמת קורה.

 הפיל הזה מייצג את המצב הכללי. לאנשים יש פרשנות משלהם לגבי המצב הספציפי. כפי שאפשר לראות, אף אחד מהם לא נכון.
כמו כן, אנו חיים על פני כדור הארץ. כל מה שאפשר לראות כל הכוכבים שנראים בשמיים נמצאים במעגל הזעיר הזה. בלילה אפשר לראות שכל הגלקסיה היא ענן. אפשר לראות את גלקסיית אנדרומדה היא הרבה יותר קטנה, אור קלוש. אבל יש מיליארדים על מיליארדים של גלקסיות שאנחנו לא יכולים לראות בעיניים שלנו. יש כמה טלסקופים שיכולים לראות את מיליארדי הגלקסיות האלה. אבל אפילו איתם, אנחנו יכולים לראות רק חלק ימהיקום. אז הגיע הזמן להסיר את המסך כדי להיות פתוח לתחום החיצוני של המטריקס. אנו נמצאים כעת לפני ההשלמה הסופית של המחזור הקוסמי העוצמתי מאוד. גם הכנס הזה הוא הכנה לכך.
 
 קוברה מעבר למסך. 

 
 זה צולם לפני כמה שנים. הייתי בסטרטוספירה. ניתן לראות את העיקול המעוגל של פני כדור הארץ. כדור הארץ אינו שטוח אלא כדורי. החוויה הזו נתנה לי הבנה עמוקה מה באמת קורה על פני כדור הארץ, איך שרשרת האירועים הובילה לרגע המסוים הזה.

אני אדבר על השינויים הקוסמיים שעומדים להתרחש.
 
איפוס קוסמי
 

נחנו חווים את השינוי הגדול והשינוי הגדול עומד לקרות. יש גם אנשים שהתעוררו וסידרה של אירועים. זו השתקפות של השינוי הגדול הזה. כל העוצמה הזאת היא תוצאה ישירה של אנרגיה עצומה שהחלה להכנס אל שטח הפלנטה.
  1. היא גורמת להתעוררות. 
  2. היא גורמת לטיהור של כל מה שדוכא.
וזו הסיבה לכל החוויות העוצמתיות על פני הפלנטה כרגע. פרק הזמן המשוגע הזה לא ימשך לנצח, תהליך הטיהור הזה ימשך עד שתושג פריצת דרך.
עכשיו ניכנס לסיבות של השינוי הקוסמי הזה.

המחזור החדש

 

 התמונה למעלה זו הצורה האמיתית של היקום. למישהו בחדר יש מהוד קוונטי לתנודות?
(מהוד הוא התקן שיוצר תהודה אופטית ומודד אורכי גל).
אוקיי, כפי שאפשר לראות כאן, היקום הוא טורוס, שזו תנועה מתמדת. זוהי למעשה המשכיות מרחב-זמן עצמה, עם תנועה מתמדת. והמכשיר הזה נקרא מהוד תנודות קוונטיות. זה למעשה מחקה את מבנה המרחב-זמן, בעל אותו מבנה של כל היקום. זהו שדה טורואיד המטהר את עצמו.

אז, תנועה מתמדת זו של מרחב-זמן היא כוח של אבולוציה. וכרגע, היקום הזה נמצא ברגע מאוד מיוחד של התפתחותו. כרגע, עד שהשדה הטורואידי הזה התרחב. היקום נעשה גדול יותר וכרגע, הוא מגיע לגודל המקסימלי. והוא עומד להתקשר שוב. כשרגע ההתרחבות נעצר ומתחיל התכווצות, זה הרגע של No-Time. זה הרגע שבו המקור יכול להתערב ישירות במבנה היקום. זהו הרגע החזק ביותר של היקום.
 
 טורוס הוא היקף חלול במרכזו שמסתובב סביב ציר שאינו חלק ממנו. לדוגמא טבעת שנסובב על האצבע או צמיג של רכב).
 
מה שמעניין הוא, שהיו מאמרים מדעיים בשנים האחרונות, שראו שאנחנו במרחק של כמה מאות מיליוני שנים בלבד מאותו רגע, שהוא פרק זמן קצר יחסית, עם קנה המידה הקוסמי של הזמן. למעשה, אנחנו הרבה הרבה הרבה הרבה יותר קרובים לרגע הזה; אנחנו בעצם חיים ברגע הזה עכשיו! זה הרגע של ללא נשימה. רגע הנשימה הקוסמית נעצר ונשימה יוצאת מתחיל. זה יהיה הרגע שבו ישתנו חלק מהחוקים הפיזיקליים. בפיזיקה הקוונטית, יש תיאוריה שנקראת תורת ואקום כוזבת.
 
 תאוריית הואקום הכוזבת
 
 
מדענים מפרשים זאת בצורה שגויה, אז אני אסביר בקצרה. כלומר היקום הזה לא הגיע למצב של שיווי משקל סופי. זה לא הגיע למצב הכי יציב. אז היקום אינו במצב מאוזן כי הוא עדיין לא הגיע לשיווי המשקל. כשההתפשטות הקוסמית הזו נעצרת ומתחילה התכווצות, שיווי המשקל הזה מגיע. אז היקום הזה נמצא בתהליך מבנה מחדש. והתהליך הזה מגיע גם למערכת השמש שלנו ולכוכב הלכת שלנו.

כדור הארץ נמצא בעמדת מפתח מסיבות פשוטות מאוד. זה בגלל שכוחות האופל בחרו בכוכב הלכת הזה כמבצר האחרון. וחלק מתהליך המבנה הקוסמי הזה הוא חיסול כל החושך. אז צריך לטהר גם את כל החושך שנותר. זו הסיבה שיש כל כך הרבה דרמות עכשיו. זו הייתה הפתעה גדולה שבשנת 1996, כוחות האופל בחרו בכוכב הלכת הזה למבצר האחרון שלהם. הקונפדרציה הגלקטית ציפה שכוחות האופל יבחרו במערכת ריגליאנית באוריון. היה צפוי שכדור הארץ ישוחרר בשנת 1995. במקום זאת, הם שחררו את ריגל ובחרו בכדור הארץ ומחזקים את האחיזה בו. אז הריגל שוחרר, הייתי אומר ב-2003, לפני כעשר שנים. והישויות האפלות עברו טלפורטציה לכדור הארץ. חלקם לא נוקו, הם עדיין כאן. אז כדור הארץ הוא נקודת המוקד של השינוי הגדול הזה. מה שקורה כאן קובע את המפתח של היקום כולו. אז, אנחנו לא כאן במקרה, אבל אנחנו נחושים להיות כאן. אנחנו כאן כדי לפתור את המצב הקוסמי הזה.

 
 כפי שניתן לראות, זה היקום שלנו כרגע. ברגע שההתפשטות תיפסק, זה יתעצב מחדש ליקום הגדול יותר. זו רק תמונה סמלית כדי להראות שהיקום משתנה.
 
מה שמעניין הוא שהפיזיקה הקוונטית הוכיחה שאנחנו באמצע מצב לא יציב. אז הפיזיקאים מודדים את המסה של קווארק עליון. רוב המדידות מראים שהמסה נמצאת באזור גרם-יציב, כלומר היא אינה יציבה או בלתי יציבה, אלא רק ביניהן. אז אפשר לראות שאנחנו באותו רגע, בדיוק ברגע המעבר.

זה משתקף בחלקיקים התת-אטומיים: משהו עומד להשתנות. אנחנו עומדים ליצור קפיצה קוונטית. זו לא רק אמירה סמלית. אני מזכיר זאת מהמצב הקוונטי.

אסביר בפירוט כיצד מתרחש הטרנספורמציה הזו והבסיס לכך.
 
קפיצה קוונטית לוואקום אמיתי
 
אנשים צריכים להבין את הסיבה למה שקורה כאן. המצב הזה של האנרגיות הקוסמיות, וכל מה שקורה כאן עכשיו.

אני אדבר על האופן שבו המעבר הקוסמי הקוונטי הזה משפיע על השמש המרכזית הגלקטית. וכיצד השמש המרכזית הגלקטית הזו משפיעה פיזית על מערכת השמש שלנו ועל כדור הארץ. וכיצד מתרחשים הפעילות הזו של השמש וכל השינויים הפלנטריים של החברה האנושית. ואיך כל אלה מובילים לפריצת הדרך הסופית ולאירוע.

הפעילות הגוברת הזו של השמש המרכזית הגלקטית נמצאת כרגע רק במישור האנרגטי אך לא במישור הפיזי. כאשר השמש המרכזית הגלקטית תהיה פיזית, זה יהיה סוף העולם כפי שאנו יודעים. אז אנחנו עדיין בשלב ההכנה למעבר אנרגטי.
 
טכיון, טכנולוגיה פליאדית
 
 לפני הרבה שנים הפליאדנים נתנו לי את ההוראות לגילוי טכנולוגיה שתקל על המעברים האלה כי הם יודעים שעומד לחול מעבר גדול ויהיו גלים מהשמש הגלקטית המרכזית.
הם נתנו לי את הטכנולוגיה הזאת שתהיה מקובלת על תושבי פני השטח של הפלנטה. זו היא טכנולוגיית הטכיון.

טכיון הוא חלקיק תת-אטומי שזז מהר יותר מהאור. הם החלקיקים הראשונים שנולדו מיד לאחר תחילת היקום. הם מחוברים למקור, מחוברים ישירות למפץ הגדול. לכן, הטכיון מחובר ישירות למקור, ולכן הרטט הגבוה ביותר האפשרי על הפלנטה הזו. היקום מלא בטכיונים. הם נמצאים בכל הגלקסיה. אבל כוחות האופל יצרו גדר אלקטרו מגנטית מסביב לכדור הארץ, שבין היתר חוסמת הגעת טכיון משאר היקום.

ישנה שכבה מסוימת באטמוספירה הנקראת "יונוספירה". ליונוספרה יש תפקיד לקלוט את הקרניים הקוסמיות. אז רוב הקרניים הקוסמיות נספגות ביונוספירה ואינן מגיעות לפני השטח של כדור הארץ. אבל זאת חרב פיפיות. כי היוניספירה סופגת קרינה מסוכנת שעלולה לגרום למחלות עור וסרטן. אבל כוחות האופל שינו את האטמוספירה עם "מחממי יוניספירה", שחוסמים את הגעתן של קרניים קוסמיות אחרות, וביניהם, קרני טכיון. אז קרינת טכיון לא מגיעה לפני השטח של כדור הארץ. לאחר האירוע, קרינת טכיון תגיע אל פני השטח כרגיל, אך כעת רק בסיועו של תאי טכניון, זה יהיה אפשרי. מסיבה זו, אנו מאיצים את בניית תאי הטכיון ברחבי הפלנטה כדי להביא הרמוניה וריפוי לפני השטח של הפלנטה הזו. לחדרי הטכיון האלה יהיו הרבה אנרגיות, והפליאדים משתמשים בהם לפעולות מסוימות של האירוע.

המטרה הגבוהה ביותר שיהיו יותר מאותם תאי טכיון, במיוחד באזור שבו אין עדיין חדרים. היבט אחר של הטכנולוגיה הזו הפליאדים סייעו לנו לבנות את האובייקטים הטכיוניים. והבאתי הרבה מהמוצרים האלה לכאן שתוכלו להסתכל עליהם מאוחר יותר. אבל עכשיו בואו נדבר על אבן סינטאמני.

אבני סינטמני
 
אבני הסינטמני הגיעו ממערכת הכוכבים של סיריוס.

אפשר להשתמש באבן הסינטמני במדיטציה שלכם כדי להתחבר לאור. הרבה אבני סינטאמני נקברו מתחת לאדמה כדי לעגן את האנרגיה, ויצרו רשת אנרגיה פלנטרית. אם אבני הסינטמני קבורות מתחת לאדמה, הן מזמינות את הישויות המלאכיות לאזור זה. והצוות היפני קבר בהרבה מאמץ יותר מ-20,000 אבני סינטאמני בכל יפן. 
 
מפת קיוטו איפה שהאבנים נקברו
 
מערבולת הדרקון של קיוטו
אזור קיוטו הוא מערבולת דרקון חזקה מאוד.
זו הסיבה העיקרית לכך שוועידת ההתעלות ניתנה בקיוטו, לא בטוקיו. זהו המיקום של וורטקס הדרקון המקורי ביפן. כפי שאתם בוודאי יודעים, קיוטו הייתה עיר מלכותית לפני שהועברה לטוקיו לפני כ-200 שנה. משפחת דרקונים מסוימת הגיעה משושלת טאנג הסינית במאה ה-7. המשפחה הזו עדיין גרה בקיוטו ועובדת מאחורי הקלעים. אם תרצו, תוכלו למצוא אותם. הם נמצאים במקום נסתר בקיוטו.

יש מקדש שינטו מסוים שייסגר בשעה 17:00 באזור צפון קיוטו. תחום זה חשוב מאוד מבחינה אנרגטית. זו הסיבה שכל כך הרבה אבנים נקברו.


 
יש כמה אבנים חזקות עוד יותר שקיבלתי לפני כמה שנים. זה היה חזק מדי עד שקיבלתי הנחיות לא לחשוף או לפרסם. הפעם הראשונה שחשפתי אותם הייתה, אני חושב בשנה שעברה בכנס פריז.
היא נקראת סינטאמוני גלקטי.

סינטאמני גלקטי
יש לזה קשר ישיר עם השמש המרכזית הגלקטית. זוהי האבן החזקה ביותר כרגע על פני כדור הארץ הקיימת. האבן הזו, שוב, מחברת אותך למרכז הגלקטי. אבני סינטמני גלקטיות יופעלו ברגע האירוע, או פריצת הדרך של הדחיסה. כעת אוכלוסיית פני השטח מוכנה לקבל את האבן הזו, אז זה גרם לי להביא את האבנים האלה איתי.
לאבני ה-סינטמני הגלקטיות יש גם את התפקיד החשוב מאוד שעליו אדבר מאוחר יותר, היא ניקוי אנומליה תת-קוואנטית.
יש עוד על האבן הזו, אבל אני אגלה אותם בהדרגה.
חשוב גם ברגע המסוים הזה להביא עוד אנרגיית האלה אל פני הכוכב. מסיבה זו, הבאתי הרבה תליונים ותכשיטים כדי לעגן עוד אנרגיית האלה. על ידי לבישתם תוכלו לסייע בהבאת עוד אנרגיית האלה אל פני כדור הארץ.
 
הפסקה קצרה של 20 דקות

     (אקירה מצוות יפן מסבירה על כרטיסים ממוספרים שאנו צריכים לרכישת מוצרים)

תעצום את העיניים. נשמו אור לבן מבריק ונשמו אור לבן מבריק. תמשיך לנשום ככה. וכשתהיה מוכן, אנא פקח את עיניך.

כולם, ברוכים השבים. אמשיך בתוכנית הראשית.

אני אדבר עכשיו על משהו די חשוב לתקופת הזמן הזו שהוא אירוע גלקטי, סופר גל

התפרצות סולארית עצומה שתגרום לגל אנרגיה גדול ביותר. 

 
הגלקסיה הזו היא יצור חי כמו כל גלקסיה. כגלקסיה כיצור חי, היא נושמת ופועמת. ויש לו את פעימות הלב שלו. פעימת הלב שלו היא פעימה של אנרגיה בתדר גבוה מהמרכז הגלקטי. זה קורה בפרק זמן קבוע של כ-26,000 שנים. בכל פעם שיש דופק גלקטי, הוא שולח גל של אנרגיה לכל הגלקסיה, לגופים אתרים של כל דבר. זהו מנגנון תיקון טבעי שמבטיח שהכל יסתדר.

אני אדבר על גל העל הגלקטי מנקודת המבט של הפיזיקה, וגם מנקודת המבט של האנרגיה. כי יש היבט פיזי ולא פיזי של אותה תופעה. ובשנים האחרונות צץ איזשהו תחום מדעי רציני על הבעיה הזו.

היפוך גיאומגנטי
למעשה יש מחקר מדעי של הדופק הגלקטי. זה קורה בכל גלקסיה, לא רק בגלקסיה שלנו. גל על ​​גלקטי, או דופק גלקטי כוללים תמיד היפוך קוטבי מגנטי. אז הקוטביות של השדה המגנטי של המרכז הגלקטי הפוכה. אז מה שהיה בעבר קוטב מגנטי צפוני הופך לקוטב מגנטי דרומי, ולהפך.



אנחנו רואים כאן מדענים מודדים את השדה המגנטי של גלקסיית סייפרט 2011. הקוטב הצפוני למעלה, והקוטב הדרומי למטה. ואז, פתאום כמה שנים מאוחר יותר, המצב הזה התחיל להשתנות. בעוד כמה שנים, הקוטב הצפוני ירד והקוטב הדרומי למעלה. השדה המגנטי התהפך בגלקסיה. אז אנחנו רואים כאן, יש ראיות מדעיות כאשר התלקחות גלקטית פוגעת, מתרחש היפוך קוטב מגנטי. זהו תהליך מהיר מאוד. זה בדרך כלל לוקח כמה שנים מקסימום. אבל זה תהליך פתאומי. ישנם כמה סימנים לפני תחילת היפוך ממשי, אך תחילתו של היפוך קוטבי גלקטי היא מהירה מאוד. מנקודת המבט הפיזית, הדופק הגלקטי בגלקסיה זו אינו פעיל כרגע. זה יכול להיות פעיל בעוד חודשיים, אנחנו לא יודעים.
יישור קו המשווה הגלקטי
יש גם תצורה אסטרולוגית חשובה, שמחזקת את המעברים באירוע גל העל הגלקטי המסוים הזה שמתרחש עכשיו. זה קורה כל 26,000 שנים, כאשר השמש של היפוך החורף חוצה את קו המשווה הגלקטי.


אז, כשהיית רואה את השמש בהיפוך החורף בשנת 1998, זה היה בדיוק במישור קו המשווה הגלקטי שיצר דחף חזק מאוד מהמישור האקליפטי שהוא מישור של מערכת השמש שלנו. זה אומר שבאותה תקופה, מישור מערכת השמש שלנו היה פתוח מאוד לאנרגיות שמגיעות מהמרכז הגלקטי.


לפני 13,000 שנה, שהם חצי מאותו מחזור, בתקופת היפוך הקיץ, המצב היה כמעט כמו עכשיו. בכל חצי של המחזור הגלקטי, יש גם דופק גלקטי, שהוא לא כל כך חזק אבל זה קורה.

אירועי הכחדה

 
וכאן אפשר לראות שיש עדויות גיאולוגיות לאותו דופק גלקטי המתרחש כל 12,000-13,000 שנים. אז, כל אחד מהדופק הגלקטי משפיע על השמש של מערכת שמש, והוא משפיע גם על חיינו. בהמשך, אסביר כיצד מנגנון זה פועל. אבל אפשר לראות שיש דופק ענק, יש גם אירועי הכחדה המוניים שונים חזקים על פני כדור הארץ. הכחדה פירושה שרבים מהמינים נכחדו מכיוון שהמעבר היה כה אינטנסיבי עד שמינים מסוימים לא יכלו לשרוד. שמות אלה ברשימה הם שמות של אירועים גיאולוגיים. הגיאולוגים מדדו דגימות ליבות קרח, ההרכב האיזוטופי של הסלעים וגילו שהיו אירועים גיאולוגיים חזקים מאוד שקרו וגרמו להכחדות המוניות. זה היה בדיוק הזמן שבו התרחש הדופק הגלקטי. כל אחד מהאירועים האלה משנה את פני כדור הארץ באופן דרמטי למדי. מנקודת מבט גיאולוגית, כרגע זה צפוי לקרות שוב.
בסדר, בכל פעם שהגלקסיה עושה את הדופק שלה, יש גל אנרגיה חזק מאוד שפוגע בכל מערכות השמש בגלקסיה. הגלים האלה משפיעים על השמש. השמש המסוימת שלנו במערכת השמש היא כוכב יציב למדי; בדרך כלל אין לנו שום בעיה. אבל כשהדופק הגלקטי פוגע, הוא משנה את המנגנון הפנימי, או את השדה המגנטי של השמש. מה שקורה הוא שהשמש הופכת למיקרו נובה. זה אומר שהשמש עושה פתאום את ההבזק החזק מאוד של הקרינה והאנרגיה.

מה שגם יקרה הוא שהשדה המגנטי של השמש משפיע על כל כוכבי הלכת במערכת השמש. זה משפיע גם על השדה המגנטי של כוכב הלכת הזה, ומפעיל היפוך קוטב מגנטי.

היפוך קטבים

כאן אפשר לראות את האנימציה המבוססת על מדידה אמיתית כיצד הקוטב המגנטי הצפוני כבר זז. המצפן בו השתמשנו לפני כמה עשורים אינו מראה לנו את אותו קוטב כפי שאנו רואים כעת. מה שמעניין הוא ששדות התעופה צריכים להחליף חלק ממסלולי הנחיתה שלהם כי המיקום הגיאומגנטי כבר לא זהה. אז, השינוי הקוטבי הגיאומגנטי כבר בשלב הראשוני שלו; השינוי הקוטבי הגיאומגנטי כבר מתרחש.
(הערת המתרגמת ד.מ - שימו לב אנו בשנת 2023, קרוב מאד ל2025)
הדברים האחרים שבעצם כבר קורים עכשיו הם שהשדה המגנטי של הפלנטה שלנו נחלש. זו ההקרנה שעשיתי.

 

לפני כמה שנים, ראיתי כמעט בדיוק את אותו הגרף מאתר ה-Suspicious Observers.

למעשה, השדה הגיאומגנטי נחלש מאז 1859. הייתה סערה סולארית ענקית בשנת 1859, שנקראה אירוע קרינגטון. הייתה סערת שמש ענקית שהגיעה מנקודת השמש הענקית. הסופה הייתה כל כך חזקה שקווי טלגרף נשרפו מעצמם. זה היה הסימן הראשון לשינוי הקוטבי הקרוב. מאז, השדה המגנטי של כדור הארץ החל לרדת. אירוע קרינגטון זה גם גרם לשינוי חברותי עמוק מאוד בחברה האנושית, במיוחד ביטוי של רגשות. כפי שאפשר לראות את החברה של בני אדם מאז 1859 הפכה להיות הרבה יותר רגשית.
המדידה של נאס"א קבעה עד שנת 2000 השדה המגנטי איבד 10 אחוזים. לפני כמה שנים הוא איבד 20 אחוז. עכשיו זה איבד 25 אחוז. זה יפסיד עוד 1-2 אחוז בשנה.

ככל שהשדה המגנטי נחלש יותר ויותר, תהיה פחות ופחות הגנה על כדור הארץ. כאשר התלקחויות שמש חזקות פוגעות בכוכב הלכת, הן משמידות את החלק הנותר של השדה המגנטי של כדור הארץ.

כאשר השדה המגנטי נחלש, התלקחויות סולאריות יכולות להגיע ישירות לפני השטח של כוכב הלכת. בהדרגה יש יותר רעידות אדמה, סופות רעמים, ובנקודה מסוימת, יהיה הבזק שמש ישיר שיכול להגיע ישירות לפני השטח, מה שיכול להיות מסוכן להתפרצויות געשיות ושריפות, כל מה שיכול לקרות עם האנרגיה הזו.
וברגע מסוים השדה יורד מספיק, יהיה שינוי קוטבי מגנטי. כאשר הצפון המגנטי נקרע פתאום מהר מאוד לצד השני של הפלנטה. באותו זמן, השדה המגנטי של הפלנטה כמעט אפסי. כאשר השדה המגנטי נמוך מאוד, הוא יוצר גם שינוי קוטבי פיזי, או תזוזה של קטבים פיזיים. ישנו אזור מסוים בין המעטפת לקרום הנקרא אי-רציפות Mohorovičić. בדרך כלל, האזור הזה מוצק מספיק כדי שהוא יוכל לקבע את הקרום ואת ההרים. כאשר השדה המגנטי יורד, האזור הופך לחצי נוזלי, לפתע קרום האדמה מחובר יותר פיזית למעטפת. כאשר כדור הארץ מסתובב, קרום האדמה אינו מסתובב יחד עם המעטפת. וכשהמעטפת מאבדת את האחיזה בקרום, המים ניתזים אל היבשת, ממהרים ושוטפים את כל כדור הארץ.

התלקחות סולארית
תהיה פעילות סולארית חזקה שיכולה לעורר התלקחות. בדרך כלל הפעילות הסולארית מתחזקת בתקופת המקסימום הסולארית, שמגיעה אחת ל-12 שנים. המקסימום הסולארי הבא צפוי להגיע בעוד כשנתיים, בסביבות 2025.


במהלך מקסימום סולארי, עלולות להתרחש סופות שמש חזקות מאוד, אשר נקראות התלקחויות סולאריות מסוג X. בדרך כלל, במהלך המקסימום הסולארי, יש לנו התלקחויות שמש X10, שהן די חזקות. יכולות להיות התלקחויות x20 שהן חזקות יותר. במהלך שנת 1859, הייתה לנו התלקחות של x30. וכן, היה אירוע חזק עוד יותר לפני מאות שנים כמו התלקחות x40 בשנת 774.

כבר בחודש זה נצפו מעט התלקחויות מסוג x. יש לנו כבר את התלקחויות מסוג x שהולכות ומתחזקות. גם בשבוע שעבר, היה כתם שמש ענקי שאפילו נצפה בעיניים בלתי מזוינות. אז השמש נכנסה למקסימום סולארי לפני שנתיים, והיא כבר פעילה מאוד.
(למטה תמונת גרף המראה מתאם בין התלקחויות שמש מסוג X לבין השדה הגיאומגנטי של כדור הארץ)

כאן בגרף זה ניתן לראות את השפעת עוצמתם של התלקחויות השמש לעומת השדה המגנטי של כדור הארץ.

להתלקחות ה-X שהייתה לנו בשבוע שעבר יש כמעט אפס השפעה על השדה המגנטי של כדור הארץ. זה לא חזק מספיק כדי לגרום נזק. כאשר הוא מקבל התלקחויות x שהוא חזק יותר, יש כמה השפעות על השדה הגיאומגנטי. בדרך כלל אנו מקבלים אחד מ-x10 התלקחויות בכל מקסימום שמש. זה די חזק אבל עדיין לא כל כך מסוכן. כשהיא X15, זה נהיה מסוכן. אם נקבל x20, שהוא חזק מאוד, זה נהיה ממש ממש מסוכן. הפעם האחרונה שקיבלנו את זה הייתה בנובמבר 2003, לפני כ-20 שנה.

אז, השדה המגנטי של כדור הארץ נחלש מספיק עם מחזור השמש החזק, שינוי קוטבי מגנטי ושינוי קוטבי פיזי אפשריים. מנקודת המבט של הפיזיקה, סבירות גבוהה למדי שתהיה לנו תזוזה קוטבית ב-3 המקסימום השמשיים הבאים. או זה, או הבא. זה קונצנזוס כללי של הפיזיקה.
או, מנקודות מבט טהורות של הפיזיקה, 35 אחוז מההסתברות לשינוי קוטבי בשנים הקרובות כי אנחנו נהיה במקסימום שמש. קיימת אפשרות נוספת של 35 אחוזים להסטה קוטבית פיזית במקסימום השמש הבא בסביבות 2037. יש כ-30 אחוזים מהאפשרות לשינוי הקוטבי הפיזי במקסימום השמש בשנת 2049. כמובן שמקורות סמויים אומרים שהשינוי הקוטבי הבא יגיע בקרוב. בעוד שנתיים.
 

 כשהשמש באמת מתחילה להיות פעילה יותר, היא נכנסת למחזור מיקרו נובה, היא פולטת יותר אנרגיות הן אנרגטית והן פיזית. האנרגיות יפגעו על פני כדור הארץ בצורה ישירה יותר. ניסיון העבר מלמד, כי במהלך השינוי הקוטבי הפיזי, 0.1-10 אחוזים מהאוכלוסייה שורדים. אני אדבר על תהליך הפינוי מאוחר יותר היום.

פעילות סולארית
 

ראשית, הבה נתמקד בדינמיקה הפיזית של המצב.

זה מציג את הפעילות הסולארית בפועל לעומת התחזית בשנים קודמות עד עכשיו. הקו האדום מציג את התחזית הרשמית, וכפי שאפשר לראות, כבר חרגו מהמקסימום החזוי. השמש כבר פעילה יותר מהמקסימום השמש האחרון. אנו צפויים להגיע למחזור השמש הנוכחי, שהוא מחזור השמש 25, ששיאו הוא ב-2025.

כדור דייסון
(הערת המתרגמת: כדור דייסון הינו מבנה חלול עצום בגודלו דמוי כדור, המקיף כוכב ואוגר את האנרגיה הנפלטת ממנו. ד.מ).
כוחות האור מגינים ככל שנדרש על המערכת הסולארית שלנו ועל הצומח מול קרינה מוגזמת בשל המעורבות הגלקטית שמגיעה.

 אז הם יצרו את כדור הדייסון סביב השמש וכדור הארץ. אותם כדורי דייסון הם למעשה ספינות אם הממוקמות במיקום המיוחד ויוצרות גיאומטריה מקודשת סביב כדור הארץ והשמש. ספינות האם הללו מווסתות במידה מסוימת את הקרינה והאנרגיות. ללא הסיוע של הקונפדרציה הגלקטית, היה לנו אסון עצום כבר לפני עשרות שנים. וללא הסיוע של עובדי האור שעשו הרבה מדיטציות, היו לנו גם אסון רב כבר לפני עשרות שנים. אז, ביחד, אנחנו מסוגלים לייצב את המצבים מאוד בהתאם למצב שהכוכב עדיין קיים.

קו המשווה האטלנטי הישן
 
 
טוב, זה המיקום של קו המשווה של כדור הארץ לפני השינוי הקוטבי האחרון. כפי שאפשר לראות, המיקום של קו המשווה היה שונה בהרבה ממה שהוא עכשיו. זה היה העיתוי של אטלנטיס המאוחרת. במהלך אותה תקופה, היו מקדשי האלה חזקים מאוד יחד עם קו המשווה. כל אותם מקדשים התחברו לאוניות האם של הקונפדרציות הגלקטיות המתמקמות מעל אותם מקדשים. ספינות האם הללו ייצבו רשת פלנטרית של אור בתקופת אטלנטיס.
קו המשווה האטלנטי הישן הזה יופעל מחדש, בקרוב מאוד. את המיקומים המעניינים אנחנו עדיין יכולים למצוא לאורך הקו. בבעל'בק בלבנון היה מבנה ענק של מקדש יופיטר. היסוד של אותו מקדש היה למעשה היסוד של מקדש האלה מתקופת אטלנטיס. הוא עשוי מגושי אבן במשקל 3-400 קילו גרם. קשה מאוד עם טכנולוגיה מודרנית ליצור גוש אבן ענק כמו זה. יש גוש אבן ענק אחד של יותר מ-1,000 טון. לפי ההיסטוריה האנושית, זה נוצר באימפריה הרומית. כמובן שזה הרבה יותר ישן. הייתי מאתגר מהנדסים יפנים ליצור 1000 טון של גושי אבן ולערום אותם כמו המקדש! ברור שאין דומה לטכנולוגיות אז שיצרו את המקדש. יש מקומות אחרים בקו המשווה של האלה. ביניהם, יש את פריז, צרפת, סטונהנג', חוצה את האוקיינוס ​​האטלנטי, בחופי ארה"ב. הם רק כמה דוגמאות, אבל זה רק כדי לקבל מושג לגבי הימים האחרונים של אטלנטיס.


יש עדות מדעית לכך שהיה אירוע קוסמי באזור סביב קו המשווה הישן. ניתן לראות את הקו (סגול) המייצג את קו המשווה של האלה האטלנטית. אזור זה נקרא שדה YDB שבו גיאולוגים מצאו מיקרו טקטיטים זעירים מאוד. אבנים מותכות קטנות מאוד מגיעות מהחלל. המיקרו טקטיטים האלה הם בני 13,000 שנה. אז זה היה הזמן המדויק של השינוי הקוטבי האחרון שנגרם על ידי הדופק הגלקטי האחרון. אפשר לראות שיש הרבה הוכחות מדעיות למה שאני מדבר עליו. אבל התמונה הגדולה נדחקה מכיוון שכוחות האופל לא רוצים שאוכלוסיית פני השטח תדע על כך. הם לא רוצים שנדע על פלאש השמש. יש ספר מאוד מעניין בשם "סיפור אדם וחוה" שיצא לאור לפני כ-70 שנה שמסביר הרבה מאוד שינוי קוטבי פיזי. זה לא מסביר את גל העל גלקטי, אבל זה מסביר את פעילות השמש. הספר הזה דוכא על ידי ה-CIA. זה היה אסור. אבל פתאום זה הופיע באינטרנט לפני כמה שנים. עכשיו זה זמין. אז אם תרצו להשיג אחד, אפשר עכשיו. זה אומר שמידע אמיתי יוצא החוצה. כאשר הזמן של האירוע, כוחות האור ישחררו את כל המידע כגון זה להמונים. מחר, אסביר יותר את רצף האירוע.

עכשיו הזמן לשאלות. 1
ש. הזכרת שהאבני סינטמני הגלקטים מעגנים את האנרגיה של האלה, האם זה אומר שככל שנקבור את האבנים האלו באדמה, כך נווכל לעגן יותר את האנרגיה של האלה?

ת. אבני סינטמני הגלקטי עצמו אינו עוסק באנרגיית האלה, היא האנרגיה של המרכז הגלקטי. וכאשר יגיע הזמן, אני אתן לך הנחיות נוספות לגבי אבני סינטמני הגלקטי, אבל זה עדיין לא הזמן.

ש. במהלך הכנס האחרון בטאיפיי, הזכרת שאין יצורים דרקוניים עולים. אבל במהלך הראיון האחרון אמרת שקנפוציוס הוא בעצם דרקוני. אתה רוצה להבהיר את זה?

ת. זה היה נדיר ביותר שדרקונים עלו לאורך ההיסטוריה האנושית. בהיסטוריה האחרונה שידענו אי פעם, אין ישויות נעלות מגזעים דרקוניים.

ש: האם קיוטו נבנתה על ידי 12 שבטי ישראל האבודים שהגיעו ליפן לפני זמן רב?

ת. אוקי, זה מיתוס שאני לא יכול לאשר. היו כמה חילופי דברים בין מצרים לישראל ויפן באותה תקופה, אבל המצב היה קצת שונה מהמיתוס.

ש. מבחינה היסטורית, האם תוכל למנות כמה ישויות דרקון חיוביות מקיוטו?

ת. בקיוטו קיימות מסורות שונות של דרקון חזקות. כפי שציינתי דרקונים הגיעו מסין, וחלקם עדיין חיים בקיוטו.

ש. לפני השינוי בקוטב, כמה זמן נותר לכוחות האור לפנות אותנו?

ת. מחר אכנס לפרטים.

ש.קיוטו אומרים שהוא אב הטיפוס של הייאן-קיו שנבנה על ידי שבט האטה, אז האם התכוונת שמשפחת האטה הזו היא משפחת הדרקון?

ת. זה קו אחד, אבל לא קו הדם היחיד.

ש. תהיתי למה הסברת שהאירוע יתקיים ב-2025.

ת. זוהי התחזית וההערכה שלי על סמך הבנתי את המצב. אין ערבויות. אסביר מאוחר יותר מתי אני מדבר על האנומליות הקוונטיות והתת-קוונטיות, אבל אף אחד לא יודע מתי. בקיצור, אנומליה קוונטית היא בלתי צפויה. כמו כן, רצון חופשי אינו צפוי. לכן, אפילו כוחות האור אינם יודעים את הזמן המדויק של האירוע וכיצד הוא יתפתח. אנחנו יוצרים את זה ביחד. אז מה שיש לנו הוא קו מנחה או הערכות, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח "זה יקרה מתי". יש לנו רק מפה כללית של כל המצב.

הדינמיקה של הפורטל 2025
 
 
 
נמשיך בתוכנית הראשית. דיברתי בעבר על ההיבט הפיזי של הבזק גלקטי או דופק גלקטי. אני אדבר מעכשיו על אותו הדבר מנקודת מבט אנרגטית יותר. אדבר גם על המחזורים הקוסמיים השונים. אני לא יכול לתת לך את התאריך המדויק או הוכחה לגבי זה, אבל אני יכול לתת לך את המפה או ההנחיה ככל האפשר.

מחזורים שונים
אני לא היחיד שמדבר על מחזורים שונים.
 
יש כלכלן מעניין מאוד בשם מרטין ארמסטרונג. הוא חקר מחזורים שונים במיוחד כלכלה וגיאופוליטיקה של העשורים האחרונים. הוא נתן כמה מהעסקאות המפורסמות מאוד של שוק המניות נגד ין יפני. (מאמרי עיון ) בגלל ההבנה שלו לגבי מחזורים כלכליים שונים, הוא הרוויח הרבה כסף. ומה שמעניין הוא שהוא לא רצה להיות חלק מהקבלים. הוא יצר תוכנת מחשב שיכולה לחשב מחזורים שונים. ומה שמעניין בתוכנית הזו הוא שהקרנת המחזורים שלה הרבה פעמים תואמת את התחזיות שלי. זה נלקח מהאתר שלו. זו לא ההשלכה הידועה ביותר שלו, אבל לפי הגרף הזה, הוא חוזה את הציוויליזציה המערבית במהלך הסתיו של השנה הבאה. מה שמעניין בגרף הזה הוא שהוא אסף את כל הנתונים ישירות ותאר את תחילתה של הציוויליזציה המערבית מאז 3,114 לפני הספירה, לפני כ-5000 שנה. יש לו תפקיד מאוד מעניין. אבל עכשיו אנחנו נכנסים לסגל חזק יותר.
אסטרולוגיה היא לא פסאודו-מדע. אסטרולוגיה יכולה לחזות במדויק את שדה התהודה של מערכת השמש. כל כוכבי הלכת נפגשים בשדה הקוונטי של המידע. כאשר אתם מקרינים את המידע הזה של השדה הקוונטי במישור האקליפטיקה, אתם מקבלים את תמונת התהודה המסוימת שנראית דומה להורוסקופ. וכאשר אחד מאלה יוצר היבט אסטרולוגי, במיוחד כאשר היבטים אלה מעורבים, הם יוצרים דפוס תהודה חזק מאוד בשדה הקוונטי. ושדה התהודה הזה משפיע על החברה האנושית כולה. בשנה שעברה, בעודנו מתקרבים לשנת 2025, אנו נכנסים להיבט האסטרולוגי החזק ביותר ב-500 השנים האחרונות, אסטרולוגית סוף עידן מסוים ותחילתו של עידן חדש. הפעם האחרונה שההיבט הדומה היה נוכח הייתה הרנסנס. כעת ההיבטים הללו מתרחשים שוב ומועצמים גם על ידי המחזור הגלקטי.

היבטים אסטרולוגיים של 2025



 היבטים רבים שעומדים להתרחש בסביבות 2025. יש סקסטיל משולש עם אורנוס, נפטון ופלוטו. לא רק שיש לנו סקסטיל משולש, אלא כל אחד משנה את המזל האסטרולוגי שלו. בערך באותו זמן, פלוטו נכנס לדלי. נפטון נכנס לטלה. אורנוס נכנס לתאומים. זה ישנה לחלוטין את התמונה האנרגטית של הפלנטה הזו בשנים הבאות.

כבר חזינו בכמה שינויים מכיוון שפלוטו כבר נכנס למזל הדלי לפני מספר חודשים. ניבאתי שפלוטו במזל דלי יביא לנו את המגע הראשון.
ובתחילת יוני, בימים האחרונים שפלוטו נשאר במזל דלי, החל תהליך החשיפה הרשמי להתרחש. כאשר היה חושף סקנדלים מסויים בשם GRUSCH מארצות הברית שהתראיין והוא גילה שיש תוכנית סודית בצבא ארה"ב שמעלימה ומדחיקה מידע על ספינות החייזרים שהתרסקו וגם מחזיקה בטייסים החוצניים. המידע הזה לא פורסם בתקשורת האלטרנטיבית, אלא בתקשורת המיינסטרים. זה התחיל את התהליך המדיני בארצות הברית שבו חברים מסוימים בקונגרס האמריקאי מבקשים את החקירה ורוצים את כל המידע הסודי על אותם כלי טיס וחוצנים. הם רוצים את האמת. דברים כאלה מעולם לא קרו בעבר. אבל האנרגיה של פלוטו במזל דלי גורמת לנו לא להסתיר מידע יותר. ולמה זה קורה? זה בגלל שלקבאלים בארה"ב נאמר שאם הם לא יגלו, הרוסים יגלו קודם. אבל הם רוצים לשלוט במידע. הם רוצים לשחרר לפני שרוסיה תוביל את ההמונים. לרוסיה יש גם טונות של תיקים של כלי הטיס הסודיים. וסרטון פורסם לפני מספר שנים, והם ציינו שרוסיה סיווגה מידע של כלי טיס שהם יכולים לבטל את הסיווג בעת הצורך.
אז פלוטו נכנס שוב למזל דלי בשנה הבאה. אני אדבר על זה מחר, אבל תהליך החשיפה הזה יהיה הרבה יותר אינטנסיבי.
זו רק ההתחלה הראשונה. נפטון נכנס לטלה ואורנוס נכנס לתאומים שישנה לחלוטין את הנוף. יהיה שינוי מסוים בחברה. נזכה ש Sedna תיכנס שוב לתאומים לאחר 13,000 שנה.
יהיה לנו צירוף משולש בשנים הקרובות: אורנוס, סדנה ופליאדות. הם הולכים לעשות צירוף משולש. הפליאדים יאתחלו את התהליך המסוים עם הפעולה שלהם. אכתוב על כך יותר בבלוג שלי.

האומיה נכנסת לעקרב. זה יביא ללידה מחדש של רוחניות העידן החדש. כל שלושת כוכבי הלכת החיצוניים האלה ושני האסטרואידים האלה יעשו היבטים חזקים זה לזה בשנים הבאות. הם יפעילו את השינויים העצומים.

(הערת המתרגמת: Sedna הוא כוכב לכת ננסי שנמצא בעננת אורט והתגלה בשנת 2003. Haumea הוא כוכב לכת ננסי שנמצא בדיסק המפוזר של מערכת השמש. להאומיה 2 ירחים טבעיים. ד.מ)

אוקיי, זה גרף מאוד מעניין המראה את עקבותיהם של שלושת כוכבי הלכת החיצוניים שיוצרים היבטים כאלה. כפי שאפשר לראות כאן, הם מייצרים שדה תהודה חזק ביותר לאחר לפחות 500 שנה. דפוס תהודה זה יפעיל את הרנסנס החדש.
 

 אותו דפוס תהודה נראה לפני 500 שנה. כאן יש לנו את אורנוס ופלוטו עושה את אמצע טרין עם נפטון. אפשר לראות שהם עושים את ההתקדמות הזו ביחד מ-2024-2025. זה יהיה מחזור חזק מאוד.

מחזור זה מתחזק על ידי מחזור סיריוס.

סיריוס הוא שלושה כוכבים, אבל כאן אנו רואים את הכוכבים הגדולים סיריוס A ו-B. סיריוס A במרכז וסיריוס B מסתובב סביבו. בכל פעם שהם לוקחים מרחק מקסימלי, מחזור סיריוס חדש מתחיל. מחזור סיריוס האחרון החל ב-1975 והוא יסתיים גם ב-2025. אז זו תקופה של 50 שנה. כוחות אפלים צריכים לעבור טרנספורמציה בתקופת זמן זו.

 יהיה ניסיון בקשר עם הקונפדרציה הגלקטית. אנחנו לא כל כך רחוקים מהרגע הזה. במהלך פורטל הפעלת האור, הם התקדמו רבות. עוד לא הגענו לאיש הקשר, אבל לא כל כך רחוק ממנו. כעת, יש לנו זמן לענות על כמה מהשאלות שלכם.
 
שאלות ותשובות 2
ש. אם חדר הריפוי של הטכיון שלנו מרווח מספיק, האם נוכל לעשות את מערבולת האלה באותו חדר?

ת. אתה יכול אם אתה רוצה ואם יש מקום מסביב. (קהל צוחק)

ש. אם קיוטו היא מקום הולדתם של דרקונים ומזוהה עם דרקונים, איזה תפקיד יש להר פוג'י?

ת. הר פוג'י הוא מערבולת אנרגיה חזקה מאוד. זוהי נקודת הכניסה העיקרית של הקונפדרציה הגלקטית. (הקהל מוחא כפיים)

ש. האם יש לך עצה בשבילנו לנצל את זמן השינה בצורה הטובה ביותר?

ת. פשוט תנוח קצת. (קהל צוחקים)

ש. אמרת שתהיה נפילת הציוויליזציה המערבית. האם תהיה ציוויליזציה אחרת שתקום?

א. זו תהיה עלייתה של הציוויליזציה הגלקטית. (קהל מוחא כפיים)


ש. האם תנועת ההתנגדות לומדת ולומדת מהספרים שנכתבו על ידי אוכלוסיית פני השטח?

ת: כן, הם משתמשים בספרים האלה כדי ללמוד ולנסות להבין פסיכולוגיה של אנשים.


ש. אני מאמין שאנשים רוצים לדעת את האמת, אז אני אשאל אותך את השאלה. האם קבוצת הדרקון הייתה מעורבת ברצח של שינזו אבה?

ת. זהו מצב מורכב. בעיקרון, לפני המצב הזה, כוחות האופל הלכו רחוק מדי. ההתנקשות בשינזו אבה הייתה אזהרה למנהיגיהם להבין את מנהיגיהם מה עלול לקרות אם הם לא יתחננו. לא אפרט יותר מדי, אבל הייתי אומר שהגנה מסוימת שהייתה סביב שינזו אבה באותה תקופה נפרצה. זו לא הייתה יצירה של דרקונים.

ש. אמרת שתהיה נפילת הציוויליזציה המערבית. האם תהיה ציוויליזציה אחרת שתקום?

ת. זו תהיה עלייתה של הציוויליזציה הגלקטית. (הקהל מוחא כפיים)

ש. האם תנועת ההתנגדות לומדת ולומדת מהספרים שנכתבו על ידי אוכלוסיית פני השטח?

ת: כן, הם משתמשים בספרים האלה כדי ללמוד ולנסות להבין פסיכולוגיה של אנשים.

ש. אני מאמין שאנשים רוצים לדעת את האמת, אז אני אשאל אותך את השאלה. האם קבוצת הדרקון הייתה מעורבת ברצח של שינזו אבה?

ת. זהו מצב מורכב. בעיקרון, לפני המצב הזה, כוחות האופל הלכו רחוק מדי. ההתנקשות בשינזו אבה הייתה אזהרה למנהיגיהם להבין את מנהיגיהם מה עלול לקרות אם הם לא יתכופפו. לא אפרט יותר מדי, אבל הייתי אומר שהגנה מסוימת שהייתה סביב שינזו אבה באותה תקופה נפרצה. זו לא הייתה יצירה של דרקונים.
ש. ברצוני לדעת את ההתייחסות שלך כלפי הבינה המלאכותית והסטטוס הנוכחי של שיגעון בינה מלאכותית בעולם שאנו חווים כעת. האם כל זה AI רע? או שיש גם AI טוב?

ת. יש כל כך הרבה הייפ על AI. צריך להבין שזה רק אלגוריתם מחשב שנקבע על ידי יוצרי התכנות הזה. AI עצמו אינו מסוכן; מה שיכול להיות מסוכן הוא כוונת היוצרים. AI יכול להיות שימושי ויעיל, אבל בני האדם עדיין לא הגיעו לרמה זו של רוחניות, ויצירת מחשבים רק התחילה. וכמובן שכוחות האופל רוצים להשתמש בו כדי לשלוט באנושות.
(הערת המתרגמת: הייפ זה כינוי לפעולה בה המציאות של הדבר הגדול הבא מוצגת בצורה מוגזמת ומוקצנת. ד.מ)
ש. תהיתי כי יש כל כך הרבה אנשים בארה"ב שמתעניינים בחוויה פסיכודלית כמו חווית איהוואסקה. האם חוויות כאלה עוזרות לתהליך ההתעלות?

ת. ברוב המקרים, לא. מכיוון שכדי לקבל את השימוש הרשמי בצמחים הקדושים האלה, אנחנו צריכים שיהיה לנו שמאן מוכשר מאוד שיוביל את הטקס. הם צריכים לעשות את המסע בעצמם, להכיר את עצמם וכיצד להשתמש בצמחים לתהליך ההתעלות. רוב השמאנים בסצנות עם טקסי האיהוואסקה פשוט לא מסוגלים לעשות זאת בצורה נכונה. אנשים עשויים לעבור טריפ נחמד במימד אסטרלי או לפעמים לא כל כך נחמד במימד האסטרלי, וזה בערך הכל.

שאלות ותשובות 3

ש. כוחות האור חוזים כי טייוואן ויפן יגרמו לאירוע, אך האם מדובר באנשים בכללותם, בעובדי האור או במשפחת הדרקונים?

ת. טייוואן ויפן הן מפתח לכוכב הלכת כולו מכיוון שיש בהן ריכוז גבוה יותר של עובדי אור על הפלנטה ועם הכמות הגבוהה ביותר של אבני סינטאמני מתחת לאדמה. אז, זו תוכנית שמגדירה אנרגטית את האירוע ואת רשת האור כאן ביפן ובטייוואן.

ש. (השאלה הופנתה למתורגמן ד.מ) אתה חבר ב-COBRA כבר זמן מה, אילו חוויות מיוחדות חווית?

ת. (טרי, המתורגמן, נבוך ומסביר שזה COBRA כאן) אני לא עונה לשאלות כאלה.
ש. יש כל כך הרבה קרבות בתוך קבוצות עובדי אור ומהי הדרך הטובה ביותר לפתור את זה? ומה הכוח מאחורי זה?

ת. עובדי אור צריכים להבין שהקרבות הפנימיים הם ההשפעה של כוחות האופל. הייתי אומר ש-99 אחוז מהלחימה הם חסרי משמעות. אין להם משמעות. בכל פעם שעובדי אור הנלחמים זה בזה אינם עובדי אור, הם עובדים אפלים.  המפתח הוא שהם צריכים להבין שהם נמצאים במצב מסוים כדי להילחם אחד בשני. פשוט תתכנסו, דברו יחד ותדעו את המטרה הגבוהה ביותר שלכם. אבל שוב, זה הרצון החופשי שלכם אז אני לא יכול להכריח אתכם לעשות את זה.

ש. עובדי אור סינים נרדפים על ידי רשות המשטרה. בחודש שעבר, רבים מעובדי האור נעצרו ונחקרו. האם כוחות האור מודעים למצב והאם הם מספקים הגנה מסוימת?

ת. כוחות האור מודעים למצב. הם עובדים מאחורי הקלעים כדי לפתור את המצב הזה.
 
ש. יש 41 מדינות שרוצות להצטרף ל-BRICK, האם זה סימן שהאיחוד המזרחי מתחזק?

א. אני אסביר. משפחות הדרקון החליטו לפני כמה שנים, שמכיוון שהמערב לא יסכים להסכם שנערך ביניהן במאה שעברה, ומכיוון שמדינות המערב גנבו את זהב יאמאשיטה שלהן, הם החליטו לקחת את הכוח מהמערב. הם הברית המזרחית. היו כמה משפחות דרקון שחור ודרקון ירוק מקיוטו שמעורבות בקבוצות האלה. הם מנסים לייצר את המטבע המגובה בזהב כדי להגיע לבנקים המערביים פושטי הרגל. הייתה הודעה מסוימת מ-Bricks רק אתמול על המטבע המגובה בזהב באוגוסט השנה. מדינות המערב מנסות להפעיל מלחמת עולם נוספת לפני שזה יקרה. כוחות האור עושים כל מה שאפשר כדי לשמור על שלום הפעם. הייתה תוכנית לפוצץ את המפעל הגרעיני הפרסי אבל זה נמנע ונמנעה מלחמה גרעינית. אז, כוחות האור עושים כל מה שאפשר כדי לשמור על שלום בתקופה קריטית זו. למרבה הצער, לא ניתן להגיע להסכמה סופית בין כוחות האור ומשפחות הדרקונים מכיוון שמשפחת הדרקונים עצמה אינה מותאמת לתוכנית. אבל המצב ייפתר בדרך זו או אחרת.
ש. לאחרונה, מנהיגי הפורום הכלכלי העולמי וביל גייטס ביקרו בסין ופגשו את שי ג'ינפינג. האם הם עושים משהו רע מאחורי הקלעים?

ת. למרבה הצער, כן. שואב וביל גייטס...כן. זו לא הייתה פגישה טובה. (הקהל צוחק) הם רוצים לעשות סדר יום לאיפוס הגדול, דרכון חיסוני קורונה וכל דברים כאלה.

עכשיו נחזור לנושאים העיקריים

תת-קוונטי ואנומליה קוונטית 
 

נעמיק בהיבט של האנומליה. מהי בעצם אנומליה, אסביר לכם.
 
כך נראה העולם בסולם הקוונטי. זהו שדה אנרגיה שמתפרץ בעוצמה המופיעה באקראי מתוך הוואקום. כך מבינה הפיזיקה הנוכחית השכבה הקוונטית או תנודות קוונטיות.

 

בשדה האנרגיה הזה, לפעמים מתוך האנרגיה הזו, משהו צץ ומתפרץ, ונוצר יש מאין לכאורה.

 ו פרשנות אחרת לגבי אותו דבר.

מה שהפיזיקה המודרנית לא הבינה זה שצריך משהו אחר בתהליך הזה.
 

 הפיזיקאי הגרמני מקס פלאנק יצר משוואה מפורסמת של השדה הקוונטי. בעיקרון, פיזיקאים סוגדים למשוואה הזו. מה שכתוב הוא ששום דבר לא יכול להיות מהיר יותר מהאור. הם גם אומרים ששום דבר לא יכול להיות קטן יותר מאורך הפלנק. אבל הם טועים. הפליאדים מבינים שיש משהו קטן מאורך הפלנק. וגם, לא ניתן לזהות משהו קטן יותר באופן ישיר. יש משהו קטן מזה משפיע על השדה הקוונטי. וזה משפיע על הכל, אפילו על היקום. "המשהו הקטן יותר" הזה נקרא אנומליה תת-קוונטית.
אנומליה תת-קוונטית היא בעצם קטנה יותר מקצף קוונטי. לכוחות האור יש טכנולוגיה מתקדמת למדי לשלוט על האנומליה הקוונטית הזו, המכונה "הפטיש של ת'ור", של מיילניר. עם זה, הם כבר פינו הרבה אנומליה קוונטית. אבל הבעיה היא האנומליה התת-קוונטית, שלא ניתן לזהות ישירות, כך שלא ניתן לנקות אותן ישירות. אנחנו יכולים לנקות אותם רק בעקיפין. אז, כוחות האור משתמשים ב-Mjolnir כדי לנקות את השדה הקוונטי שוב ושוב, אז האנומליה התת-קוונטית מתנקה גם כן. אנומליה תת-קוונטית עצמה אינה רעה. זה רק שדה תת-קוונטי אקראי שחוסם את תהליך השחרור. זה כמו ערפל סמיך. כוחות אפלים משתמשים בטכנולוגיות שלהם כדי לצבור את האנומליות הקוונטיות והתת-קוונטיות הללו ומשתמשים בהן במיוחד לאחר 1996. לאחר פלישת הארכון ב-1996, הם הביאו את כל החריגות הללו ככל האפשר לעבר כדור הארץ. אז, יש כמות עצומה של דברים לא רציונליים על הפלנטה הזו, ואנחנו שקועים בביצת האנומליה הזו. כשדונלד טראמפ דיבר על "לנקז את הביצה", הוא קרוב מאוד לאמת. "ביצה" זו היא אנומליה תת-קוונטית. חריגות אלו משפיעות על שדה האנרגיה, הרגש, המחשבות ודרך הפעולות שלנו.
כאשר כמות מספקת של זה תנוקה, כוחות האור ילחצו על ההדק של האירוע. אני אדבר מחר על הלוגיסטיקה של האירוע. עכשיו, אני מדבר על נקודות מבט פיזיות. מספיק מהאנומליה (האנטרופיה) הזו נוקתה, האירוע יקרה כי האנומליה התת-קוונטית הזו הופכת להיות כמו חוק מרפי. "כל דבר שיכול להשתבש ישתבש." הרצון החופשי האנושי מעורב רבות בתהליך הזה.
אנומליה תת-קוונטית היא לא רק אנומליה ריקה. למעשה, הם נוצרו במחזור הקוסמי הקודם. כשהמחזור הקוסמי הקודם הסתיים, היקום שהתכווץ הוביל למפץ הגדול. הם ניסו לשרוד בסינגולריות, והדרך היחידה לשרוד דרך הסינגולריות הייתה להיכנס לאנומליה התת-קוונטית. הם פיתחו את הטכנולוגיה המתקדמת הזו במחזור הקוסמי הקודם שבו הם הטביעו את התודעה שלהם באנומליה תת-קוונטית. הם הצליחו לשרוד את הייחודיות של המפץ הגדול, אבל משהו קרה במהלך התהליך הזה. בגלל שהייתה אנרגיה עצומה מאוד שהתמצתה לעניין קטן, היצורים האלה עברו טראומה קיצונית. הם גם איבדו את האינדיבידואליות שלהם. הם התמזגו להוויה חסרת צורה בשם Lurker. ההוויה הזו עדיין קיימת במרחב התת-קוונטי. כאשר אנומליה תת-קוונטית מתנקה, גם היצורים האתריים הללו מתנקים. אפשר לקבוע שהיצורים האלה מרושעים, אבל זה יותר בעייתי, הם בטראומה קיצונית. כועסים ביותר. צריך לשחרר אותם. אבל מכיוון שלא נשאר לנו הרבה זמן, כל החושך והישויות האלה ינוקו, זה יפתור הכל. אז, במובן מסוים, אנחנו לא רק מנקים את מה שרק נראה, אלא אנחנו נלחמים בקרב קוסמי ומנקים קארמה קוסמית מהמחזור הקוסמי הקודם.
מנקודת מבט אנושית, התהליך הזה הולך לאט ביותר, לוקח יותר מדי זמן. אבל מנקודת המבט הקוסמית, התהליך הזה מתרחש מהר ביותר. כמות עצומה של אנומליה קוסמית מתבטלת מהר להפליא. כמות עצומה של מצב מורכב מאוד נפתרה בעשורים האחרונים. כל הבעיות עם פצצות טפלט נפתרות בחודש מאי, שהיווה בעיה ענקית עבור כוחות האור במשך מיליוני שנים. אז, מנקודת המבט הקוסמית, אנחנו קרובים מאוד לשחרור. זו הסיבה שכוחות האור אומרים "זה יקרה בקרוב מאוד". זו נקודת המבט שלהם. (קהל צוחק) הנה, אנחנו פה בזמן שקפא. חודש אחד כאן מורגש לנו כמו נצח עבורם.
 
 
מבנים שונים של כל החלקיקים התת-אטומיים עוברים יישור והרמוניה ברגע זה, ככל שיותר ויותר חריגות מתנקות. זה משהו שנקרא
Calabi-Yau Manifold.
זהו מבנה רב מימדי המתאר את כל הצורות על פי תורת המיתרים. יותר ויותר אנומליה ראשונית מתבהרת, יותר ויותר היא תתבטל. אז, אנחנו לא רק מנקים אנומליה ראשונית או מנקים מישור פיזי, אלא אנחנו מנקים את כל הישות הרב-ממדית. אז מה שאנחנו חווים הוא לא רק אנטי-טירוף, אנחנו חווים מעבר קוסמי.
העולם הקוונטי אינו נראה לעין, אך הוא משפיע ישירות על הווייתנו. לכן, אם מספיק מהאנומליה התת-קוונטית תתנקה, חייכם מתחילים להרגיש קלים יותר מכיוון שכל הצפיפות של המישור האתרי והאסטרלי מתנקה, חייכם בקרוב יהיו בהירים יותר. וזמן קצר לאחר מכן, האירוע יקרה.
אף אחד כאן לא יודע את הכמות המדויקת של אנומליה תת-קוונטית שעלינו לנקות. אפילו כוחות האור אינם יודעים. יש להם תיאוריה משלהם למדוד את זה, וככל שהם יודעים, יש פחות ופחות כמות של חריגות אלה. אבל לא ניתן לדעת עיתוי מדויק של האירוע. כוחות האור גם לא יכולים לחזות את ההתנהגות המדויקת של אוכלוסיית פני השטח מכיוון שיש רצון חופשי מעורב. לפעמים כוחות האור מופתעים מכמה מההחלטות שאנשים קיבלו. הייתי אומר שהם יכולים לחזות בערך 80 אחוז מההתנהגות אבל 20 אחוז מפתיעים אותם. אנחנו לא יכולים לחזות, למשל, כוחות האופל ששוחררו ריגל באוריון בחרו בכדור הארץ כמבצר העיקרי שלהם. הם לא ציפו לכל כך הרבה קרבות פנים עם עובדי האור. ומכיוון שיש להם רק ניסיון גלקטי, יש להם רק קצת הבנה מה עברו בני אדם. כמו כן, רבים מהם עברו טראומה במהלך המלחמה הגלקטית. חלקנו עברו טראומה בעשורים האחרונים בשחרור מערכת השמש. אז גם הטראומה של כוחות האור וגם הטראומה של עובדי האור על פני השטח מעכבים את המצב. אז ההתקדמות לא מתרחשת בצורה מושלמת, אבל עדיין יש לנו התקדמות והיא תיפתר בקרוב.
 
שאלות ותשובות 4
 
 ש: כולנו נולדים עם הסימנים האסטרולוגיים כלומר אנו עשויים מהאור הקוסמי. אז איך נוכל להשתמש באור שבתוכנו כדי לשנות את האנומליה הקוונטית?

ת. אין קשר ישיר בין סימנים אסטרולוגיים לאנומליה קוונטית מכיוון שאינה צפויה אנומליה קוונטית. זה אקראי. לגבי ניקוי האנומליה, יש פרוטוקול מסוים אבל זה עדיין לא העיתוי לשחרר את זה. אם נשתמש בזה, אנשים משתגעים אז אני לא אגלה זאת עדיין. הייתי אומר שאנחנו עדיין לא מוכנים לזה. כשהמצב יהיה מוכן, וכשאנשים יהיו מוכנים, אדבר על זה.

ש. סין הופכת למעוז של כוחות האופל. מהן אמצעי הנגד של כוחות האור? אני גם רוצה לדעת את פעולתם של דרקונים חיוביים בסין.

ת. כוחות האור נוקטים באמצעי נגד אבל זה צריך להיות מסווג. כמו כן, יש לסווג את פעולת הדרקונים.

ש. אני רואה בין הידיים חפץ דק דמוי קרום שמתרחב ומתכווץ כמו גומי או מסטיק, האם זו הילה?

ת. ישנן שכבות שונות (של הילה), יש לנו פלזמה כאן, ונוכל לראות גם שכבה אתרית של הילה. שאפשר לראות שכבות עמומות של הילה בין הידיים.

ש. בראיון קודם ענית שאנחנו יכולים לתאר כמעט כל דבר ביקום עם 64 שילובים של אי-צ'ינג מה ההבדל בין מה שאתה יכול להסביר למה שאתה לא יכול?

ת. זה רק עניין של פרספקטיבה. אתה יכול, עם 64 השילובים, להבין את רוב המקרים. צריכה להיות רמה גבוהה של הבנה. תודעה גבוהה יותר יכולה להבין יותר ויותר, הרבה מעבר לאי-צ'ינג.

ש. האם יש משפחת דרקונים בקוריאה? ולמה אין כל כך הרבה עובדי אור בקוריאה?

ת: כן, יש משפחת דרקונים בדרום קוריאה, והם גם משושלת טאנג. לגבי הבעיה בקוריאה, יש קבוצה קטנה לא מאורגנת של עובדי אור. הם צריכים להיות מחוברים מחדש, לארגן מחדש ולהתחיל לעבוד יחד.

הפסקה של 20 דקות

שאלות ותשובות 5

ש. האם הר פוג'י והר שאסטה הם הרים אחים? האם בין למוריה ויפן יש קשר ישיר?

ת כן, יש קשר בין הר פוג'י להר שאסטה. שניהם המקומות העיקריים עבור הקונפדרציה הגלקטית. הם נקודות עיגון ראשוניות גם לפיקוד אשתר. לגבי למוריה ויפן, לא הייתי עונה. אבל רוב המידע על למוריה הזמין על פני כדור הארץ הוא דיסאינפורמציה.

ש. מה ההבדל בין יצורים דרקוניים שהתגלמו ממערכת אנטארס לבין משפחות הדרקונים הללו על פני השטח.

ת. כרגע אין דרקונים ממערכת הכוכבים של אנטארס. היו דרקונים ממערכת הכוכבים ההיא אבל לפני הרבה זמן.
ש. אני מבין שהמצב נזיל, אבל האם השינוי הקוטבי יתרחש מיד לאחר האירוע? אמרת בעבר שזה יהיה כמה שנים מאוחר יותר.
ת. התרחיש הסביר ביותר הוא שזה יקרה זמן קצר לאחר האירוע.

ש. המונח "האירוע" נכנס לשימוש נפוץ בעולם. יש אנשים שחושבים שזה ההיפוך הקוטבי או הבזק השמש. אתה יכול להסביר את זה שוב ממך?

ת. האירוע עוסק במעצר המוני של קבאלים, ואיפוס פיננסי חיובי. לא על שינוי קוטבי. לא על הגל הגלקטי. אני אסביר את זה מחר.

ש. האם אנחנו צריכים לדעת יותר על מיקומם של הכוכבים כדי להעצים את ההשפעות של מדיטציה המונית?

ת. ככל שתבין יותר, זה יותר יעיל. כן.
ש. האם ערכם של מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין נעלם כאשר אנו עוברים מהמערכת הפיננסית הקיימת למערכת חדשה? או שהם יוחלפו במשהו אחר בעל ערך?

ת. למטבעות הקריפטה הללו יש תפקיד מינורי במערכת החדשה. אבל הערך של הקריפטו האלה כגון ביטקוין יכבד. היסודות של מערכת פיננסית קוונטית חדשה היא שכל עסקה תושלם במחשב הקוונטי. אז על כל מטבע תהיה חתימה קוונטית כך שלא ניתן יהיה לעשות בהם שימוש לרעה או לזייף. כל הכסף, יורו או ין, שבו אנו משתמשים במערכת הנוכחית יכובדו.

מטריצה ​​סקלרית אתרית
 
 

אני אסביר זאת בקרוב מכיוון שהתוכנית הזו נוצרה לראשונה בחודש שעבר, המצב במישור האתרי השתפר כל כך. בעצם כל הרשת של כוחות האופל במישור האתרי קרסה בסוף יוני. עדיין קיימות רשתות אפלות במישור האתרי, אבל הן לא יכולות לשלוט יותר על תהליך הגלגול הנשמות. אז למעשה זה אומר שהם לא יכולים לבחור את ההורים עבור אלה שמתגלמים מחדש וגם לא מכריחים אותנו להיוולד במשפחה מסוימת. אז, מאז החודש שעבר, אלה שמתגלמים יכלו לבחור בעצמם את מקום הולדתם ואת הוריהם. כמובן, זה לפי הזמינות והנסיבות בפרט. יש כמובן את המדריך הרוחני שיכול לייעץ. אבל עדיין יש כמה ישויות שליליות במישור האתרי. אבל, השליטה בתהליך גלגול הנשמות שלנו המבוסס על קארמה קרסה לבסוף לאחר 26,000 שנה. עכשיו זה נעלם. (הקהל מחא כפיים)
המישור האתרי עדיין לא נוקה לחלוטין. עדיין יש יצורים אפלים שמסתובבים אבל הם לא מאורגנים. שתלים אתרים, לאחר 26,000 שנים, אינם מתפרקים מהר במיוחד. באופן מעשי, הם אינם קיימים יותר. תיאורטית, אפשר עדיין להרגיש את החתימה הקוונטית שלהם, אבל למטרה מעשית, הם כבר נעלמו.

אז מה שקורה עכשיו הוא הפעלה מחדש של רשת האור החיובית. כל הדרקון לייליינס יופעלו מחדש על ידי כוחות האור בקרוב.

קווי ה-ליי של יפן  
 

 קווי הליי האלו יופעלו מחדש בעתיד (קהל מוחא כפיים)

ישנם 3 קווי ליין דרקוניים שעוברים דרך יפן ואשר יופעלו מחדש בעתיד.
  1. קו מרכזי העובר על ראש ההר של מרכז יפן.
  2. קו ליי נוסף מגיע מדרום לצפון על קו החוף המערבי.
  3. קו נוסף עובר לחוף המזרחי (תוך כדי הצבעה על הקו מצפון לדרום)
 למעשה, כנס זה הוא ההפעלה הראשונה המתרחשת בקיוטו שהיא נקודת ההפעלה המרכזית של קווי הדרקון. הפעלה אתרית מקיוטו תפעיל את רשת הדרקון.
 
מה שקורה עכשיו הוא טיהור אינטנסיבי מאוד של מישור לא-פיזי שונה. תהליך הטיהור הזה כבר התחיל, הייתי אומר, בפברואר והמשיך לספק את רשת האור. באפריל טוהר המימד האסטרלי. מיוני עד עכשיו, מישור האתרי טוהר. נמשיך את זה לקראת החודשים הבאים עם מישור פיזי. אז הטיהור הזה יהיה הרבה יותר פיזי.

כעת המטריצה ​​האתרית כמעט נעלמה, ונשארה מטריצה ​​פיזית.

מטריצה ​​סקלרית

 

למטריצה ​​הפיזית יש היבטים עיקריים; הם כלא פיזי. פירמידה פיזית בסיסית שנאכפת על ידי כוחות אפלים בסוף אטלנטיס לפני כ-26,000 שנה.

מטריצה ​​זו מתמודדת עם שיווי משקל קבוע, או גל עומד יציב מאוד שנוצר על ידי שדה אלקטרו מגנטי בתדר מסוים. לאחר שנחשפו המטריצה ​​הפיזית האטלנטית הישנה ושכבות אחרות לאחר עשרות שנים, במיוחד לאחר 1996.
 

 זה כבר ישן עכשיו אבל המיקומים של פיקוד החלל הארצי. פיקוד החלל כבר לא בחיל האוויר. גדר אלקטרו מגנטית נמצאת בשמיים. המטרה של זה לעקוב אחר השמיים וכל הפעילות שמחוץ לכדור הארץ. בעיקרון, כוחות אפלים רוצים לאיים על צי הקונפדרציה הגלקטית וכוחות האור. כל המצפים האלה עוקבים פיזית אחר כל פעילויות השמיים 24/7.

השמות שלהם מעניינים למדי. "Ascension", Thule, Clear, Moron, ויש אפילו אחד ביפן "Misawa".

 ישנה שכבה נוספת של מטריצה ​​פיזית עם מחממי יונוספירה. הם למעשה משפיעים על היונוספירה מסביב לכדור הארץ ויוצרים כשלים במזג האוויר. זה (אלסקה) מפורסם.

טרי: וואו, יש HAARP גם ביפן?
קוברה: כן.

(תתפרסם תמונה עם תיאורי הסבר רבים באותיות קטנות. לא הצלחתי לרשום אותם כי האותיות היו קטנות מדי)

בסדר, הנה ההיבטים העמוקים יותר של המטריצה ​​הפיזית.
ביניהם, יש נשק אנרגיה מכוון שכוחות האופל משתמשים בו להמוני האדם. רובם משמשים נגד עובדי האור וכוחות האור. לפעמים הם היו משמשים להתפרעויות. טכנולוגיות אחרות משמשות לשליטה בביולוגיה פיזיקלית. שבבי ביו הראשונים התנסו במהלך מלחמת העולם הראשונה במחנות המלחמה של השבויים. הביו-צ'יפ אז לא היה כל כך מוצלח. לאחר מכן פותחו שבבים שונים במהלך מלחמת העולם השנייה במחנות הריכוז. היה ייצור המוני של ביו-שבב לאדם בראשות סימנס, החברה הגרמנית לאחר 1945. ביו-צ'יפים הופצו לתוכניות חיסונים המוניות שהחלו על ידי ארגון הבריאות העולמי ב-1945. שבבים אלו שודרגו לאחר סוף שנות ה-70, במיוחד ב-1996. כוחות האופל ניסו להכניס את השבבים המשודרגים לחיסוני הקוביד המפורסמים, אבל זה נמנע על ידי תנועת ההתנגדות, אז אל דאגה. יש הרבה השערות לגבי חיסוני הקורונה אבל הם מודאגים אחרי שהכל כבר נגמר.

קבוצת כימרה שולטת באמצעות משפחות אצולה שחורות, והם חדרו כמעט לכל המערכות, מפוליטיקה ועד תקשורת המונים לכל דבר. ובאמצעות הרשת, הם שולטים בכל החברה האנושית. אנשים ממש קשורים לתקשורת ההמונים. ולמעשה, טלפונים סלולריים קשורים לביו-שבבים הפיזיים. הביו-שבבים מתקשרים זה עם זה דרך רשת הטלפונים הסלולריים. הם יכולים לשלוח מידע בתדר נמוך במיוחד, ליצור תמונות ומחשבות, לשחרר חומרים כימיים במוח שעושים אותך מעורפל, עייף או ישנוני, מייצרים הורמוני פחד.
 
המיקומים של 3 ביו-שבבים פיזיים מוצגים בתמונה זו. אלה נמצאים מאחורי כל עין, באונה הקדמית של המוח. הם מנסים להשפיע על תהליך החשיבה הנפשי. אחד נוסף נמצא במרחק של כ-5 ס"מ מעל הטבור, מה שמשפיע על התהליך הרגשי. הם שולחים גל עומד, או פולסים חשמליים המפעילים פחד ראשוני מהישות האנושית. די קשה לטפל בשבבים האלה, אבל כוחות האור עושים כמיטב יכולתם כרגע כדי לנקות אותם.
עכשיו אסביר על התודעה האנושית. כאשר לאנשים יש שתל או ביו-שבבים, וכאשר מוצג להם המידע הנוגד את התכנות של השבבים, הם קודם כל מכחישים זאת ונצמדים לתכנות. אם הם לא יכלו להכחיש ולהצמד לתכנות, היו הוא או היא נכנסים להתמוטטות נפשית. אז אם למישהו יש את התכנות נגד המערכת והוא מסביר את האמת למישהו אחר שמאמין בתוקף במערכת, הוא לא יכול לקבל את האמת. אם הביו-שבבים יוסרו, עדיין יהיו זעזועים, אבל ניתן לעבד את המצב טוב יותר ועדיין עשוי להיות פחד או התלהבות. עובדי אור רבים תוכנתו נגד הקונפדרציה הגלקטית ופיקוד אשתר עם השתלים הללו.
עכשיו השתלים האלה נוקו, אבל ביו-שבבים עדיין לא. יש להסיר את הביו-שבבים לפני המגע הראשון ולפני שהאירוע מתרחש. החשיפה של Grusch אירעה כשהמישור האתרי נוקה. המצב מוכן לחשיפה מוגבלת, אבל זה יהיה יותר מעניין כשהביו-שבבים יוסרו.

שאות ותשובות 6 

ש. אני אוהב את המסר שלך "החזק את האור" אני מאמין שלהחזיק את האור זה בשביל אנשים להתחבר לאלה הפנימית שלהם ולהישאר בהרמוניה בשותפות עם אחרים באמצעות פעילויות SOTR. (מדיטציות) האם יש הבדל בין ההשקפה שלך לשלי?

 ת. SOTR עוסק בביצוע המדיטציות הללו ובביצוע פעולה פיזית ופרויקטים. לימוד והוראת טכניקות ריפוי שונות להחזיק את האור.

ש. אתה אומר שהיקום נמצא כעת בתהליך של התכווצות, שבו המקור יתערב ישירות, אבל האם זה אומר שהוא יתכווץ בהיעדר חושך? או שכוונתך להגיד שהוא יתכווץ לאחר ביטול כל החושך, אם יש?

ת. כן, כמובן. בְּהֶקְדֵם הַאֶפְשַׁרִי.
ש. מכיוון שכל הקארמה הוסרה, מי שיתגלגל מחדש יכול לשמור על זכרונות העבר או יכולות העבר?

ת. למרבה הצער, לא. כי הם עדיין מתחסנים ויש להם ביו-שבבים.

ש. אם אעשה עירוי דם, האם אעביר גם שבבים?

ת. הביו-שבבים לא מועברים עם דם. מכניסים אותם רק לחיסונים. לפעמים הם מוכנסים למשקאות מוגזים או למקלחת.

ש. לגבי המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, אני זוכר שאמרת שיש חוסר באנרגיית האלה במיוחד בסיביר. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור למצב הזה? אולי לקבור עוד סינטאמני באזור הזה?

ת. סיביר היא לא הבעיה העיקרית. רשת האור של אבני הסינטמני נחוצה בחלק המערבי של רוסיה ובאוקראינה שבה אנשים לא יכולים להיכנס.

שאלות ותשובות 7

ש. אנא הודע לי אם יש סדר מתאים לשלושת המדיטציות של האלה.

ת. פשוט פעל לפי ההנחיות שלך.

ש. בראיון שלך עם דברה ביוני אמרת שאדם חייב להיות בעל תדר רטט גבוה כדי להיות חבר באי האור, Island of Light אבל תוכל בבקשה לומר לי למה בדיוק אתה מתכוון בתדר רטט גבוה?

א. כל בני אוכלוסיית פני השטח יכולים להתקבל לאי האור. אם תהיה התאמה כלשהי או הנחיה מסויימת על ידי פליאדיאנים. הייתי אומר שיהיו מעט אנשים שיתקבלו להיות חלק מזה.

ש. האם אתה מכיר את הר בוג'דה (בוגדה)?
Bogeda, Bogda

ת. אנא שלח לי דוא"ל לגבי המקום הזה.
ממשיכים ואני רוצה לדבר על השינויים שעומדים לקרות.

ואקום מזויף
 

כפי שאמרתי היקום עדיין לא במצב יציב ועליו להגיע לאיזון שלו. כפי שבודאי שמתם לב יש הרבה חוסר איזון ביקום ובפלנטה פה.
כפי שאנו חשים זה השלב האחרון של הטיהור שחייב לקרות לפני שיתקיים האיזון האמיתי.
 

 מאחר וזה השלב האחרון אנחנו יכולים לראות שהשינויים מאיצים יותר ויותר מהר.
פריצות דרך ושינויים עצומים יתרחשו לפני שזה יקרה. אתם יכולים לראות שהשינויים מאיצים. חשוב לזכור את זה כי השינויים יגיעו כל כך מהר כך שאנחנו יכולים לצפות לפריצת דרך עצומה בקרוב מאוד.
הגרף הזה נוצר ממחקרים של מדענים רבים, הוא מראה סידרה של אירועים חשובים שמאיצים ומאיצים ומאיצים עד שנגיע לנקודת המפגש או נקודת האפס ואתם יכולים לראות את זה בבהירות.
השינוי הזה הוא פריצת הדרך, האירוע והגלים הגלקטיים האדירים. זה השינוי.

 עברנו כמות מסוימת של טרנספורמציות, וניתן להשתמש במעבר פאזה להנחיה שלנו. היינו כאן בשנת 2019 (שלב א'). אנחנו כאן עכשיו (מצביעים על רגע לפני שטף החום הקריטי). וזה הרגע של ה-Event (Critical Heat Flux). ככל שאנו מתקרבים לנקודת המעבר הזו, יותר ויותר התרגשות ויותר אנשים משתגעים. כשנגיע לנקודת הפריצה, זה יהיה קתרזיס גדול, או שחרור גדול. המצב יירגע ויהיה שיווי משקל.
עברנו כמות מסוימת של טרנספורמציות, וניתן להשתמש בשלב המעבר כהדרכה שלנו. היינו כאן בשנת 2019 (שלב א'). אנחנו כאן עכשיו (מצביעים על הנקודה האדומה בגרף שלמעלה, רגע לפני שטף החום הקריטי). וזה הרגע של  החום הקריטי  Critical Heat    אירוע השטפון האנרגטי.
ככל שאנו מתקרבים לנקודת המעבר הזו, יותר ויותר התרגשות ויותר אנשים משתגעים. כשנגיע לנקודת הפריצה, זה יהיה קתרזיס (טיהור) גדול, או שחרור גדול. המצב יירגע ויהיה שיווי משקל.
מה שיקרה זה שבאחד הימים, כשהכל יהיה ערוך לאירוע. כל התשתית תהיה מוכנה לאותו רגע. התשתית למערכת הפיננסית החדשה תהיה מוכנה. מרכזי הנתונים ישוחררו לציבור. הכל מוכן לתנאים הנכונים, ואז כוחות האור ילחצו על הכפתור.

 וכך יראה רגע האירוע.
(הערת המתרגמת: ישנה נבואה ביהדות שבזמן הגאולה, בחג סוכות תצא חמה מנרתיקה. ד.מ)
תנועת ההתנגדות מוכנה מתחת לפני השטח של כדור הארץ וברגע שתנאי השטח יתאימו, הם יסייעו בהפעלת האירוע.
ובנקודה זו, חברים מסוימים באוכלוסיית פני השטח מוכנים להצטרף לממלכת האור שבמחתרת  ולהתנסות.

לפליאדים יש תוכנית משלהם באופן אינדיבידואלי וקולקטיבי לכוכב זה,  להשתתף במבצע המגע הראשון, שהוא גם חלק מאותה תוכנית.

היום בנינו את הבסיס למה שיקרה מחר.
מחר, כל אחד מכם יביא חתיכה אחת של זהב או כסף. צריך להביא אותם למשהו מסויים שיקרה כאן מחר גם בשבילך וגם עבור הפלנטה הזו.
כשהזהב והכסף מופעלים, אתם תתחילו למגנט אותו. יש לכם עד 15 שעות מעכשיו לתכנן את מה שתביאו למחר.

כמו כן, שימו לב לחלומות שלכם!
אני רוצה להגיד תודה לכולם שהגעתם היום. נתראה מחר, ולניצחון האור!
 
 
 

תגובות

רשומות פופולריות